Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-28
Zduńska Wola: OCHRONA OSÓB I MIENIA W URZĘDZIE SKARBOWYM W ZDUŃSKIEJ WOLI
Numer ogłoszenia: 113227 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli, ul. Zielona 15, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8241900, 8241932, fax 043 8241940.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uszdunskawola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA OSÓB I MIENIA W URZĘDZIE SKARBOWYM W ZDUŃSKIEJ WOLI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia określony jest w trzech punktach jako: I.Ochrona osób i mienia w obiekcie Urzędu Skarbowego w Zduńskiej Woli. Ochrona osób i mienia w granicach zadań, uprawnień i odpowiedzialności określonych w Ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997 r. Nr 114, poz. 740 ze zm.) oraz zgodnie z Planem Ochrony, polegająca na fizycznej ochronie życia i zdrowia pracowników i interesantów przebywających w budynku Urzędu Skarbowego oraz wszelkiego mienia stanowiącego własność, bądź znajdującego się na terenie jego posesji przed: a)kradzieżą bądź włamaniem, b)atakiem terrorystycznym, c)napadem rabunkowym, d)wandalizmem i chuligaństwem, e)awariami i wypadkami np. pożar, zalanie itp., f)innymi przypadkami naruszenia prawa i spokoju w Urzędzie Skarbowym. Ochrona świadczona będzie w budynku Zamawiającego przez umundurowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej minimum I-go stopnia. Wymagany skład osobowy na zmianie w godzinach pracy Urzędu Skarbowego tj. od 7:00 do 15:00 w dni powszednie wynosi dwóch pracowników ochrony a po godzinach pracy i w dni wolne od pracy jeden pracownik ochrony. Obowiązuje jednolite, estetyczne umundurowanie z identyfikatorami. Wymagane uzbrojenie wartownika: paralizator elektryczny, ręczny miotacz gazu, pałka twarda typu Tonfa, kajdanki, latarka z własnym źródłem zasilania, telefon komórkowy. Budynek Zamawiającego posiada dwie kondygnacje z poddaszem i podpiwniczeniem. Budynek posiada jedno wejście główne i dwa wyjścia ewakuacyjne. Budynek jest wyposażony w elektroniczny system kontroli dostępu z centralą alarmową oraz sygnalizacją ppoż z czujnikami dymu. Na terenie posesji (działki) oprócz budynku głównego znajduje się wolnostojący garaż z dwoma boksami w których Zamawiający przechowuje samochody służbowe. Posesja zamawiającego jest ogrodzona i posiada jeden wjazd główny i dwa dodatkowe zabezpieczone zamykanymi bramami wjazdowymi. Powierzchnia budynku netto wynosi 1300 m kw. Wykonawca będzie na bieżąco, całodobowo i zdalnie monitorował posiadany przez Zamawiającego elektroniczny system sygnalizacji i reagował w przypadkach uaktywnienia się systemu oraz powiadamiał o tym fakcie odpowiednie służby tj. straż pożarną, policję oraz przedstawiciela Zamawiającego w zależności od rozpoznanego zagrożenia. Zamawiający zakłada konieczność kontaktu osób zainteresowanych wzięciem udziału w postępowaniu z przedstawicielem Zamawiającego przed złożeniem oferty celem wykonania oględzin budynku. II.Obsługa portierni, w tym centrali telefonicznej. Pracownicy ochrony będą wykonywali dodatkowo obowiązki polegające na obsłudze centrali telefonicznej, tj. odbierania i łączenia rozmów telefonicznych, będą udzielali także podstawowych informacji organizacyjnych przekazanych przez Zamawiającego interesantom wchodzącym do budynku. Centrala telefoniczna jest zlokalizowana w pomieszczeniu portierni, który zostanie przekazany pracownikom Wykonawcy na potrzeby realizacji zamówienia. Pracownicy ochrony będą wydawali i przechowywali klucze do pomieszczeń oraz prowadzili ewidencję wydawanych kluczy, ewidencję czasu pracy pracowników Zamawiającego oraz książkę służby. III.Czynności porządkowe wokół budynku i inne zlecane przez Zamawiającego. Pracownicy ochrony będą wykonywali drobne czynności porządkowe na posesji Zamawiającego polegające na okresowym koszeniu trawy przy pomocy urządzeń Zamawiającego, oczyszczaniu chodnika przed budynkiem i dróg komunikacji wewnętrznej na posesji Zamawiającego przy pomocy urządzeń Zamawiającego, wywieszaniu flag oraz innych drobnych czynności zlecanych przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje składania wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, nie podlegają wykluczeniu, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. posiadają koncesję MSWiA zezwalającą na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997 r. Nr 114, poz. 740 ze zm.), spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonanej metodą 0-1 tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie: 1)złożenie Formularza ofertowego wraz z oświadczeniem będącym jego częścią udostępnionym przez Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ), 2)złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Koncesja MSWiA zezwalająca na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997 r. Nr 114, poz. 740 ze zm.) - dopuszcza się kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.izbaskarbowa.lodz.pl/1065/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli ul Zielona 15 98-220 Zduńska Wola pok. 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 11:55, miejsce: Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli ul Zielona 15 98-220 Zduńska Wola, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Odtworzenie stawu retencyjnego w miejscowości Krobanów
- Modernizacja Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Spółka z o.o.
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- Utworzenie 68 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 w żłobku miejskim w Zduńskiej Woli przy ul. Sieradzkiej 7.
- Budowa placu zabaw na osiedlu 1000-lecia
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu przy ul. Kamiennogórskiej 26 oraz przy ul. Wawrzyniaka 40 wraz z terenem przyległym.
- Bezpośrednia stała ochrona fizyczna siedziby KZK Spółki z o. o. na II półrocze 2024 roku
- Ochrona mienia Powiatowego Zarządu Dróg w Będzinie z/s w Rogoźniku w 2024 roku
- Świadczenie usługi ochrony osób, obiektów i mienia oraz monitorowania sygnałów alarmowych Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rej. w Grajewie, Sądu Rej. w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rej. w Zambrowie.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Francuskiej 38 i ul. Andrzeja 16/18
- Ochrona osób i mienia Zespołu Zamkowo-Parkowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.