eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH ORAZ OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-27

Łódź: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH ORAZ OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH
Numer ogłoszenia: 113215 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Ortopedii i Rehabilitacji Narządu Ruchu im. dr Z. Radlińskiego , ul. Drewnowska 75, 91-002 Łódź, woj. łódzkie, tel. (0-42) 2563604, faks (042) 2563609.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH ORAZ OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH, dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Ortopedii i Rehabilitacji Narządu Ruchu im. dr Z. Radlińskiego w Łodzi. Pakiet nr 1 - kompresy, zestawy opatrunkowe; Pakiet nr 2 - opaski, rękawy, kompresy; Pakiet nr 3 - chłonne podkłady nieprzemakalne; Pakiet nr 4 - opatrunki; Pakiet nr 5 - materiały opatrunkowe; Pakiet nr 6 - opaski i podkłady podgipsowe; Pakiet nr 7 - plastry opatrunkowe; Pakiet nr 8 - zestawy do zabiegów na obu kończynach; Pakiet nr 9 - obłożenia chirurgiczne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.11.12-8, 33.19.90.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY! Zamawiający nie wymaga w przedmiotowym postępowaniu zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy - Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w tym zakresie oświadczenia, o którym mowa w Rozdz. VI pkt 1.1) ppkt a) SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w tym zakresie oświadczenia, o którym mowa w Rozdz. VI pkt 1.1) ppkt a) SIWZ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w tym zakresie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1.1) ppkt a) SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w tym zakresie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1.1) ppkt a) SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - Pzp, Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w tym zakresie oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 1.1) ppkt a) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane w przetargu wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) dokumenty zawierające dane techniczne, pozwalające na zweryfikowanie zgodności oferowanych produktów z wymogami Zamawiającego, np. oryginalne instrukcje obsługi, katalogi lub ich części, ulotki informacyjne, zdjęcia, foldery (materiały handlowe) itp. UWAGA! forma: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem ! 2) oświadczenie - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, potwierdzające, że oferowane w przetargu wyroby dopuszczone są do obrotu na terenie RP i spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679, ze zm.), tj. posiadają, zgodnie z przyjętą klasyfikacją, następujące dokumenty: a) Certyfikat CE i/lub Deklarację zgodności, b) dokument potwierdzający zgłoszenie i/lub wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania (dotyczy wyrobów objętych obowiązkiem zgłoszenia/wpisu do ww. rejestru, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami) UWAGA! Jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami oferowane w przetargu wyroby nie wymagają posiadania któregoś z ww. dokumentów - Wykonawca składa stosowne oświadczenie z zaznaczeniem, którego Pakietu i pozycji ono dotyczy.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

druk Oferta, formularz cenowy, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić wyłącznie jeżeli Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Zmiana cen może nastąpić tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach, w wyniku okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy za zgodą Zamawiającego lub w przypadku kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. Ponadto strony przewidują możliwość zmiany umowy w przypadku: szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiednich równoważnych wyrobów objętych umową przy zachowaniu ich parametrów techniczno-jakościowych oraz dotychczasowych cen; zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta przy czym zmiana cen jednostkowych za opakowanie handlowe odbywa się z zachowaniem zasad proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, przy jednoczesnym zachowaniu ceny jednostkowej za sztukę; zmiany numeru katalogowego zaoferowanych produktów; Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane tylko za zgodą Zamawiającego i wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radlinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Drewnowska 75, 91-002 Łódź, budynek administracji, pokój zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Drewnowska 75, 91-002 Łódź, budynek administracji, sekretariat Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompresy, zestawy opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w poszczególnych pakietach określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaski, rękawy, kompresy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w poszczególnych pakietach określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: chłonne podkłady nieprzemakalne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w poszczególnych pakietach określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w poszczególnych pakietach określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: materiały opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w poszczególnych pakietach określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaski i podkłady podgipsowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w poszczególnych pakietach określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: plastry opatrunkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w poszczególnych pakietach określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do zabiegów na obu kończynach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w poszczególnych pakietach określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obłożenia chirurgiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w poszczególnych pakietach określony został w Załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.