Ogłoszenie z dnia 2009-07-16
Bełchatów: LEASING SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM KOMUNALNYM , FABRYCZNIE NOWEGO Z OPCJĄ WYKUPU
Numer ogłoszenia: 113147 - 2009; data zamieszczenia: 16.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne SANIKOM Sp. z o.o. , ul. Staszica 5, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6350905, faks 04 6350905.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sanikom@sanikom.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: LEASING SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM KOMUNALNYM , FABRYCZNIE NOWEGO Z OPCJĄ WYKUPU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: LEASING SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM KOMUNALNYM FABRYCZNIE NOWEGO Z OPCJĄ WYKUP Podwozie dwuosiowe, przystosowane do zabudowania urządzenia hakowego Osprzęt Komunalny: pług, czołownica, posypywarka..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego 34.13.91.00 - Podwozia z kabiną .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: brak wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja o dokumentach potwierdzających spełnienie warunku: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Informacja o dokumentach potwierdzających spełnianie warunku: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - złożone w ramach pkt. VII ppkt 1 SIWZ. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis kryteriów oceny spełnienia warunku: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - stosowne oświadczenie. - posiadają aktualne w dacie złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Informacja o dokumentach potwierdzających spełnienie warunku - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (zgodnie z powyższym opisem). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia lub nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty wskazane w PKT. VI, VII i VIII SIWZ zamówienia 04/DI/2009.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanikom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nazwa: Przedsiębiorstwo Komunalne SANIKOM Sp. z o.o.
Adres: ul Staszica 5 Bełchatów 97-400
Telefon: (O -44) 635-09-05
Telefaks: (O -44) 635-09-06.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:45, miejsce: Nazwa: Przedsiębiorstwo Komunalne SANIKOM Sp. z o.o. Adres: ul Staszica 5 Bełchatów 97-400 Telefon: (O -44) 635-09-05 Telefaks: (O -44) 635-09-06 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Ekologiczny Park dla psów
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Utworzenie Pracowni cytostatyków w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Dostawa linii dializacyjnych oraz igieł do hemodializy
- Dostawa produktów nabiałowych na potrzeby "Dobrego Posiłku" i sprzedaży kanapek
- Udzielenie osobom bezdomnym schronienia wraz z usługami opiekuńczymi
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja Oddziału nefrologicznego w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 2 sztuk samochodów ciężarowych do 3,5 T w formie leasingu operacyjnego
- "Dostawa samochodu typu autobus w formie leasingu na okres 5 lat"
- Dostawa używanego pojazdu ciężarowego zasilanego CNG z zabudową typu śmieciarka 1 komorowa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- TP58_Usługa finansowania zakupów inwestycyjnych leasingiem zwrotnym - leasing operacyjny zwrotny na fabrycznie nową pamięć masową AL81 - 3.84TB 12 Gb SAS 2.5 Inch Flash Drive w ilości 14 sztuk
- sfinansowanie w formie lesingu dostaw energetycznych transformatorów mocy na potrzeby EnergiPro Koncern Energetyczny S.A.
- sfinansowanie w formie leasingu dostaw środków transportu.
więcej: Podwozia z kabiną »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.