Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-05
Warszawa: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 113127 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3964, ul. Bystra 1, 03-700 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6892338, fax 022 6892326.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw3964.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu informatycznego i opragromowania w ilościach podanych w załączniku nr.1 do (SIWZ)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.32.00 - Jednostki wejścia lub wyjścia Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 33.19.51.00 - Monitory Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.51.00 - Monitory Oryginalny kod CPV: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełniać następujące warunki:Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.Wyrażą zgodę na 14-dniowy termin płatności faktur. Bieg terminu będzie liczony od daty dostarczenia faktury zamawiającemu. Zachować zgodność oferty z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ustawą z dnia 29.01.2004r - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177) co do sposobu jej przygotowania oraz warunków realizacji zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty bądź też wykluczenia wykonawcy z postępowania.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy na załączonym do SIWZ załączniku nr 2.WYKAZ realizowanych dostaw, porównywalnych z przedmiotem zamówienia na załączonym do SIWZ załączniku nr 4..Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Oświadczenie, że wykonawca nie zalega we właściwym urzędzie skarbowym z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ww. dokumenty i oświadczenia dostarcza się w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Oświadczenia i doku¬menty stanowią integralną część oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw.3964.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie JW3964, 03-700 Warszawa ul.Bystra1, kancelaria, tel/fax(22) 6892-326.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2007 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie JW3964, 03-700 Warszawa ul.Bystra 1, kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt informatyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasilacze awaryjne, drukarki laserowe i atramentowe, monitory LCD, nagrywarki z oprogramowaniami, urzadzenia wielofunkcyjne, skanery, myszy komputerowe, pendrive USB.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.32.51-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowania, programy antywirusowe, subskrycje i licencje.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program komputerowy LEX, program komputerowy Konsument 6.9 program antywirusowy Kasperski - 20 stanowiskowy, licencja Winrar.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.00-0, 30.24.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup 6 budek wartowniczych na potrzeby ochrony obiektu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Urzędu Pracy w Radomiu
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych, oprogramowania, akcesoriów, sprzętu elektronicznego oraz telewizorów na potrzeby ŚODR Modliszewice
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej XI
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





