eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana izolacji przeciwwodnej na tarasie



Ogłoszenie z dnia 2007-07-05

Warszawa: Wymiana izolacji przeciwwodnej na tarasie
Numer ogłoszenia: 113092 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej, Al. Niepodległości 188/192, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 579-03-66, 579-02-74, fax (022) 579-03-74.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uprp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana izolacji przeciwwodnej na tarasie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana izolacji przeciwwodnej tarasu zlokalizowanej na stropie garażowym Urzędu Patentowego RP w Warszawie przy Al. Niepodległości 188/192. Wykonanie ww zakresu prac dot. tarasu należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, stanowiącą integralną część SIWZ. Zakres robót obejmuje: 1. Rozebranie płytek, szlichty i demontaż izolacji tarasu istniejącego. 2. Rozebranie gazonów na kwiaty. 3.Rozebranie ścianek pod balustradą, wykonanie pasa nadrynnowego i założenie rynny wzdłuż tarasu. 4.Wykonanie nowej, szerszej dylatacji na styku schodów i podjazdu dla wózków. 5.Podcięcie wykładziny elewacyjnej wzdłuż ściany frontowej i wykonanie obróbki blacharskiej zapewniającej przejęcie wody spływającej po elewacji oraz wyeliminowanie zaciekania wody za obróbki blacharskie. 6.Wykonanie paraizolacji z papy termozgrzewalnej z zabezpieczeniem dylatacji blachą. 7.Wykonanie termoizolacji. 8.Wykonanie nowej warstwy spadkowej (dociskowej) z odprowadzeniem wody na boki tarasu oraz w kierunku schodów i podjazdu dla wózków. Należy zachować odboje wody z części tarasu znajdującej się nad wjazdem do garażu. 9.Ułożenie na krawędziach tarasu, przy styku ze ścianą oraz na dylatacjach taśmy uszczelniające. 10.Wykonanie izolacji wodoszczelnej. 11.Ułożenie warstwy płytek gresowych na zaprawie elastycznej z fugą elastyczną. Wszystkie materiały i elementy wyposażenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty, dopuszczenia lub certyfikaty. Komplet dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmuje: - Projekt budowlany remontu tarasu; - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót; - Kosztorys nakładczy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - co najmniej jedną uprawnioną osobą (Kierownik Robót) do kierowania i koordynowania robót budowlanych tzn. posiadającym uprawnienia budowlane; - Wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy; Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o kryterium spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty wymagane od Wykonawcy: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki wynikające z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty stwierdzające, że Kierownik Robót posiada uprawnienia do kierowania i koordynowania robotami budowlanymi, tzn. posiada uprawnienia budowlane. 4. Wykaz realizowanych przez firmę w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz zamawiających. Dokumenty określone w pkt 1 i 4 należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty wskazane w punktach 2 i 3 należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby podpisujące ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uprp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.uprp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Patentowego RP w Warszawie, pokój nr 11, Al. Niepodległości 188/192 . Otwarcie ofert nastąpi dnia 26 lipca 2007 r. o godz. 10:30 w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 524..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.