eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SułkowiceCentrum Kultury w Krzywaczce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-14

Sułkowice: Centrum Kultury w Krzywaczce
Numer ogłoszenia: 11308 - 2010; data zamieszczenia: 14.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sułkowice , ul. Rynek 1, 32-440 Sułkowice, woj. małopolskie, tel. 012 2732075, faks 012 2721422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulkowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Centrum Kultury w Krzywaczce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Centrum Kultury w Krzywaczce Zadanie nr 1: Modernizacja (remont) budynku użyteczności publicznej położonego w Krzywaczce na działce nr 317/1. Zadanie nr 2: Utwardzenie powierzchni działki nr 317/1 w Krzywaczce. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji i przedmiarach stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5)udzielą gwarancji: na stolarkę - 60 miesięcy; na urządzenia - według gwarancji udzielonej przez producentów urządzeń ; na roboty - 36 miesięcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1; oraz dokument o którym mowa w pkt. 6.1. wiersz 2. 2)Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, w tym - jedną polegającą na remoncie, modernizacji lub budowie budynku o wartości minimum 300 tys. zł, oraz drugą - polegającą na utwardzeniu powierzchni działki kostką brukową o wartości minimum 200 tys. zł. 3)Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie kierownikiem budowy, posiadającym, - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - aktualny wpis we właściwej izbie samorządu zawodowego . 4)W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty dokumenty i oświadczenia , o których mowa w pkt. 6 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych należy złożyć oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy ( zawarte w formularzu ofertowym stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ); 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy 4. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia , wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca musi udokumentować, że we wskazanym wyżej okresie wykonał co najmniej dwie roboty: a) jedną robotę polegającą na remoncie, modernizacji lub budowie budynku o wartości minimum 300 tys. zł; oraz b) jedną robotę polegającą na utwardzeniu powierzchni działki kostką brukową o wartości minimum 200 tys zł. Do każdego z wymienionych zadań należy dołączyć dokumenty np. referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanych robót. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: Wykonawca, musi wykazać, że osoba będąca pełnić funkcję kierownika robót posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej (należy załączyć kserokopie uprawnień odpowiednich do zakresu oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa) 6.Wypełniony i podpisany harmonogram rzeczowo - finansowy; 7.Oświadczenie dotyczące podwykonawców; 8. Kosztorys ofertowy ( uproszczony z podaniem cen jednostkowych oraz wartości każdej pozycji wykonany na podstawie załączonego przedmiaru oraz szczegółowej specyfikacji technicznej odbioru i wykonania robót budowlanych; 9. Zaparafowany wzór umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sulkowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sułkowicach Rynek 1 32-440 Sułkowice pokój nr 119 - I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sułkowicach Rynek 1 32-440 Sułkowice pokój nr 01 - dziennik podwaczy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja dofinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach PROW 2007 - 2013, Oś 3: Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej. Działanie 313, 322, 323 - Odnowa i rozwój wsi..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.