Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-28
Głogów: USŁUGI SZKOLENIOWE
Numer ogłoszenia: 113034 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. gen. Wł. Sikorskiego 4, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7276500, fax 076 7276501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.glogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SZKOLENIOWE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych (kod CPV 80423000-5) na terenie miasta Głogowa w częściach określonych poniżej: Część I. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Pomoc kuchenna (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 6 osób. Powinno odbyć się w ciągu ok. 80 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - planowanie jadłospisu - maszyny i urządzenia stosowane w gastronomii - wyposażenie i organizacja Stanowiska pracy - przepisy bhp i ppoż. - obróbka wstępna surowców - sporządzanie dań Część II. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Pracownik porządkowy (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 6 osób. Powinno odbyć się w ciągu ok. 80 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - utrzymanie obiektu - podstawowe czynności - zasady porządkowania pomieszczeń - zasady konserwacji podłóg - obsługa urządzeń - pielęgnacja roślin - przepisy bhp i p. poż. - obsługa samojezdnej maszyny czyszczącej Część III. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Opiekun osoby starszej (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 7 osób powinien odbyć się w ciągu ok. 165 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - opieka nad pacjentem - podstawy psychologii - komunikacja, negocjacje, mediacje - gerontologia - podstawy higieny i pielęgnacji - podstawy rehabilitacji i aktywizacji - etyka - przepisy bhp i p. poż. Część IV. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Magazynier (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 6 osób. Powinno odbyć się w ciągu ok. 130 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - organizacja prac magazynowych - technologie prac magazynowych - wiadomości z zakresu obrotu magazynowego - obsługa kas fiskalnych - zabezpieczenie towarów - bhp i p.poż - podstawy obsługi komputera - program Subiekt - obsługa wózka jezdniowego Część V. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Sprzedawca profesjonalny (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 15 osób. Powinno odbyć się w ciągu ok. 100 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - podstawowe pojęcia ekonomiczne - instrumenty marketingu - psychologia sprzedaży - kultura obsługi klienta - podstawy obsługi komputera - program Subiekt - obsługa kas fiskalnych - bhp i p.poż. Część VI. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Manicure, pedicure, tipsy (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 6 osób powinno odbyć się w ciągu ok. 80 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - manicure i pielęgnacja kończyn dolnych - manicure i pielęgnacja kończyn górnych - metody przedłużania paznokci Część VII. Organizacja i przeprowadzenie szkolenia (kursu) przygotowawczego do egzaminu na licencję I stopnia pracownika ochrony fizycznej osób i mienia (wykłady + zajęcia ze sztuk walki + specjalistyczne badania lekarskie + ubezpieczenie NW uczestników szkolenia + egzamin wewnętrzny) - dla 14 osób. Szkolenie powinno obejmować wytyczne z Rozporządzenia MSWiA z dnia 07.08.1998r. i odbyć się w ciągu ok. 250 godzin lekcyjnych (45 minut każda), z czego: ok.190 godzin zajęć teoretycznych i ok.60 godzin zajęć praktycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób (uczestników szkolenia) do 20% 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje również: 3.2.1.Przeprowadzenie badań lekarskich, stwierdzających zdolność do odbycia szkolenia co najmniej jeden dzień przed rozpoczęciem szkolenia oraz wydanie książeczek zdrowia, o ile odrębne przepisy tego wymagają; 3.2.2.Ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia, zgodnie ze wskazaniem na skierowaniu; 3.2.3.Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego z zakresu zagadnień programu; 3.2.4.Wydanie zaświadczeń o ukończeniu szkolenia i zdobytych kwalifikacjach; 3.2.5.Zapewnienie uczestnikom szkolenia materiałów szkoleniowych (podręczników, kompendium etc.); 3.2.6.Oznakowanie materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logo typów unijnych i logo Projektu, które Zamawiający dostarczy odpowiednio wcześniej; 3.2.7. Zapewnienie uczestnikom szkolenia codziennie napojów (kawy, herbaty, wody mineralnej (źródlanej) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi oraz poczęstunku w postaci paluszków, kruchych ciastek etc. W przypadku zajęć trwających nie mniej niż 6 godzin lekcyjnych Wykonawca zapewni uczestnikom kursu/szkolenia ciepły posiłek. 3.2.8. Zapewnienie nadzoru wewnętrznego służącego podniesieniu jakości szkolenia; 3.2.9. Dostarczenia osobom szkolonym, po zakończeniu szkolenia, ankiet służących do oceny szkolenia, które przygotuje Zamawiający i przekaże Wykonawcy odpowiednio wcześniej. 3.2.10.Przeprowadzania zajęć w dostosowanych pomieszczeniach oraz wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki. 4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA od 16.06.2008 do 31.08.2008r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 16.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt. 1- 3 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP. 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ według formuły: spełnia lub nie spełnia. 6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp, złożone na załączniku nr 2 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp, złożone na załączniku nr 2 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.glogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: www.mops.glogow.pl lub w siedzibie Zamawiającego, t.j.: Sekretariat MOPS w Głogowie (pokój nr 9, parter) ul.Sikorskiego 4, 67-200 Głogów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat MOPS w Głogowie (pokój nr 9, parter) ul.Sikorskiego 4, 67-200 Głogów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne dotyczy realizacji projektu pt.: Aktywni i efektywni, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego - Kapitał Ludzki 2007-2013 - poddziałanie 7.1.1
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Pomoc kuchenna (badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy) - dla 6 osób. Powinno odbyć się w ciągu ok. 80 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - planowanie jadłospisu - maszyny i urządzenia stosowane w gastronomii - wyposażenie i org. Stanowiska pracy - przepisy bhp i ppoż. - obróbka wstępna surowców - sporządzanie dań.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przewidziane dla 6 osób. Powinno zawierać badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy i odbyć się w ciągu ok. 80 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - planowanie jadłospisu - maszyny i urządzenia stosowane w gastronomii - wyposażenie i org. Stanowiska pracy - przepisy bhp i ppoż. - obróbka wstępna surowców - sporządzanie dań.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Pracownik porządkowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przewidziane dla 6 osób powinno obejmować: badania lekarskie + wykłady + praktyka + egzamin końcowy i odbyć się w ciągu ok. 80 godzin lekcyjnych (45 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych: - utrzymanie obiektu - podstawowe czynności - zasady porządkowania pomieszczeń - zasady konserwacji podłóg - obsługa urządzeń - pielęgnacja roślin - przepisy bhp i p. poż. - obsługa samojezdnej maszyny czyszczącej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 16.06.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- "Remont/modernizacja boiska SP 2"
- ,Świadczenie usługi asystenckiej w miejscu zamieszkania dla uczestników projektu Centrum Usług Społecznych w Głogowie
- Obsługa serwisowa tomografu komputerowego Siemens SOMATOM go.Up
- Modernizacja pracowni nr 302 w Zespole Szkół Politechnicznych w Głogowie
- Dostawa wyposażenia dla zadania "Przebudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie"
- Zapewnienie schronienia i posiłku dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Miejskiej Głogów przez Centrum Usług Społecznych w Głogowie, w okresie lipca 2025r. do 30.06.2026r.
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie wyjazdowej, dwudniowej Konferencji dla dyrektorów jednostek oświatowych Miasta Katowice oraz przedstawicieli organu prowadzącego
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla 93 uczestników w ramach projektu "Kwalifikacja? Akcja! - 3 części - V Tura.
- Przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.
- Usługa przeprowadzenia kursu "Obsługa dronów- szkolenie z pilotażu STS-01" podnoszącego kompetencje z zakresu zielonej transformacji studentów i studentek UPP w Poznaniu-postępowanie powtórzone
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności dla uczestników projektu pn. "Lepszy start z OHP"
- Przeprowadzenie kursów i egzaminów na prawo jazdy kat. B
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.