eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrocza › Remont budynku Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-05

Mrocza: Remont budynku Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy
Numer ogłoszenia: 113033 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Mrocza, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867410, 3867420, fax 052 3856241.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część - Remont dachu - część stara budynku oraz docieplenie stropu - część stara i nowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy 1. Remont dachu - część stara: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty rozbiórkowe, 3) wymiana elementów konstrukcji dachu, 4) osadzenie okien w połaci dachowej, 5) pokrycie dachów dachówką, 6) wykonanie prac blacharskich z blachy miedzianej 1. Docieplenie stropu - część stara i nowa: 1) roboty przygotowawcze, 2) izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe, 3) izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne poziome, 4) wykonanie prac blacharskich z blachy ocynkowanej, Przedmiotem I części zamówienia jest częściowa wymiana konstrukcji i poszycia dachu dla wykonania wymiany dachówki ceramicznej, a także wykonanie docieplenia stropów na części starej i nowej budynku Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy. Ponadto należy wykonać nowe opierzenia dachu z blachy miedzianej, wymianę rynien na wykonane z blachy miedzianej i wymianę rur spustowych na PCV - koloru blachy miedzianej - w części starej budynku. Natomiast w części nowej budynku, wykonać należy nowe opierzenia dachu z blachy ocynkowanej, wymianę rynien na wykonane z blachy ocynkowanej i wymianę rur spustowych. II cześć - Docieplenie ścian - część stara i nowa oraz oświetlenie zewnętrzne z iluminacją budynku Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy 1. Docieplenie ścian budynku: 1) roboty przygotowawcze, 2) uzupełnienie tynków, 3) montaż płyt styropianowych, 4) przyklejenie siatki, 5) nałożenie mas tynkarskich, 6) malowanie ścian, 7) sztablatura ścian gładkich z podziałem architektonicznym 2. Oświetlenie zewnętrzne z iluminacją: 1) roboty przygotowawcze, 2) ułożenie przewodów elektrycznych, 3) montaż oświetlenia Przedmiotem II części zamówienia jest docieplenie budynku Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy oraz wykonanie iluminacyjnego oświetlenia frontu budynku Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy. Z uwagi na wymagania dotyczące ochrony cieplnej budynku, w oparciu o sporządzony audyt energetyczny budynku, należy ściany zewnętrzne ocieplić styropianem gr. 12 cm po wykonaniu naprawy tynków zewnętrznych budynku. Na warstwę styropianu ułożonego na ścianach zewnętrznych budynku przytwierdzonego do istniejącego podłoża przy pomocy kleju i kołków nałożyć siatkę z tworzywa sztucznego, a następnie warstwę tynku w celu umożliwienia odtworzenia starych detali na ścianie frontowej budynku. Kolorystyka ścian oraz elementy architektoniczne zostaną zachowane. Oświetlenie projektorami ze źródłami ledowymi, zabudowanymi w przestrzeniach wolnych między oknami na poziomie I i II piętra. W każdej oprawie znajdować ma się 12 świecących diód (LED) świecących bursztynowym światłem. Światło kierowane w górę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.) Wadium w wysokości: część I zamówienia - 1.400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta zł 00/100 gr), część II zamówienia - 1.850,00 zł (słownie: tysiąc osiemset pięćdziesiąt zł 00/100 gr) należy wnieść do Skarbnika Miasta i Gminy Mrocza pok. 305 do dnia 27. 07. 2007 r. do godz. 1100 (potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty), a jeżeli będzie miało ono formę gotówki wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego (wadium wniesione w formie gotówkowej powinno się znaleźć na koncie Zamawiającego do dnia 26. 07. 2007 r.) - Bank Spółdzielczy w Mroczy O/Mrocza Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006 (potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić \OFERTĘ\ według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) przedkładając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wypełnić wszystkie pozycje w każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę, 6) Udzielić gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia - 36 m-cy. 7) wskazać w ofercie część zamówienia, którą będzie wykonywał Podwykonawca, z określeniem firmy i adresu Podwykonawcy. Wykonawca odpowiada w pełni wobec Zamawiającego za czynności wykonane przez Podwykonawcę i jego personel oraz osoby z nim współpracujące. 2. Sposób oceny warunków: - Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 7 SIWZ, dołączonych do oferty. - Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. - Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. - W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym terminie do złożenia wyjaśnień. 3. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w: a) SIWZ, w tym załącznikach do SIWZ, a w szczególności zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy, b) ofercie Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Formularz oferty - stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29. 01. 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 - Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Prawa zamówień publicznych (odrębnie dla każdej okoliczności), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 8) Pisemne oświadczenie wykonawcy o dokonaniu wizytacji terenowej i zapoznaniu się ze stanem faktycznym przedmiotu zamówienia - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 9) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 10) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (uprawnienia budowlane, sanitarne oraz aktualna przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 11) Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz informacje o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/om (z podaniem nazw firm) 12) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi, jakimi dysponuje wykonawca. 13) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 14) Kosztorys ofertowy zawierający wszystkie elementy zamówienia. 15) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych. 16) Zaakceptowany projekt umowy - stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa podmioty gospodarcze lub więcej podmiotów każdy wykonawca oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, a także musi spełniać wymogi oraz łączne warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt. 1-4 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 4 (aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraj pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mrocza.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Mroczy ul. Pl. 1 Maja 20 89-115 Mrocza pokój nr 312.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Mroczy ul. Pl. 1 Maja 20 89-115 Mrocza sekretariat - pokój nr 304.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dachu - część stara budynku oraz docieplenie stropu - część stara i nowa budynku Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont dachu - część stara: 1) roboty przygotowawcze, 2) roboty rozbiórkowe, 3) wymiana elementów konstrukcji dachu, 4) osadzenie okien w połaci dachowej, 5) pokrycie dachów dachówką, 6) wykonanie prac blacharskich z blachy miedzianej 1. Docieplenie stropu - część stara i nowa: 1) roboty przygotowawcze, 2) izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe, 3) izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne poziome, 4) wykonanie prac blacharskich z blachy ocynkowanej, Przedmiotem I części zamówienia jest częściowa wymiana konstrukcji i poszycia dachu dla wykonania wymiany dachówki ceramicznej, a także wykonanie docieplenia stropów na części starej i nowej budynku Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy. Ponadto należy wykonać nowe opierzenia dachu z blachy miedzianej, wymianę rynien na wykonane z blachy miedzianej i wymianę rur spustowych na PCV - koloru blachy miedzianej - w części starej budynku. Natomiast w części nowej budynku, wykonać należy nowe opierzenia dachu z blachy ocynkowanej, wymianę rynien na wykonane z blachy ocynkowanej i wymianę rur spustowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6, 45.32.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Docieplenie ścian - część stara i nowa oraz oświetlenie zewnętrzne z iluminacją budynku Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Docieplenie ścian budynku: 1) roboty przygotowawcze, 2) uzupełnienie tynków, 3) montaż płyt styropianowych, 4) przyklejenie siatki, 5) nałożenie mas tynkarskich, 6) malowanie ścian, 7) sztablatura ścian gładkich z podziałem architektonicznym 2. Oświetlenie zewnętrzne z iluminacją: 1) roboty przygotowawcze, 2) ułożenie przewodów elektrycznych, 3) montaż oświetlenia Przedmiotem II części zamówienia jest docieplenie budynku Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy oraz wykonanie iluminacyjnego oświetlenia frontu budynku Urzędu Miasta i Gminy w Mroczy. Z uwagi na wymagania dotyczące ochrony cieplnej budynku, w oparciu o sporządzony audyt energetyczny budynku, należy ściany zewnętrzne ocieplić styropianem gr. 12 cm po wykonaniu naprawy tynków zewnętrznych budynku. Na warstwę styropianu ułożonego na ścianach zewnętrznych budynku przytwierdzonego do istniejącego podłoża przy pomocy kleju i kołków nałożyć siatkę z tworzywa sztucznego, a następnie warstwę tynku w celu umożliwienia odtworzenia starych detali na ścianie frontowej budynku. Kolorystyka ścian oraz elementy architektoniczne zostaną zachowane. Oświetlenie projektorami ze źródłami ledowymi, zabudowanymi w przestrzeniach wolnych między oknami na poziomie I i II piętra. W każdej oprawie znajdować ma się 12 świecących diód (LED) świecących bursztynowym światłem. Światło kierowane w górę..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.32.10.00-3, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.