To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-27
Tarnobrzeg: Usługa doradztwa z zakresu aktywizacji społeczno - zawodowej osób niepełnosprawnych
współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 113031 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120488 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tarnobrzeska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Dąbrowskiej 15, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 822 61 87, faks 015 823 19 52.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa doradztwa z zakresu aktywizacji społeczno - zawodowej osób niepełnosprawnych współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa doradztwa dla uczestniczek/uczestników projektu Tacy sami - Aktywizacja społeczno-zawodowa osób niepełnosprawnych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres doradztwa obejmuje indywidualny trening pracy / coaching obejmujący wyznaczanie celów, dążenie do nich, motywację, efektywne poszukiwanie pracy, autoprezentację, podejmowanie decyzji, zarządzanie czasem i finansami, współpracę w miejscu pracy, radzenie sobie z dyskryminowaniem w miejscu pracy. Ilość osób uczestniczących - 10. Wymiar doradztwa - 25 godzin zegarowych na 1 osobę, łącznie 250 godzin zegarowych. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, zobowiązany będzie do: 1. Zgodnego z harmonogramem doradztwa, punktualnego zaczynania i kończenia doradztwa. 2. Prowadzenia dokumentacji przeprowadzonego doradztwa, w tym: a) każdorazowo po odbytym doradztwie podpisywanie kart doradczych, poświadczających przeprowadzenie doradztwa, b) każdorazowo po przeprowadzonym doradztwie przekazywanie osobie objętej doradztwem do podpisu karty doradczej poświadczającej skorzystanie z doradztwa, c) w przypadku niezgłoszenia się osoby objętej doradztwem na doradztwo niezwłoczne poinformowanie o tym fakcie pracowników projektu Tacy sami - Aktywizacja społeczno - zawodowa osób niepełnosprawnych. 3. Przygotowania we własnym zakresie niezbędnych materiałów dydaktycznych, o ile takowe będą przewidziane w ofercie Wykonawcy. 4. Oznaczenie materiałów dydaktycznych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL, o ile takowe będą przewidziane w ofercie Wykonawcy. 5. Dopilnowania wypełnienia innych dokumentów wymaganych procedurą obsługi doradztwa w projekcie Tacy sami - Aktywizacja społeczno-zawodowa osób niepełnosprawnych, m.in. NSRO. 6. Z Wykonawcą zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Zamawiający przekaże Wykonawcy harmonogram w termie min. 7 dni przed dniem rozpoczęcia doradztwa. 8. Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić doradztwo w miejscu wskazanym przez zamawiającego w umowie. 9. Doradztwo będzie wykonywał certyfikowany Trener Pracy/ Coach, który posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu tego zawodu oraz doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia zamawiającemu dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, które skieruje do wykonania przedmiotu zamówienia (Trenerów Pracy/Coach) wyżej opisanych kwalifikacji i doświadczenia w terminie 7 dni od zawarcia umowy. 10. Wykonawca będący osobą fizyczną osobiście wykonującą przedmiot zamówienia, w przypadku równoczesnego udziału w innych projektach finansowanych w ramach PKOL, jak również w ramach innych programów NSRO będzie zobowiązany do prowadzenia ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów w które jest zaangażowany, oraz przedłożyć Zamawiającemu w/w ewidencję w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy Tytuł projektu: Tacy sami - Aktywizacja społeczno-zawodowa osób niepełnosprawnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DLAKADR.PL Sp. z o.o. ul. Nakielska 3 01-106 Warszawa, ul. Nakielska 3, 01-106 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17018,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16000,00
Oferta z najniższą ceną: 7000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29750,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- DOSTAWA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO NA POTRZEBY PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW PRAKTYCZNYCH W ZAKRESIE KATEGORII C + E PRAWA JAZDY DLA WOJEWÓDZKIEGO OŚRODKA RUCHU DROGOWEGO W TARNOBRZEGU
- Dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego o mocy 400 kVA.
- Dostawa agregatów prądotwórczych trójfazowych min. 7 kVA.
- Zakup materiałów zużywalnych ( zamówienie z podziałem na 2 części)
- Sukcesywna dostawa soli drogowej w ilości 1000 ton dla Tarnobrzeskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Tarnobrzegu
- Remont pokoi biurowych i łazienek zlokalizowanych na VI, VII i VIII piętrze budynku Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa organizacji szkoleń, w tym wyjazdów studyjnych oraz wykonania opracowań/ekspertyz w ramach przedsięwzięcia na rzecz działań w poprawę gospodarki wodnej w województwie małopolskim
- szkolenia w zakresie szkolenia specjalistycznego pt. "Programy korekcyjno - edukacyjne wobec osób stosujących przemoc domową z wykorzystaniem metody Duluth". II postępowanie
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup kompleksowej usługi szkoleniowej z zakresu internacjonalizacji przedsiębiorstw w ramach projektu Fundusz Eksportowy dla Kujaw i Pomorza
- Szkolenie zawodowe pn. "Stylizacja brwi i rzęs" dla 6 osób w miejscowości Zielona Góra
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Trener personalny"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.