eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻywiecZaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn. Remont uszkodzonego przepustu drogowego (okularowego) w ciągu drogi powiatowej nr 1400 S Łodygowice - Kalna - Godziszka w km 0+370 w miejscowości Łodygowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-14

Żywiec: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn. Remont uszkodzonego przepustu drogowego (okularowego) w ciągu drogi powiatowej nr 1400 S Łodygowice - Kalna - Godziszka w km 0+370 w miejscowości Łodygowice
Numer ogłoszenia: 113010 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60322 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Krasińskiego 13, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 33 8605000, faks 33 8605083.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn. Remont uszkodzonego przepustu drogowego (okularowego) w ciągu drogi powiatowej nr 1400 S Łodygowice - Kalna - Godziszka w km 0+370 w miejscowości Łodygowice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn. Remont uszkodzonego przepustu drogowego (okularowego) w ciągu drogi powiatowej nr 1400 S Łodygowice - Kalna - Godziszka w km 0+370 w miejscowości Łodygowice w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik Nr 8 do Specyfikacji. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) opracowanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w Programie funkcjonalno-użytkowym wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji: a) mapa do celów projektowych - 2 egz., b) projekt wykonawczy - 2 egz., c) wypisy i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego + wypis z ewidencji gruntów, d) przedmiar robót - 2 egz., e) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz., f) wersja elektroniczna dokumentów w formacie DOC lub PDF; 2) sporządzenie i uzyskanie zatwierdzenia projektu tymczasowej organizacji ruchu, 3) uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień niezbędnych do wykonania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem, 4) sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji, 5) wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej. 3. Zamawiający zobowiązuje kierownika robót wykonawcy do cotygodniowego składania pisemnego raportu Zamawiającemu, obejmującego zakres wykonanych robót. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kompletnej dokumentacji powykonawczej. 5. Pomocniczą dokumentację stanowi Projekt wykonawczy z 2011 r., stanowiący załączniki Nr 09.01 - 09.14 do Specyfikacji wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącymi Załącznik Nr 10 do Specyfikacji. Dokumenty te nie mają charakteru wiążącego. Dołączona dokumentacja ma charakter poglądowy (obiekt został pierwotnie uszkodzony w trakcie powodzi w 2010 r., jednak z uwagi na powiększenie szkody (a co za tym idzie, znaczne pogorszenie stanu technicznego), został ponownie wpisany do protokołu strat powstałych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej, spowodowanych przez powódź, która miała miejsce w dniach 15-18 maja oraz 27-29 maja 2014 r. na terenie Powiatu Żywieckiego - załączona dokumentacja obejmuje tylko szkody powodziowe z 2010 r.). Zadanie realizowane będzie w systemie Zaprojektuj i Wybuduj, zatem dopiero przez Wykonawcę zostanie sporządzona szczegółowa dokumentacja techniczna, na podstawie której zostaną wykonane roboty budowlane. 6. Zamawiający udostępnia posiadaną treść opinii Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie Zarząd Zlewni Soły i Skawy z siedzibą w Żywcu - Załącznik Nr 11 do Specyfikacji. 7. Zamawiający posiada pozwolenie na wycinkę drzew. 8. Zamawiający posiada zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych. Formularz zgłoszenia stanowi załącznik Nr 12 do Specyfikacji. 9. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. Jeżeli wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do Specyfikacji okresu gwarancji i rękojmi, wtedy Zamawiający za okres gwarancji i rękojmi przyjmuje minimalny wymagany okres tj. 60 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MTJ Tyc Jan, ul. Jana Kazimierza 2/2, 34-360 Milówka, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 182091,66

  • Oferta z najniższą ceną: 182091,66 / Oferta z najwyższą ceną: 625570,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.