eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubaczówPełnienie funkcji Inspektora Nadzoru

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-07

Lubaczów: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru
Numer ogłoszenia: 113001 - 2010; data zamieszczenia: 07.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Lubaczów , ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6321972, 6321201, faks 016 6329004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Lasów Państwowych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Osoba posiadająca uprawnienia Inspektora Nadzoru będzie wykonywała swoje obowiązki : 1. Nad przebudową 1 km drogi leśnej w leśnictwie Dziewięcierz ( obręb ewidencyjny Dziewięcierz, Gmina Horyniec Zdrój) planowany termin realizacji czerwiec 2010 - czerwiec 2011. Ogólny zakres robót budowlanych: w ramach nadzoru nad planowana przebudową w tym : wykonanie robót ziemnych, Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 10 cm, Wykonanie podbudowy gr. 24 cm Wykonanie warstwy zasadniczej z tłucznia gr 10 cm, Wykonanie koniecznych zjazdów, mijanek, poboczy itp. Dwukrotne powierzchniowe utwardzenie emulsją i grysami 2. Nad modernizacją 1,7 km drogi leśnej w leśnictwie Załuże ( obręb ewid. Nowe Sioło, Gmina Cieszanów) planowany termin realizacji czerwiec 2010 - wrzesień 2010 r. Ogólny zakres robót budowlanych: w ramach nadzoru nad planowaną modernizacją: wykonanie robót ziemnych Wykonanie koniecznych zjazdów, mijanek, poboczy itp. Wykonanie podbudowy tłuczniowej na zjazdach gr. 25 cm Wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfalt. 0-12.8 mm, grubość w-wy 5 cm. (nawierzchnia + zjazdy) 3. Nad budową 12,260 km drogi leśnej w leśnictwie Wielkie Oczy (obręb ewid. Łukawiec , Kobylnica Ruska , Kobylnica Wołoska, Gmina Wielkie Oczy) planowany termin realizacji - po uzyskaniu dofinansowania z UE. (lata 2010 - 2011) Ogólny zakres robót budowlanych: w ramach nadzoru nad planowaną budową: wykonanie robót ziemnych, Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 15 cm, Wykonanie podbudowy gr. 20 +10 cm (warstwa dolna +warstwa górna) Profilowanie warstwy masą asfaltową + nawierzchnia - 3 +4 cm. Wykonanie koniecznych zjazdów, mijanek, poboczy itp. 4. Nad przebudową 8,233 km drogi w leśnictwie Budomierz (obręb ewid. Budomierz, Sieniawka, Podlesie, Krowica Hołodowska Gmina Lubaczów) planowany termin realizacji - po uzyskaniu dofinansowania z UE. (lata 2010 - 2011) Ogólny zakres robót budowlanych: w ramach nadzoru nad planowana budowa; 4. 1 - odcinek dotyczy przebudowy drogi gminnej NR 1 0 5123R BUDOMIERZ - MŁYN W km 0 + 000 - km 0 + 920 w tym: Wykonanie nawierzchni ścieralnej na długości 920 mb i szer. 5m. Wykonanie zjazdów (? 40 i ? 50) na łącznym odcinku 55 mb, Wykonanie przepustów o łącznym odcinku 20 mb, Wykonanie przebudowy mostu długości 16 mb. Oznakowanie drogi 4.2 - odcinek dotyczy przebudowy drogi leśnej Nadleśnictwa Lubaczów BUDOMIERZ - Sieniawka w km 0 + 930 - km 5 + 863 w tym: Wykonanie nawierzchni ścieralnej na długości 4943 mb i szer. 5m. Wykonanie zjazdów na łącznym odcinku 120 mb, Wykonanie przepustów o łącznym odcinku 80 mb, Wykonanie skrzyżowań na powierzchni 680 m2 Oznakowanie drogi 4.3 - odcinek dotyczy przebudowy drogi gminnej BASZNIA GÓRNA - HUTA KRYSZTAŁOWA w km 0 + 000 - km 2 + 370 w tym: Wykonanie nawierzchni ścieralnej na długości 2370 mb i szer. 5m. Wykonanie zjazdów na łącznym odcinku 123 mb, Wykonanie przepustów o łącznym odcinku 37 mb, Oznakowanie drogi 5. Nad przebudową 5,405 km drogi leśnej w leśnictwie Czerwinki (obręb ewid. Wólka Horyniecka, Radruż , Gmina Horyniec Zdrój, Sieniawka Gmina Lubaczów) planowany termin realizacji - po uzyskaniu dofinansowania z UE. (lata 2010 - 2011) Ogólny zakres robót budowlanych : w ramach nadzoru nad planowaną budową: wykonanie robót ziemnych, Wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr 15 cm, Wykonanie podbudowy gr. 20 +10 cm (warstwa dolna +warstwa górna) Profilowanie warstwy masą asfaltową + nawierzchnia - 3 +4 cm. Wykonanie koniecznych zjazdów, mijanek, poboczy itp. Strony ustalają następujący zakres obowiązków Inspektora Nadzoru: 1.Systematyczna kontrola zgodności realizacji inwestycji z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, 2.Kontrola prawidłowego wykonywania badań, prób i sprawdzeń oraz atestów na wbudowane materiały, 3.Sprawdzanie faktur i przekazywanie Zleceniodawcy do zapłaty. 4.Inspektor Nadzoru wykonuje swoje obowiązki z należytą starannością oraz działa w interesie i na rzecz Nadleśnictwa Lubaczów. 5. Wszystkie decyzje Inspektora Nadzoru dotyczące zmian w projekcie oraz robót nie ujętych w projekcie związane jego realizacją musza być zaakceptowane przez Nadleśniczego Nadleśnictwa Lubaczów. Z dokumentacją techniczną na cały zakres robót można zapoznać się w biurze Nadleśnictwa Lubaczów w Lubaczowie, ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w przypadku udzielenia zamówień uzupełniających na roboty budowlane opisane w pkt. II.1.3 niniejszego ogłoszenia do wysokości 50%.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2000 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, ( w tym; do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. W tym wykazanie conajmniej realizację w ostatnich pięciu latach Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad 3 robotami o wartości conajmniej 1000000,00 PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( Co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru, nad robotami drogowymi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, w tym należy wykazać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie swojej działalności lub zobowiązanie po zawarcia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie swojej działalności . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiane terminu Umowy w razie innego terminu realizacji Umów na roboty budowlane zwiazane z przedmiotem postepowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/lubaczow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Lubaczów, ul. Słowackiego 20, 37 - 600 Lubaczów, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Lubaczów, ul. Słowackiego 20, 37 - 600 Lubaczów, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tak przewiduje się częciowe finansowanie projektu ze środków Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.