eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi I³awa › Zakup sezonowych marin p³ywaj±cych



Og³oszenie z dnia 2007-07-05

I³awa: Zakup sezonowych marin p³ywaj±cych
Numer og³oszenia: 112942 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zwi±zek Gmin "JEZIORAK", ul. Niepodleg³o¶ci 13, 14-200 I³awa, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. 089 66488195, fax 089 6492631.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina-ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Zwi±zek Gmin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup sezonowych marin p³ywaj±cych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakup z dostaw± pomostów p³ywaj±cych, odnóg, trapów oraz umocnieñ brzegowych (przyczó³ków), sk³adaj±cych siê na sezonowe mariny p³ywaj±ce w ilosci zapewniaj±cej bezpieczne cumowanie wskazanej ilo¶ci jachtów i innych jednostek p³ywajacych. Zamówienie obejmuje równie¿ wykonanie pierwszego monta¿u we wszystkich wymienionych w SIWZ lokalizacjach

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.00.00.00 - Gotowe wyroby i materia³y Kod CPV wg s³ownika 2008: 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10 000,00.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Zgodnie ze Specyfikacj± Istotnych Warunków Zamówienia
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie ze Specyfikacj± Istotnych Warunków zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-ilawa.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy I³awa ul. gen. W³. Andersa 2A 14-200 I³awa pokój 204.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy w I³awie ul. Gen. W³. Andersa 2A 14-200 I³awa pokój 212.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Wspólfinansowanie Projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.