eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Dzierżawa 14 kserokopiarek na rzecz Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2009÷2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Kędzierzyn-Koźle: Dzierżawa 14 kserokopiarek na rzecz Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2009÷2012
Numer ogłoszenia: 112896 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle , ul. Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 0-77 4052603, faks 0-77 4052603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa 14 kserokopiarek na rzecz Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2009÷2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa 14 kserokopiarek przez ich dostarczenie i zainstalowanie we wskazanych pomieszczeniach Urzędu Miasta z zapewnieniem bezawaryjnego ich działania z nieodpłatną dostawą i instalacją wszystkich materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru. Prognozowane ilości kopii dla kserokopiarek wymienionych w Opisie pzredmiotu zamówienia: wynoszą 2 052 000 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.52.10.00 - Usługi fotokopiowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych., 1.Posiadanie wpisu do KRS-u lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej 2.Posiadanie uprawnień przez osoby wymienione w warunku Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia., Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z przepisami zawartymi w art. 24 ust. 1 pkt. 1÷9 oraz ust. 2, Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych., Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1.Dysponować sprzętem i urządzeniami jak niżej: - kserokopiarka (nr 1) o szybkości kopiowania min.60 kopii/min. z pełną automatyką - min. szt. 2 - kserokopiarka (nr 2) o szybkości kopiowania min. 25 kopii/min. - min. szt 10 - kserokopiarka (nr 3) o szybkości kopiowania min. 15 kopii/ min. z monetowym aparatem wrzutowym - min. szt. 2 - kserokopiarkami na wypadek awarii w ilości 3 szt. (1 szt. z każdego rodzaju). 2.Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat tj. od 14.04.2006r. do 14.04.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług o charakterze: dzierżawy kserokopiarek na wartość łączną, co najmniej 90000,- zł 3.Dysponować co najmniej 2-ma pracownikami posiadającym aktualne uprawnienia lub kwalifikacje w zakresie: obsługi i naprawy kserokopiarek. W przypadku ofert wspólnych, doświadczenie podlega sumowaniu na warunkach jak niżej: Wymaga się, aby jeden z Wykonawców występujących wspólnie posiadał, co najmniej 50% doświadczenia w wykonawstwie robót o charakterze minimalnego doświadczenia określonego w SIWZ. Sumowaniu doświadczenia podlegają wartości wykazane przez Wykonawcę posiadającego, co najmniej 50% doświadczenia oraz wartości pozostałych Wykonawców występujących wspólnie, którzy posiadają nie mniej niż 20% wymaganego doświadczenia. Warunkiem koniecznym jest, aby suma doświadczenia wynosiła minimum 100% doświadczenia wymaganego przez SIWZ. Warunek ten jest spełniony również, jeżeli jeden z wykonawców posiada 100% wymaganego doświadczenia., Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy Prawo zamówień publicznych., Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż 90000,00zł. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wartości polis ubezpieczeniowych odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej Nie podlegają sumowaniu. Wymaga się, aby każdy z Wykonawców występujących wspólnie posiadał pełną polisę ubezpieczeniową wymaganą w SIWZ., Warunki oferty i udzielenia zamówienia, 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 30.04.2012r. 2. Przystępowanie przez Wykonawcę do usuwania wad /usterek/ awarii, w terminie nie dłuższym niż: do 24 godz. od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w terminie nie dłuższym niż: do 24 godz. do dostarczenia kopiarki zastępczej na czas naprawy w przypadku uszkodzenia kopiarek i potrzeby dokonania jej naprawy w siedzibie Wydzierżawiającego. Maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 2 dni od daty zgłoszenia usterki. 3. Udzielenie na wykonanie usługi minimum 36 miesięcy gwarancji. 4. Akceptowanie warunków płatności określonych w ogólnych warunkach umowy. 5.Akceptowanie bez zastrzeżeń i uwag załączonych do SIWZ ogólnych warunków umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia oraz, że w stosunku do wykonawcy nie ogłoszono upadłości ani nie wszczęto postępowania likwidacyjnego. Data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej powinno być opatrzone klauzulą wpis aktualny na dzień . Zamawiający nie będzie honorował klauzul w postaci Wykonawca figuruje w rejestrze do nadal., Oświadczenie Wykonawcy , Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (druk nr 2)., Dokumenty potwierdzające, że osoby wymienione w warunku Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadają wymagane uprawnienia., Dokumenty powinny potwierdzać kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. Zakres wykonywanych przez nich czynności powinien być zamieszczony w druk nr 5 załączonym do SIWZ., Wykaz zadań wykonanych okresie od 14.04.2006r. do 14.04.2009r., Wykaz (sporządzony wg wzoru druk nr 7) zadań wykonanych okresie od 14.04.2006r do 25.03.2009.r, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem przez zamawiających (na wykazie lub odrębnymi dokumentami), że zadania te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zadań obowiązkowo muszą zawierać dane, jakie występują w kolumnach w/w wykazu tj. nazwa zadania, zamawiający miejsce realizacji, okres realizacji, wartość zadania., Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 90000 zł., Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia (na dzień złożenia oferty) nie mniejszą niż 90000,00. zł i ważną, co najmniej przez cały okres związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż zobowiązanie, ubezpieczyciela wynikające z umowy ubezpieczenia, nie może być przedmiotem cesji na rzecz osób trzecich. W polisie lub dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia. , Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń., Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, (sporządzony wg wzoru druk nr 8), jakimi dysponuje Wykonawca, z podziałem na sprzęt własny oraz sprzęt, którym na podstawie innych tytułów prawnych wykonawca dysponuje lub będzie mógł dysponować (należy przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia narzędzi i urządzeń) w okresie realizacji zamówienia., Formularz oferty, Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska., Ogólne warunki umowy, Ogólne warunki umowy zaakceptowane wraz z kartą gwarancyjną (podpisany pod słowem akceptuję) przez osobę reprezentującą Wykonawcę. Dla przejrzystości dokumentu zaleca się (bez obowiązku) wypełnienie miejsc wykropkowanych, oznaczonych znakiem., Pełnomocnictwo, Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SIWZ lub pełnomocnictwa udzielane przez Wykonawcę. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictwa muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) za zgodność z oryginałem notarialnie, Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia., Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca lub będzie mógł dysponować (jeżeli będzie mógł dysponować należy przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób) i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Wykaz powinien zawierać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz uprawnienia, niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (druk nr 5) wraz z dokumentami potwierdzającymi te informacje zawarte w wykazie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kedzierzynkozle.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, ul. W.Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, ul. W.Planetorza 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.