eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › remont podłóg w Internacie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 1 w Lublinie, Al. Spółdzielczości Pracy 65.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-05

Lublin: remont podłóg w Internacie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 1 w Lublinie, Al. Spółdzielczości Pracy 65.
Numer ogłoszenia: 112894 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 w Lublinie, Al. Spółdzielczości Pracy 65, 20-147 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7476668, fax 081 7476668.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosw1.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont podłóg w Internacie Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Nr 1 w Lublinie, Al. Spółdzielczości Pracy 65..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych lentex 1949,20 m² ; 2. zerwanie cokołów i listew przyściennych drewnianych 1812,66 mb. 3. wykucie z murów, demontaż narożników ściennych drewnianych 180 mb 4. naprawa posadzki cementowej z zatarciem na gładko o pow. 0,25 m² w jednym miejscu 700 miejsc 5. gruntowanie podłoża preparatami CERESIT CT - 17 1949,20 m² 6. warstwa wyrównująca z wygładzającą z zaprawy samopoziomującej 1949,20 m² 7. ułożenie w warstwie wyrównawczej jednej warstwy siatki technicznej 1356,59 m² 8. posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych antypoślizgowej z wyłożeniem na ściany wys. 10 cm. 1560,08 m²: a. gwarancja - 10 lat b. zabezpieczenie powierzchni - Poliuretan PU c. klasyfikacja użytkowa PN- EN 649+PN-EN 685 - 34/43 d. klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień PN-EN 13501 Bfl - s1 e. ocena higieniczna pozytywna f. odporność na poślizg PN-EN 14041 DS g. zachowanie antystatyczne PN-EN 14041 antystatyczna h. grubość całkowita PN-EN 428 2,0 mm i. grubość warstwy użytkowej PN-EN 429 min 0,8 mm j. odporność na ścieranie PN-EN 660-1 Grupa T/T k. wgniecenie resztkowe PN-EN min 0,03 mm l. odporność na światło PN- ISO 105-B02 >6 ł. odporność na oddziaływanie krzesła na rolkach PN-EN 425 dobra 9. wykonanie podłóg z terakoty (gres) antypoślizgowy - 592,61 m²: a. klasa ścieralności PEI-V b. antypoślizgowość - R11 c. odporność na zaplamianie i na środki chemiczne - 5 d. odporność na ścieranie wgłębne w mm - PN-EN ISO 10545-6 e. kolorystyka i wymiar płytek nawiązująca do istniejących podłoży(beżowo - brązowy) f. ułożenie płytek przemienne g. wielkość i kolorystyka spoiny dostosowana do wielkości istniejących 10. zgrzewanie wykładzin nylonowych z tworzyw sztucznych 1560,08 m² 11.kątowniki ochronne w kolorze wykładziny - montaż 238 szt. 12. wyniesienie i wniesienie wyposażenia meblowego internatu 13.utylizacja zdjętej wykładziny z tworzyw sztucznych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: odstąpienie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a.Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi b.Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień c.Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonana zamówienia d.Znajdą się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy o zamówieniach publicznych f.Udzielą gwarancji i rękojmi za wykonanie zadania na okres nie mniejszy niż 3 lata licząc od daty ostatecznego odbioru robót g.Przyjmą warunki określone w niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane - oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za Zgodność z oryginałem (brak któregokolwiek z poniższych dokumentów powoduje odrzucenie oferty) a)wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym b)zaświadczenie o wpisie do ewidencji o prowadzeniu działalności gospodarczej, lub odpis z rejestru handlowego potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem c)oświadczenie oferenta, że zapoznał się z dokumentami przetargowymi, wzorem umowy i akceptuje je bez zastrzeżeń d)dokument stwierdzający, że kierownik robót lub właściciel firmy posiadają aktualne uprawnienia w branży budowlanej e)oświadczenie podpisane przez oferenta potwierdzające o jego niekaralności f)potwierdzające zaświadczenie o braku zaległości w opłacaniu zobowiązań wobec skarbu państwa i ZUS g)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności h)dokumenty potwierdzające wykonanie w ciągu ostatniego roku co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością i)sytuacja finansowa oferenta - dokument z banku potwierdzającego obsługę oferenta, informacja z banku w której potwierdza się posiadanie środków finansowych oraz zdolność kredytową oferenta - za 2006 r. j)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna kwota ubezpieczenia musi wynosić co najmniej 3 - krotność wartości zadania k)wszystkie załączone zaświadczenia powinny być aktualne zgodnie z przepisami Prawa Zamówień Publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 98
  • 2. gwarancja - 2

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosw1.lublin.pl/przetarg-podlogi.zip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Nr 1 w Lublinie Al. Spółdzielczości Pracy 65 20 - 147 Lublin - Sekretariat Ośrodka.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Nr 1 w Lublinie Al. Spółdzielczości Pracy 65 20 - 147 Lublin - Sekretariat Ośrodka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.