Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-29
Inowrocław: Wykonanie, dostarczenie i montaż stołów, mównicy oraz krzeseł do sali sesyjnej Urzędu Miasta Inowrocławia
Numer ogłoszenia: 11288 - 2009; data zamieszczenia: 29.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555250, faks 052 3555250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostarczenie i montaż stołów, mównicy oraz krzeseł do sali sesyjnej Urzędu Miasta Inowrocławia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostarczenie i montaż mebli przeznaczonych na wyposażenie sali sesyjnej i sali radnego w Inowrocławiu, w tym: stołów - 38 szt, stołu prezydialnego - 1 szt., mównicy - 1 szt., stolików narożnych - 6 szt. , szafa na sprzęt nagłaśniający - 1 szt. oraz krzeseł tapicerowanych - 89 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego jest zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji. 3.Wykonawca udzieli gwarancji jakości - na meble 36 m-cy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym względzie wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat od dnia wszczęcia postępowania, wykonali dostawy mebli odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1uPzp ( zał. nr 8 siwz). 3. Wykaz wykonanych dostaw mebli odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat ( zał. nr 9 siwz). 4. Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi czy przy udziale podwykonawców. 5. Formularz ofertowy. 6. Projekty stołów, mównicy, stołu prezydialnego, stolików narożnych, krzeseł, szafy na sprzęt nagłaśniający (rysunki, szkice, fotografie), z załączonymi próbkami koloru mebli i tapicerki oraz wykonanego na drewnie projektu ornamentu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60.00
- 2 - Jakość i walory stylowe - 40.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36, Zespół zamówień publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Inowrocławia, 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36,punkt informacyjno-podawczy Biura Obsługi Interesantów i Kontroli.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie gminy Inowrocław - etap II
- Usługa benchmarkingu procedur medycznych i kosztów leczenia połączona z optymalizacją pracy Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- UruchomienieinstalacjifotowoltaicznejwSanatoriumUzdrowiskowym"PrzyTężni" im. drJózefa KrzymińskiegowInowrocławiu s.p.z.o.z.,zgodniezwarunkamiprzyłączenia ENEA Operator Sp. z o.o. z dnia 14.03.2025 r."
- Usługa wynajęcia koparki gąsienicowej typu LONG wraz z operatorem.
- Doposażenie placów zabaw na terenie Gminy Inowrocław
- Przebudowa drogi wewnętrznej zlokalizowanej na dz. nr 108/13 w m. Słońsko wraz z oświetleniem
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli ze stali nierdzewnej w ramach zadania pn. Utworzenie 75 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim
- Wsparcie edukacji szkolnej i przedszkolnej na terenie MOF Biłgoraja - Gmina Miasto Biłgoraj
- Przystosowanie Domu "Senior +" w Mogilnie na potrzeby Dziennego Ośrodka Opieki dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu. .
- Meble do pomieszczeń Dziekanatu na Wydziale Informatyki
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli na potrzeby Państwowego Zespołu Ludowego Pieśni i Tańca "Mazowsze" im. Tadeusza Sygietyńskiego w Karolini
- DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI DO BCU W RAMACH PROJEKTU "BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI - ENERGETYKA ODNAWIALNA (POMPY CIEPŁA I GEOTERMIA PŁYTKA)"
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.