Ogłoszenie z dnia 2008-05-28
Krasnystaw: Budowa leśniczówki Namule
Numer ogłoszenia: 112889 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Krasnystaw, ul. Leśna 1, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762881, fax 082 5762882.
- Adres strony internetowej zamawiającego: nadlesnictwo.krasnystaw@lublin.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa leśniczówki Namule.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa budynku mieszkalno-biurowego wraz z przyłączami, budowa budynku gospodarczego; budowa przydomowej oczyszczalni ścieków; budowa zjazdu z drogi wojewódzkiej; wykonanie ogrodzenia w leśnictwie Namule. Dane techniczne: Budynek mieszkalny- typ Kanadyjczyk Budynek parterowy, niepodpiwniczony, posiadający poddasze użytkowe z dachem dwuspadowym i połaciami nachylonymi pod kątek 40 º. Parter budynku zaprojektowano jako strefę całodobową. Z wiatrołapu, w którym zaprojektowano wejście główne do budynku znajdują się schody prowadzące na poddasze a także wejście do łazienki, kotłowni, gabinetu oraz zaprojektowano wejście do pokoju dziennego, który jest połączony z kuchnią. W pokoju dziennym przewidziano miejsce na kominek oraz wyjście na taras. Poddasze zaprojektowano jako strefę nocną. Poprzez hall przewidziano wejście do czterech sypialni oraz łazienki. Powierzchnia zabudowy - 119,7 m² Powierzchnia użytkowa - 180,5 m², w tym 162,1 m² (89,8 %) mieszkanie Kubatura - 651,1 m³ Budynek gospodarczy Budynek wolnostojący, niepodpiwnicziny, bez poddasza użytkowego- bez stropu, częściowo otwarty. Dach dwuspadowy, jętkowy, oparty przegubowo na końcach belek stropowych. Na parterze przewiduje się jedno pomieszczenie garażowe oraz dwa pomieszczenia gospodarcze. Budynek ma być dostępny dwoma wejściami od strony wjazdu oraz poprzez wjazd do garażu bezpośrednio z poziomu terenu. Wymiary budynku 6,3 x 9,9 m. Powierzchnia zabudowy budynku - 62,37 m² Powierzchnia wiaty - 13,23 m² Powierzchnia użytkowa (bez wiaty) - 57,95 m² Kubatura - 398 m³ Oczyszczalnia ścieków Przeznaczona do unieszkodliwiania ścieków bytowo-gospodarczych z gospodarstwa domowego. Jej działanie oparte ma być o procesy beztlenowej fermentacji zachodzącej z zbiornikach gnilnych oraz procesy filtracji i mikrobiologicznego rozkładu zanieczyszczeń w warunkach tlenowych, przebiegające w drenażu rozsączającym. Do wykonania oczyszczalni przyjęto technologię oczyszczania ścieków w układzie: - osadnik gnilny - pojemność V=2 m³ - 1 szt. z wbudowanym filtrem - drenaż rozsączający - 3 nitki PCV ø 110 po 16 mb. W podłożu gdzie ma powstać przydomowa oczyszczalnia ścieków stwierdzono następujący układ warstw geologicznych: - 0-0,3 - gleba - 0,3-1,5 - glina piaszczysta - 1,5-2,0- glina Najwyższy użytkowy poziom wodonośny wód podziemnych - poniżej 5,0 m. Prace obejmujące instalację elektryczną W celu zasilenia budynku mieszkalno-biurowego oraz gospodarczego należy wybudować od złącza ZL-1 zlokalizowanego w linii ogrodzenia posesji z dostępem od strony ulicy w pobliżu słupa do rozdzielnicy głównej RG1 w budynku mieszkalno-biurowym, odcinek wlz kablem YKY 5x10 mm² o długości 43 m (33 m trasy) oraz od RG 1 do rozdzielnicy głównej RG2 usytuowanej wewnątrz budynku gospodarczego wlz kablem YKY 5x6 mm² o długości 22m (10 m trasy). Dane elektroenergetyczne: -napięcie zasilania - 400/230 V -układ sieci TN-C dla sieci zewnętrznej -układ sieci TN-S dla instalacji wewnętrznych budynku mieszkalno-biurowego i gospodarczego -dodatkowa ochrona od porażeń- dostatecznie szybkie wyłączanie zasilania. Prace z zakresu elektrycznego będą obejmować: - instalacje gniazd wtykowych 230V - instalacje gniazd wtyczkowych 400V - instalacja oświetlenia - instalacja potencjałów wyrównawczych - wykonanie wlz budynku mieszkalno- biurowego - wykonanie wlz oraz rozdzielnicy głównej RG2 budynku gospodarczego Budowa zjazdu indywidualnego Zjazd ma mieć szerokość 5,5 m, w tym nawierzchnia o szerokości 4,0 m i obustronne pobocze po 0,75 m. Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i jezdni drogi wojewódzkiej o promieniu 3,0 m. Zjazd ma być utwardzony kostką brukową o grubości 8 cm, ograniczony krawężnikami betonowymi 15x30 cm na długości 4m od krawędzi jezdni drogi wojewódzkiej do granicy pasa drogowego. Budowa ogrodzenia Ogrodzenie wykonane w całości jako drewniane, bez fundamentów, wypełnienie stanowią przęsła drewniane na konstrukcji nośnej z rur stalowych lub połówek bali drewnianych, mocowane do słupków drewnianych dębowych. Wysokość słupków nośnych ogrodzenia - 1,3 m ponad poziomem terenu, górny poziom przęsła- 1,2 ÷ 130m w zależności od ukształtowania terenu. W ogrodzeniu pozostawia się zjazd od strony drogi wewnętrznej oraz furtkę wejściową i furtkę wyjściową dla obsługi przydomowej oczyszczalni ścieków. Długość ogrodzenie: - od strony południowej- 42,7 m - od strony zachodniej (w tym z furtką)- 39,8 m - od strony północnej- 38,5 m - od strony wschodniej (w tym z furtką i bramą wjazdową)- 42,4 m ŁĄCZNIE- 163,4 m Resztę szczegółów dotyczącą zakresu robót jak również parametrów przedmiotu niniejszego postępowania znajduje się w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będących załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.23.00 - Kładzenie upustów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.25.21.27 - Instalacje uzdatniania wody ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy trzysta złotych 00/100). Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego ; - poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że to poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U nr 109/00 poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP S.A. I O/Krasnystaw 76 1020 1563 0000 5502 0047 3702. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 5 w siedzibie Zamawiającego (kasa) zaś kopię dołączyć do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Aby złożone wadium było skuteczne, powinno być ważne przez cały okres związania ofertą. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynie termin związania ofertą, 2) zostanie zawarta umowa w sprawie prowadzonego zamówienia i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3) unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Ponadto Zamawiający zwróci wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który, przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę, 2) który, został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności: 2.1. występują w obrocie prawnym, 2.2. prowadzą działalność w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia; 2.3. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, o wartości nie mniejsze niż 450.000 zł każda; 2.4. dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do nadzoru robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, specjalistami z uprawnieniami do nadzorowania robót budowlanych z branży elektrycznej i sanitarnej potwierdzone aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3. zatrudniali średnio rocznie w latach 2005-2007 (a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 10 pracowników; Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy. W przypadku złożenia oferty wspólnej, wymogi postawione w pkt. 1 i 2.1 musi spełniać każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast pozostałe - spełniają łącznie. 1. Szczegółowe wyliczenie ceny oferty powinno wynikać z załączonego kosztorysu ofertowego, sporządzonego na podstawie przedmiarów robót - załącznik nr 9. 2. Wykonawca określi ceny na wszystkie elementy zamówienia wymienione w kosztorysie. 3. Wszystkie pozycje kosztorysu muszą zawierać cenę jednostkową. 4. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach, występujących w kosztorysie. 5. Wszystkie wartości, określone w kosztorysie oraz ostateczna cena oferty winny być podane z dokładnością do jednego grosza. 6. Brak wypełnienia i określenia wartości w pozycji spowoduje odrzucenie oferty. 7. Wprowadzanie przez Wykonawcę jakichkolwiek zmian ilościowych, określonych przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach formularza, spowoduje odrzucenie oferty. 8. Upusty cenowe oferowane przez Wykonawcę muszą być zawarte w cenach jednostkowych 9. Ostateczną cenę oferty stanowi suma wartości brutto formularza ofertowego. 10. Wszystkie ceny, określone przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym, zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom w 2008 r.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia (art. 22 ust. 1 ustawy), wykonawca wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego kraju pochodzenia wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy- wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (informacja oddzielnie dotyczy osób fizycznych- właścicieli, współwłaścicieli, oddzielnie członków władz osób prawnych); d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert; e) kopię dokumentów stwierdzających, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, kopie uprawnień specjalistów w branży elektrycznej i sanitarnej wraz z kopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; f) informację o średniorocznej liczbie zatrudnionych osób- załącznik nr 14; g) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia oraz informację na temat ich uprawnień- załącznik nr 15; h) wykaz robót, o których mowa w części VI pkt. 2.3- załącznik nr 13; i) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych prac (referencje lub protokoły odbioru lub opinie); j) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 11.. W przypadku składania oferty wspólnej l. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zał. nr11 oraz dokumenty potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - składa każdy wykonawca oddzielnie. Powyższe oświadczenie może być podpisane przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez upełnomocnionego Lidera konsorcjum. Zwraca się uwagę, że złożenie oświadczenia sformułowanego w liczbie mnogiej i podpisanego przez wszystkich Wykonawców bądź przez Lidera konsorcjum, w imieniu całego Konsorcjum, nie będzie spełniało wymogu art. 44 Prawa zamówień publicznych. 2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów umożliwiających wzięcie udziału w postępowaniu do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. 3. Nie uzupełnienie braków w wyznaczonym terminie stanowi podstawę do wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nadlesnictwo.krasnystaw@lublin.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Krasnystaw, ul. Leśna 1, 22-300 Krasnystaw.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Krasnystaw, ul. Leśna 1, 22-300 Krasnystaw, sekretariat pokój nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Utworzenie i wyposażenie Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Krasnymstawie" - świadczenie usług Inżyniera Kontraktu
- "Dostawa rękawiczek diagnostycznych - niejałowych oraz rękawiczek chirurgicznych i ortopedycznych - sterylnych dla SPZOZ w Krasnymstawie "
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Budowa budynku hali sportowej wraz z przebudową infrastruktury ośrodka sportowego w Borowej
- Przebudowa cel mieszkalnych z wydzieleniem kącików sanitarnych w pawilonie C Aresztu Śledczego w Katowicach
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





