eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR W SIEDZIBACH ZAMAWIAJĄCEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Kielce: USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR W SIEDZIBACH ZAMAWIAJĄCEGO
Numer ogłoszenia: 112880 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65428 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA SPRZĄTANIA BIUR W SIEDZIBACH ZAMAWIAJĄCEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez wykonawcę w okresie 32 miesięcy usługi polegającej na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń biurowych w siedzibie zamawiającego - budynku położonym w Kielcach przy ul. Sienkiewicza 63 - powierzchnia 2 048,32 m2 2. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Usługi sprzątania biur 90919200-4. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem zakresu ilościowego usługi (powierzchni), zawierający opis funkcji pomieszczeń oraz zakres obowiązków Wykonawcy, określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załączniku do SIWZ. 4.Szczegółowe zasady określające obowiązki wykonawcy, zakres odpowiedzialności wykonawcy, sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 7 do SIWZ - wzór umowy. 5. Wszelkie urządzenia i narzędzia, worki na śmieci oraz środki chemii gospodarczej niezbędne do wykonywania przedmiotu umowy zapewnia Wykonawca. Środki chemii gospodarczej muszą być odpowiednio dostosowane do rodzaju czyszczonej powierzchni. Dotyczy to w szczególności podłóg, urządzeń sanitarnych oraz mebli. Stosowane przez wykonawcę środki chemii gospodarczej muszą posiadać stosowne atesty i nie mogą być przeterminowane. 6.Materiały higieniczne (mydło w płynie, papier toaletowy, ręczniki papierowe) zapewnia zamawiający. Wykonawca zobowiązany będzie do systematycznego uzupełniania pojemników zainstalowanych w toaletach w/w materiałami higienicznymi. 7. Zamawiający udostępni wykonawcy źródła poboru wody i energii elektrycznej do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz pomieszczenia gospodarcze do przechowywania środków chemii gospodarczej, worków na śmieci, urządzeń i narzędzi potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający wymaga, aby usługa wykonywana była przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości wykonywanych prac. 9. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wybrany do realizacji zamówienia przez cały okres jego wykonywania był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 złotych. Dokument potwierdzający posiadanie w/w ubezpieczenia wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przedłożenia zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Obowiązek przedkładania w/w dokumentu zamawiającemu dotyczy także sytuacji przedłużania ubezpieczenia lub zawierania nowych umów ubezpieczenia na kolejne okresy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest w części przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013. Oś. Priorytetowa 7: Pomoc Techniczna.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STW SYSTEM Sp. z o.o., ul. Ściegiennego 252, 25-116 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207781,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147479,04

  • Oferta z najniższą ceną: 147479,04 / Oferta z najwyższą ceną: 274638,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.