eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Remont sali gimnastycznej Zespołu Szkół Specjalnych



Ogłoszenie z dnia 2007-07-05

Brodnica: Remont sali gimnastycznej Zespołu Szkół Specjalnych
Numer ogłoszenia: 112846 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych w Brodnicy, ul. Jana Kochanowskiego 2, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 56 493 16 17, fax 0 56 493 16 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zs3brodnica.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sali gimnastycznej Zespołu Szkół Specjalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont sali gimnastycznej w zakresie: - uzupełnienie lub zamurowanie ściany - uzupełnienie i naprawa tynków - wymiana okien drewnianych na okna z PCV - wymiana drzwi drewnianych na aluminiowe - uzupełnienie, cyklinowanie i malowanie parkietu - malowanie kaloryferów - przerobienie i malowanie krat zabezpieczających okna - szpachlowanie i malowanie ścian - montaż wentylatorów dachowych oraz czerpni powietrza

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.07.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.000,00 PLN na konto Zespołu Szkół Specjalnych w Brodnicy 42 1610 1016 0066 2963 2000 0005.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać że: - spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 z późniejszymi zmianami - w ostatnich trzech latach obrotowych osiagnął w każdym roku obrotowym przychód w wysokości nie mniejszej niż 400 000 PLN, - dysponuje środkami finansowymi i/lub kredytem ( promesą kredytową ) w wysokości nie mniejszej niż 200 000 PLN, - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na równowartość kwoty co najmniej 200 000 PLN. - Wykonawca musi dysponować personelem kierowniczym zdolnym do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia. Wykonawca musi zatrudniać na etacie lub współpracować z wykwalifikowaną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania budową oraz robotami w specjalności budowlanej objętej zamówieniem. Wskazana osoba winna posiadać minimalne kwalifikacje zawodowe w zakresie budownictwa. - Wykonawca musi mieć zatrudnionych minimum 5 pracowników w przeliczeniu na pełny etat. - Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich trzech lat, czyli od 1 stycznia 2004 r. do 31 grudnia 2006 r., siłami własnymi lub z udziałem Podwykonawców, roboty budowlane o wartości min. 150 000 PLN. -Wykonawca musi dysponować w formie prawa własności, umowy dzierżawy, najmu, leasingu lub w inny sposób maszynami i urządzeniami niezbędnymi do należytej (w tym terminowej) realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedstawić w ofercie niżej wymienione dokumenty: - . Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 USTAWY na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do formularza - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; za aktualne uznaje się zarówno w/w dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jak również dokumenty wystawione w okresie wcześniejszym, lecz potwierdzone (aktualizowane) w w/w wymaganym terminie przez organ, który je wystawił; - Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonych w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 USTAWY, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. - Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; powyżej określone zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Informację banku, z której wynikać będzie, że posiadane środki finansowe i/lub dostęp do linii kredytowej jest nie mniejszy niż 200 000 PLN, - Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN, - Wykaz pracowników zatrudnionych na pełny etat. - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - Informację na temat Podwykonawców, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zs3brodnica.republika.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Specjalnych ul. Kochanowskiego 2 87-300 Brodnica pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Specjalnych ul. Kochanowskiego 2 87-300 Brodnica pokój nr 1 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 14.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 7 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.