Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-26
Lublin: Realizacja kampanii wizerunkowo-promocyjnej projektu Wrota Lubelszczyzny - Informatyzacja Administracji
Numer ogłoszenia: 112793 - 2014; data zamieszczenia: 26.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 06 308; 81 44 16 535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja kampanii wizerunkowo-promocyjnej projektu Wrota Lubelszczyzny - Informatyzacja Administracji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii wizerunkowo-promocyjnej projektu Wrota Lubelszczyzny - Informatyzacja Administracji. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej 2 kampanie wizerunkowo-promocyjne (w tym zaplanowanie mediów każdej z tych kampanii oraz przeprowadzenie każdej z nich), o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda; - co najmniej 2 usługi obejmujące projekt i wykonanie materiałów/ artykułów promocyjnych/ reklamowych/ informacyjnych na kwotę co najmniej 10 000,00 zł brutto każda. Przez kampanię Zamawiający rozumie spójne komunikacyjnie (m.in. pod względem komunikatu i wizualizacji layoutu) przedsięwzięcie realizowane przy użyciu minimum 3 narzędzi (kanałów komunikacji). Przez kampanię rozumie się sumę usług zrealizowanych w ramach jednej umowy realizowanej dla jednej instytucji/podmiotu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą: minimum 3 lata doświadczenia w zakresie public relations, reklamy, promocji lub marketingu, minimum 3 lata doświadczenia w przygotowaniu i prowadzeniu kampanii informacyjnych, edukacyjnych lub społecznych, oraz planowania mediów oraz doświadczenie w realizacji eventów promocyjnych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy, dopuszczalne w świetle Umowy i ustawy Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Strony przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w przypadku: 1) zmiany stawki podatku VAT - odpowiednio do zmiany stawki podatku VAT, względem dostaw, do których mają zastosowanie zmienione przepisy, 2) wystąpienia okoliczności niewynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, skutkujących tym, iż zrealizowanie założonego pierwotnie celu Umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; zmiana nie może spowodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, 3. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany terminu wykonania Umowy w przypadku: 1) określonym w ust. 2 pkt. 2 - odpowiednio do tego, jaki wpływ na zachowanie terminu mają okoliczności opisane w tym postanowieniu Umowy, 2) zaistnienia okoliczności niezależnych od żadnej ze stron Umowy uniemożliwiających zachowanie terminu jej wykonania - odpowiednio do tego, jaki wpływ na termin wykonania Umowy będą miały te okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4 20-074 Lublin (II piętro, pokój 206 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3) faks: (81)4416535 nina.szewczak@lubelskie.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: 120 dni od dnia podpisania Umowy, jednak nie dłużej niż 27 października 2014 roku. W przypadku, gdy umowa zostanie zawarta w terminie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia w terminie 120 dni od podpisania, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 120 dni od dnia podpisania Umowy. W przypadku, gdy umowa zostanie zawarta w terminie uniemożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia w terminie 120 dni od dnia podpisania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do dnia 27 października 2014 roku. Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu realizacji Umowy jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 z działania 4.1 Społeczeństwo Informacyjne oraz budżetu Województwa Lubelskiego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Leczniczego w Lublinie
- Roboty budowlane polegające na remoncie dachu budynku Męskiego Domu Studenta przy ul. Konstantynów 1A w Lublinie
- Budowa czterech budynków kontenerowych o funkcji zaplecza szatniowo-socjalnego i magazynowego z przyłączem kanalizacji sanitarnej i zagospodarowaniem terenu
- ZZP.260.1.23.2025 - Dostawa materiałów hydraulicznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadań 1-6.
- Dostawa mebli szkolnych
- Dostawa środków kontrastowych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Ministerstwa Edukacji Narodowej
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pn. "Projekt Doradztwa Energetycznego"
- Organizacja wydarzeń promujących ideę uczenia się przez całe życie w społecznościach lokalnych województwa lubuskiego oraz popularyzujących misję edukacyjną pod ogólnym hasłem "Edukacja bez granic"
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku z podziałem na części
- Usługa kompleksowej organizacji i przeprowadzenia dwudniowego festiwalu "Horyzonty Nauki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.