Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-12
Strzelce Opolskie: Usługi pralnicze realizowane poza siedzibą Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 112711 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. Prałata J. Głowatzkiego w Strzelcach Opolskich , ul. Opolska 36a, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 77 4613291-5, faks 77 4612763.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.strzelce-op.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze realizowane poza siedzibą Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi pralnicze realizowane poza siedzibą Zamawiającego dla Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich. 1. Usługa prania wodnego w Pralni Wykonawcy, obejmującej pranie wodne, dezynfekcję, suszenie, maglowanie-prasowanie, wykończenie krawieckie (drobne naprawy). 2. Ilość pranego prania - średnio 7 200,00 kg / m-c, przy czym waga ta dotyczy prania wypranego i wysuszonego. Z uwagi na wahania w liczbie pacjentów, dopuszcza się zmiany w ilościach dziennych. 2.1 Praniu wodnemu podlegają następujące grupy przedmiotów: - Poszwy duże, - Prześcieradła, - Poszewki małe, - Pieluchy, - Pidżamy, śpiochy i kaftaniki dziecięce, - Podkłady, - Poszwy kolorowe, - Ścierki, - Bluzy pidżama M, - Spodnie M, - Szlafroki; - Koce, - Koszule damskie, - Chusty zabiegowe, - Obrusy, - Kołdry, - Ręczniki frote, - Fartuchy personelu, - Bluzy personelu, - Spodnie personelu, - Spódniczki i sukienki personelu. 2.3.Odbiór brudnego i dostawa czystego prania własnym transportem do i z miejsca zbiórki przedmiotów zaopatrzenia szpitalnego na terenie Szpitala w Strzelcach Opolskich. (Przy jednoczesnym transporcie bielizny czystej i brudnej samochód powinien posiadać dwie, całkowicie oddzielone komory). 2.4.Wymagania, co do jakości usługi: 1)Odbiór brudnych i wypranych wodnie przedmiotów zaopatrzenia szpitalnego odbywać się będzie codziennie, przez 6 dni w tygodniu, oprócz niedziel. 2)Odbiór i zdanie prania odbywać się będzie na podstawie wystawionego kwitu pralniczego. 3)Pralnia Wykonawcy powinna być przystosowana i posiadać wyposażenie do prania bielizny szpitalnej, jak również zanieczyszczonej i zakaźnej, odpowiadająca wymaganiom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dn. 02.02.2011r., w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z dn. 11.02.2011r). 4)Wykonawca usługi zobowiązuje się do stosowania preparatów piorących i dezynfekcyjnych posiadających wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 5)Cała bielizna oraz odzież operacyjna (spodnie, bluzy, sukienki, spódnice) podlega maglowaniu. 6)Wykonawca podlega kwartalnej ocenie Zamawiającego wg: Protokołu oceny usługi prania bielizny szpitalnej, 20% nieprawidłowo wykonanej usługi jest podstawą do naliczenia kary, o której mowa w § 10.1.(Projekt umowy - zał. nr 3 do SIWZ). 7)Wykonawca powinien posiadać opinię Stacji Sanitarno Epidemiologicznej o dopuszczeniu do prania bielizny szpitalnej i każdorazowo przedkładać Zamawiającemu kopię sprawozdań kontroli sanitarnej. 8)Wykonawca usługi dobrowolnie poddaje się kontroli Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej oraz kontroli przedstawicieli SP Strzelce Op. w zakresie: stosowania procesów technologicznych, jakości używanych środków piorących, wybielających, odplamiających, warunków magazynowania brudnego i czystego prania, stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń oraz urządzeń i maszyn pralniczych oraz środków transportu. 9)Wykonawca posiada i udostępni Zamawiającemu procedury dotyczące przyjmowania, transportu, prania i dezynfekcji bielizny, czyszczenia i dezynfekcji samochodu do transportu prania, postępowania w sytuacjach awaryjnych (np. wypadek samochodowy) pomieszczeń pralni i higieny pracowników. 10)Wykonawca odpowiada za terminowe wykonanie usługi, niezależnie od ewentualnych awarii w zakładzie Wykonawcy, czy innych utrudnień. 11)Wykonawca usługi odpowiada za stan faktyczny przedmiotów zaopatrzenia szpitalnego, pobranych do prania, i w przypadku ich utracenia ponosi pełną odpowiedzialność finansową do wysokości powstałej szkody na rzecz SP Strzelce Op. Niewłaściwie wyprane przedmioty zaopatrzenia szpitalnego będą zwracane do ponownego prania na koszt Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji: + 20%, w stosunku do wartości umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Odnośnie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca powinien wykonać lub wykonywać, min. trzy usługi pralnicze w placówkach szpitalnych, o wartości, co najmniej 250 000,00 zł brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Odnośnie warunku znajdowania się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - suma ubezpieczenia co najmniej 200.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca powinien przedłożyć dodatkowo: 1. Wypełniony Zał. nr 1 do SIWZ (Prezentacja Wykonawcy), 2. Wypełniony Zał. nr 2 do SIWZ (Druk Ofertowy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.strzelce-op.pl (dostęp bezpośredni:www.szpital.strzelce-op.pl/przetargi.htm)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im. Prałata J.Glowatzkiego w Strzelcach Opolskich, ul. Opolska 36A, 47-100 Strzelce Opolskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 12:00, miejsce: SEKRETARIAT Dyrekcji Szpitala Powiatowego im. Prałata J.Glowatzkiego, ul. Opolska 36A, 47-100 Strzelce Opolskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Przebudowa pomieszczeń sanitariatów w pionie jednego segmentu w budynku PSP nr 7 w Strzelcach Opolskich
- Budowa kancelarii podwójnej dla leśnictw Daniec i Otmice" (I/23/KAN1-9)
- "Odnowa nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego"
- "Remont utwardzonej nawierzchni podwórka budynku przy ul. Krakowskiej 19-23 w Strzelcach Opolskich, na działce gminnej nr 1900/11 oraz przy ul. Marka Prawego 7 na działce gminnej nr 5047/2"
- Modernizacja budynku SOR Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności w dziedzinie ekonomia i rachunkowość, realizującego (...)"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie prania
- Usługi prania dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jadwigi w Opolu
- Wykonywanie usług pralniczych wraz z użyczeniem pościeli szpitalnej
- Kompleksowe usługi pralnicze wraz z wynajmem pościeli szpitalnej na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie w okresie od 01.07.2025r. do 31.12.2025r
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie w okresie 01.07.2025r. do 31.12.2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.