eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowicedostawa materiałów biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-02-01

POZYCJA 11266

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Katowice: Dostawa materiałów biurowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Województwo Śląskie, do kontaktów: Mirosława Turalik, ul. Ligonia, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078559, 2078562, fax 032 2563420, e-mail: organizacja@silesia-region.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): www.silesia-region.pl Adres profilu nabywcy (URL): http://bip.silesia-region.pl/index.php?grupa=21 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 330 poz. 61904 z 07.12.2006 Wartość zamówienia (bez VAT): 98922,27 EUR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych obejmująca pozycje wyszczególnione w zakresach zawartych w siwz. Materiały biurowe muszą: być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej, być jednorodne (tzn. przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie dostarczał ten sam produkt określony w złożonej ofercie), nowe i nieregenerowane (tzn. zarówno pojemnik na toner jak i tusz nie mogą pochodzić z recyklingu i nie mogą być wcześniej poddane procesowi regeneracji), dostarczane w ilościach określonych pisemnie przez zamawiającego w terminie do siedmiu dni licząc od daty złożenia zamówienia. Dostawy będą realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego. Łączna wartość realizacji zamówienia nie przekroczy jednak wartości kwoty umownej przedstawionej w ofercie. Wykonawca udzieli co najmniej 1 roku gwarancji na dostarczone materiały liczonego od dnia dostawy. Zamawiający dopuszcza do składania ofert równoważnych, w zakresie parametrów wymienionych w odpowiedniej pozycji specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wydajność równoważnego produktu powinna być nie mniejsza niż produktu podanego w siwz. 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania Oryginalny kod CPV: 25.24.00.00 - Różne produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 25.26.30.00 - Płyty kompaktowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) Oryginalny kod CPV: 21.23.20.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część nr: 1 Nazwa: Materiały biurowe. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 26.01.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 6. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Partner w Biurze sp. z o.o., ul. Ogrodowa 5, 41-803 Zabrze, woj. Polska/śląskie, www.pwbiuro.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 144388,90 Oferta z najniższą ceną: 144388.90 / oferta z najwyższą ceną: 179651.91 Waluta: PLN Część nr: 2 Nazwa: Tonery i taśmy do drukarek. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 26.01.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 6. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pro Office sp. z o.o., ul. Olimpijska 11, 40-208 Katowice, woj. Polska/śląskie, tel. 0-32 351 01 20, fax 0-32 351 55 80, www.prooffice.pl. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 119949.00 Oferta z najniższą ceną: 119949.00 / oferta z najwyższą ceną: 172045.69 Waluta: PLN

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; Działanie 4.2 - Pomoc Techniczna Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.