eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › P/17/2008 Dostawa interferonu beta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-28

Opole: P/17/2008 Dostawa interferonu beta
Numer ogłoszenia: 112667 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, fax 077 5414237.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszn.opole.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.wszn.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/17/2008 Dostawa interferonu beta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozdział II - Opis przedmiotu zamówienia. 1. OPIS Przedmiotem zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego jest: 1.1. Dostawa do apteki szpitalnej zamawiającego interferonu beta w terminie od dnia podpisania umowy przez do końca pierwszego kwartału 2008 r. lub do wyczerpania ilości umownej zamawianej pozycji lekowej (w zależności od tego co nastąpi szybciej), według zestawienia stanowiącego załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji. 1.2. Wspólny słownik zamówień (CPV) - 24460000 1.3. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami maksymalnymi leku wyliczonymi na podstawie włączenia nowych pacjentów do Programu leczenia stwardnienia rozsianego w maju 2008 roku i zamówienie to może ulec zmniejszeniu do ilości stanowiących rzeczywiste zapotrzebowanie na lek dla pacjentów wynikające ze względów medycznych. (np. konieczność zmiany preparatu na inny, konieczność przerwania terapii itp.) 1.4. Podział zamówienia na części - tak; 3 części; Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części; 1.5. Częstotliwość dostaw - nie częściej niż 2 razy w miesiącu 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy: Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3. Termin realizacji zamówienia 3.1. całości przedmiotu zamówienia - sukcesywnie w okresie od daty zawarcia umowy do końca pierwszego kwartału 2008 r. 3.2. zamówień cząstkowych - do max 7 dni od złożenia zamówienia cząstkowego. 4. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia musi posiadać dopuszczenie do obrotu (świadectwo rejestracji leku). 2. DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY WYMAGAŃ OKREŚLONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego jakie muszą zostać dołączone do oferty: Dokumenty dotyczące dopuszczenia oferowanego towaru do obrotu, oferowane wyroby muszą posiadać zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2001 r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Dz.U. Nr 126, poz.1379 z dnia 31 października 2001 r.; świadectwo rejestracji leku. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia stwierdzającego, że wyrób-y został-y dopuszczony-e do obrotu, że Dostawca posiada aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego lub kserokopię wniosku złożonego do rejestracji produktu leczniczego lub zaświadczenie, że taki wniosek został złożony lub oświadczenie, że Dostawca posiada świadectwo rejestracji. Zamawiający ma prawo zażądać na etapie badania ofert przedłożenia do wglądu zaświadczenia lub świadectwa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.46.10.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.66.10.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; tj. Wykonawcy posiadający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia i posiadający zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub kserokopię złożonego do rejestracji wykazu wytwarzanych produktów leczniczych lub zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania środków farmaceutycznych, dokument potwierdzający, że obrót asortymentem będącym przedmiotem oferty jest prowadzony w trybie i na zasadach przewidzianych w aktualnych i powszechnie obowiązujących przepisach prawnych a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 2.1., 2.2. oraz 2.3. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. Wykonawcy, którzy wykonywali dostawy leków, a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie wymienione w pkt. 2.1., 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; tj. Wykonawcy, będący w stanie skredytować dostawy leku będącego przedmiotem zamówienia przez okres 30 dni od dostawy o wartości ok. do 25.000 PLN/m-c. a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie wymienione w pkt. 2.1., 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. tj. Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP. a na potwierdzenie tego warunku złożą oświadczenie wymienione w pkt. 2.1., 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w Rozdziale III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania . Uwaga: Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i lub dokumentów, dotyczących przedmiotu zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania (załącznik nr 3); 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy; 3. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, a w przypadku braku konieczności ich posiadania - oświadczenie wykonawcy tj. Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub kserokopia złożonego do rejestracji wykazu wytwarzanych produktów leczniczych lub zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania środków farmaceutycznych, dokument potwierdzający, że obrót asortymentem będącym przedmiotem oferty jest prowadzony w trybie i na zasadach przewidzianych w aktualnych i powszechnie obowiązujących przepisach prawnych 2. A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z zapisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszn.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole Pocztą, przesyłką kurierskią, w Sekretariacie WSZN (czynny od godz. 7.25 do 15.00).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Interferon Beta 1a 44 mcg w 0,5 ml roztworu (12 mln j.m.) amp i.m. (1 opakowanie = 12 amp.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Interferon Beta 1a 30 mcg ( 6 mln j.m.) amp i.m. (1 opakowanie = 4 amp.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Interferon Beta-1b 0,3mg / 9,6 mln .j.m./ s.subst.+rozpuszcz. (1 opak. = 15 amp.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.