eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziora Wielkie › ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY JEZIORA WIELKIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-21

Jeziora Wielkie: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY JEZIORA WIELKIE
Numer ogłoszenia: 112632 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85454 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jeziora Wielkie, Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3187220, faks 052 3187440.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY JEZIORA WIELKIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z terenu gminy Jeziora Wielkie z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych. 1. Gmina liczy 5.029 mieszkańców (stan na dzień 31.12.2012 r.), a) roczna ilość odpadów wytworzonych w 2012 r. na terenie gminy to 587,55 Mg, ilość odebranych odpadów segregowanych - 53,8 Mg - szkło, plastik i metal, b) roczna ilość odpadów wytworzonych w 2011 r. na terenie gminy to 578,88 Mg ilość odebranych odpadów segregowanych - 81,08 Mg - szkło, plastik i metal. c) do ustalenia całkowitej szacunkowej wartości zamówienia Zamawiający przyjmuje na okres zawarcia umowy odbiór i zagospodarowanie maksymalnie 700 Mg odpadów komunalnych zmieszanych i maksymalnie 100 Mg odpadów selektywnie zebranych. 2. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w tym dane z systemu monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu danego pojazdu i miejscach postojów oraz dane o miejscach wyładunku odpadów a także umożliwiające weryfikację tych danych; Na koniec miesiąca na podstawie ilości przekazanych odpadów, Wykonawca sporządzi i dostarczy miesięczną kartę przekazania odpadów. Oddzielnie dla każdego rodzaju odpadów. 3. Zamawiający zastrzega sobie, że podane w punkcie 1 lit. c) szacunkowe ilości wytworzonych, odebranych i zagospodarowanych odpadów mogą ulec zmniejszeniu natomiast nie mogą przekroczyć łącznie 800 Mg, w tym odpady zmieszane nie mogą przekroczyć 700 Mg, a ilość odpadów segregowanych może ulec zwiększeniu przy proporcjonalnym zmniejszeniu odpadów zmieszanych. Pojemniki do gromadzenia odpadów (pojemniki, worki), które zostaną wystawione przed nieruchomość w dniu odbioru w zapewniają właściciele nieruchomości. Wykonawca będzie zobowiązany do odbierania odpadów z pojemników o pojemności 120 l i 240 l zgodnych z PN-EN 840 w które wyposażonych jest ok. 98% nieruchomości. Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia resztek odpadów ewentualnie rozsypanych w trakcie odbioru i załadunku do pojazdów zbierających. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w punktach od 4.1 do 4.5.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwa Komunalnego SANIKONT Radosław Kostuch, ul. Narutowicza 76/57, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325922,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 201446,00

  • Oferta z najniższą ceną: 201446,00 / Oferta z najwyższą ceną: 201446,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.