To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-21
Jeziora Wielkie: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY JEZIORA WIELKIE
Numer ogłoszenia: 112632 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85454 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jeziora Wielkie, Jeziora Wielkie 36, 88-324 Jeziora Wielkie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3187220, faks 052 3187440.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I NIEZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY JEZIORA WIELKIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z terenu gminy Jeziora Wielkie z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych. 1. Gmina liczy 5.029 mieszkańców (stan na dzień 31.12.2012 r.), a) roczna ilość odpadów wytworzonych w 2012 r. na terenie gminy to 587,55 Mg, ilość odebranych odpadów segregowanych - 53,8 Mg - szkło, plastik i metal, b) roczna ilość odpadów wytworzonych w 2011 r. na terenie gminy to 578,88 Mg ilość odebranych odpadów segregowanych - 81,08 Mg - szkło, plastik i metal. c) do ustalenia całkowitej szacunkowej wartości zamówienia Zamawiający przyjmuje na okres zawarcia umowy odbiór i zagospodarowanie maksymalnie 700 Mg odpadów komunalnych zmieszanych i maksymalnie 100 Mg odpadów selektywnie zebranych. 2. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w tym dane z systemu monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu danego pojazdu i miejscach postojów oraz dane o miejscach wyładunku odpadów a także umożliwiające weryfikację tych danych; Na koniec miesiąca na podstawie ilości przekazanych odpadów, Wykonawca sporządzi i dostarczy miesięczną kartę przekazania odpadów. Oddzielnie dla każdego rodzaju odpadów. 3. Zamawiający zastrzega sobie, że podane w punkcie 1 lit. c) szacunkowe ilości wytworzonych, odebranych i zagospodarowanych odpadów mogą ulec zmniejszeniu natomiast nie mogą przekroczyć łącznie 800 Mg, w tym odpady zmieszane nie mogą przekroczyć 700 Mg, a ilość odpadów segregowanych może ulec zwiększeniu przy proporcjonalnym zmniejszeniu odpadów zmieszanych. Pojemniki do gromadzenia odpadów (pojemniki, worki), które zostaną wystawione przed nieruchomość w dniu odbioru w zapewniają właściciele nieruchomości. Wykonawca będzie zobowiązany do odbierania odpadów z pojemników o pojemności 120 l i 240 l zgodnych z PN-EN 840 w które wyposażonych jest ok. 98% nieruchomości. Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia resztek odpadów ewentualnie rozsypanych w trakcie odbioru i załadunku do pojazdów zbierających. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w punktach od 4.1 do 4.5.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwa Komunalnego SANIKONT Radosław Kostuch, ul. Narutowicza 76/57, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325922,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 201446,00
Oferta z najniższą ceną: 201446,00 / Oferta z najwyższą ceną: 201446,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych na terenie nieruchomości administrowanych przez Wydział Organizacji Urzędu w Urzędzie Miasta Lublin.
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Orchowo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Panki 2024/2025
- Odbiór i transport zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Lubniewice od 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2026 r.
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest w gospodarstwach rolnych należących do beneficjentów Działania A1.4.1 w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności z terenu Gminy Raniżów
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Oławie oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku w latach 2024-2026
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.