Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-20
Łódź: W-5 ZP/7/2009 Sprzęt komputerowy
Numer ogłoszenia: 112588 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności , ul. Wólczańska 171/173, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6313408, faks 042 6313408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: W-5 ZP/7/2009 Sprzęt komputerowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzęt komputerowy wyszczególniony w załączniku Nr 1.2 do SIWZ, dla potrzeb jednostek organizacyjnych Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności Politechniki Łódzkiej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.71.00 - Części komputerów 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Złożą ofertę w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6. Zaakceptują warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć poniższe załączniki na mocy art. 25 i 26 ust. 1 ustawy p.z.p. oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 16.10.2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008 r. nr 188, poz. 1155). 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione lub poświadczone pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Należy dołączyć również stosowne umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności: konsorcjum, spółki cywilnej, spółki partnerskiej, spółki komandytowej, spółki komandytowo-akcyjnej i in.), 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy zgodne z załącznikiem Nr 3 do niniejszej specyfikacji, 4. Deklarację zgodności z dyrektywami UE - CE, iż oferowany do sprzedaży sprzęt komputerowy będzie spełniać wymagania pozwalające na nadanie im oznaczenia CE i będą posiadać takie oznaczenie. 5. Oświadczenie, iż Dostawca zapewnia bezpłatny serwis gwarancyjny oraz odpłatny serwis pogwarancyjny z odbiorem uszkodzonego sprzętu i dostarczeniem po naprawie do siedziby Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Warunki gwarancji i serwisu - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POLITECHNIKA ŁÓDZKA - WYDZIAŁ BIOTECHNOLOGII I NAUK O ŻYWNOŚCI
90-924 Łódź, ul. Wólczańska 171/173.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 10:30, miejsce: POLITECHNIKA ŁÓDZKA - WYDZIAŁ BIOTECHNOLOGII I NAUK O ŻYWNOŚCI 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 171/173.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie 10,11 finansowane będzie w ramach realizacji projektu - umowa nr UDA-POIG.01.01.01-00-011/08-00.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- "Usługę utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi (...)
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Utrzymanie i awaryjne naprawy studni kanałów technologicznych wraz z nadzorem prawidłowości wprowadzania instalacji przez podmioty korzystające z kanałów technologicznych będących we władaniu ZDiT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa zestawu aparaturowego do analizy związków o aktywności biologicznej i sygnałowej
- Dostawa sprzętu komputerowego, usług AI wspierających, tworzenie dokumentacji medycznej i umawiania pacjentów.
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Długołęka - część trzecia
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Zakup i dostawy sprzętu komputerowego oraz drobnych urządzeń i akcesoriów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
więcej: Drukarki atramentowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





