Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-06-14
Wola Krzysztoporska: ¦WIADCZENIE POWSZECHNYCH US£UG POCZTOWYCH
Numer og³oszenia: 112581 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wola Krzysztoporska , ul. Ko¶ciuszki 5/11, 97-371 Wola Krzysztoporska, woj. ³ódzkie, tel. (044) 61-63-961, faks (044) 61-63-960.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wola-krzysztoporska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE POWSZECHNYCH US£UG POCZTOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie powszechnych us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy prawo Pocztowe z dnia 29 grudnia 2012 roku (Dz. U., poz. 1529 z pó¼niejszymi zmianami) W ramach ¶wiadczonych us³ug pocztowych Wykonawca zobowi±zany bêdzie do odebrania przesy³ek z Urzêdu Gminy w Woli Krzysztoporskiej ka¿dego dnia roboczego o sta³ej porze wyznaczonej przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dostarczenia przesy³ek osobi¶cie przez pracownika Zamawiaj±cego pod warunkiem, ¿e punkt odbioru nie bêdzie znajdowa³ siê dalej od siedziby Zamawiaj±cego ni¿ 500 m. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ korzystania z us³ug pocztowych nie opisanych w za³±czniku nr 1, podstaw± rozliczeñ bêd± wtedy ceny zawarte w obowi±zuj±cym w dacie przyjêcia przesy³ek cenniku op³at obowi±zuj±cych u wykonawcy, za us³ugi pocztowe ¶wiadczone przez Wykonawcê, w oparciu o przepisy ustawy Prawo Pocztowe z dnia 29 grudnia 2012 roku oraz miêdzynarodowe przepisy pocztowe. Rozliczenie nast±pi za rzeczywist± liczbê wykonanych us³ug wg cen ofertowych, na podstawie wystawionej faktury, po up³ywie okresu rozliczeniowego. Za okres rozliczeniowy przyjmuje siê jeden miesi±c. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilo¶ci wskazanych przesy³ek. Okre¶lone rodzaje i ilo¶ci poszczególnych przesy³ek mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego. Zmniejszenie lub zwiêkszenie ilo¶ci przesy³ek nie stanowi zmiany umowy. U¿yte w SIWZ okre¶lenia zwi±zane z opisem przedmiotu zamówienia oznaczaj±: a) przesy³ka priorytetowa (kategoria) - przesy³ka listowa maj±ca pierwszeñstwo w procesie dorêczania przed pozosta³ymi przesy³kami, czas jej dorêczenia jest krótszy, b). przesy³ka ekonomiczna (kategoria) - przesy³ka listowa nierejestrowana lub polecona, nie bêd±ca przesy³k± priorytetow±, c). przesy³ka rejestrowana - przesy³ka przyjêta za pokwitowaniem przyjêcia i dorêczana za pokwitowaniem odbioru, d). przesy³ka polecona - przesy³ka rejestrowana przemieszczana i dorêczana w sposób zabezpieczaj±cy przed jej utrat±, ubytkiem zawarto¶ci lub uszkodzeniem, e). zwrotne potwierdzenie odbioru - zwrócone nadawcy potwierdzenie odbioru zawieraj±ce datê i podpis odbiorcy, stanowi±cy potwierdzenie otrzymania przesy³ki listowej, f). wymiary przesy³ek listowych: gabaryt A- przesy³ki o wymiarach: - minimum: wymiary strony adresowej nie mog± byæ mniejsze ni¿ 90x140mm, - maximum: ¿aden z wymiarów nie mo¿e przekroczyæ: grubo¶æ 20 mm, d³ugo¶æ 325mm, szeroko¶æ 230 mm. gabaryt B - przesy³ki o wymiarach: - minimum: je¶li choæ jeden z wymiarów przekracza wysoko¶æ 20 mm lub d³ugo¶æ 325 mm lub szeroko¶æ 230 mm - maksimum: suma d³ugo¶ci, szeroko¶ci i wysoko¶ci 900 mm, przy czym najwiêkszy z tych wymiarów (d³ugo¶æ) nie mo¿e przekroczyæ 600 mm. Wszystkie wymiary przyjmuje siê z tolerancj± +/- 2mm. Wykonawca obowi±zany jest ¶wiadczyæ powszechne us³ugi pocztowe w zakresie przyjmowania, przemieszania i dorêczania przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby Urzêdu Gminy w Woli Krzysztoporskiej odbywaæ siê bêdzie na zasadach okre¶lonych w: ustawie z dnia 14 czerwca 1960 roku kodeks postêpowania administracyjnego reguluj±cy tryb dorêczania pism nadawanych w postêpowaniu administracyjnym. Przedmiotem niniejszego postêpowania nie jest zawarcie umowy ramowej. Zamawiaj±cy nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. Zamawiaj±cy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany tre¶ci og³oszenia o zamówieniu. 3. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych i wariantowych. 5. Przedmiotem niniejszego postêpowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 6. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy us³ug lub robót budowlanych zamówieñ uzupe³niaj±cych, stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ, a zamówienie uzupe³niaj±ce jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego; 7. Zamawiaj±cy nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 8. Wymagania stawiane Wykonawcy: 8.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jako¶æ, zgodno¶æ z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8.2 Wymagana jest nale¿yta staranno¶æ przy realizacji zobowi±zañ umowy, 8.3 Ustalenia i decyzje dotycz±ce wykonywania zamówienia uzgadniane bêd± przez zamawiaj±cego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8.4 Okre¶lenie przez Wykonawcê telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleñ niezbêdnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8.5 Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych: w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy us³ug lub robót budowlanych zamówieñ uzupe³niaj±cych, stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50 % warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ, a zamówienie uzupe³niaj±ce jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 64.00.00.00 - Us³ugi pocztowe i telekomunikacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dzia³alno¶æ pocztowa jest dzia³alno¶ci± regulowan± w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie dzia³alno¶ci gospodarczej i wymaga wpisu do rejestru operatorów pocztowych. W celu umo¿liwienia oceny tego warunku wykonawca obowi±zany jest z³o¿yæ: W celu wykazania posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania Wykonawca sk³ada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy prawo pocztowe z dnia 12 czerwca 2003 r. na wykonywanie dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Formularz ofertowy - wype³niony i podpisany przez wykonawcê - za³±cznik nr 2 do SIWZ 2 O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych - za³±cznik nr 3 do SIWZ 3. Dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ/pe³nomocnictw osób sk³adaj±cych ofertê, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, przedk³ada tak¿e dokumenty wymienione w pkt B.1, B.2, dotycz±ce tego podmiotu. 4. W celu wykazania posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania Wykonawca sk³ada aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy prawo pocztowe z dnia 12 czerwca 2003 r. na wykonywanie dzia³alno¶ci pocztowej w zakresie objêtym przedmiotem zamówienia. E. Wykonawca zamieszka³y poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.2), sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. D.2. Je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów wskazanych w niniejszym pkt.E zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ w terminach okre¶lonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku sk³adania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie: 1) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania, 2) zobowi±zani s± ustanowiæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów; 3) pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê pisemn±; fakt ustanowienia Pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem; 4) je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy wezwaæ pe³nomocnika do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. F.2 Sk³adaj±c ofertê wspóln± (art. 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych) przez dwóch lub wiêcej Wykonawców nale¿y zwróciæ uwagê w szczególno¶ci na nastêpuj±ce wymagania: 1) Nastêpuj±ce dokumenty i o¶wiadczenia tj.: a) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówieñ publicznych - za³±cznik Nr 4 do SIWZ, sk³ada ka¿dy z cz³onków podmiotu wystêpuj±cego wspólnie w imieniu w³asnym. b) aktualne odpisy z w³a¶ciwego rejestru, Kopie: powinny byæ po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em osobno przez ka¿dego wykonawcê wystêpuj±cego wspólnie w zakresie dokumentów, które go dotycz± lub przez Pe³nomocnika. 2) Nastêpuj±ce dokumenty i o¶wiadczenia tj.: a) formularz ofertowy - za³±cznik nr 2 do SIWZ, b) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 ustawy -za³±cznik Nr 3 do SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany tre¶ci umowy w przypadku zmiany przepisów podatkowych, które bêd± powodowa³y zmianê w podatku VAT. W takim przypadku podatek Vat naliczony zostanie wed³ug nowej stawki i w tym zakresie spowoduje zmianê wynagrodzenia brutto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola-krzysztoporska.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Wola Krzysztoporska
ul. Ko¶ciuszki 5
97-371 Wola Krzysztoporska.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Urz±d Gminy Wola Krzysztoporska ul. Ko¶ciuszki 5 97-371 Wola Krzysztoporska pok. nr 11 sekretariat.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





