Ogłoszenie z dnia 2008-05-28
Opole: Dozorowanie mienia na placu składowym Rejonu w Nysie, położonym w m. Biała Nyska w okresie od dnia 30 czerwca 2008r. do dnia 31 lipca 2009r.
Numer ogłoszenia: 112560 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie mienia na placu składowym Rejonu w Nysie, położonym w m. Biała Nyska w okresie od dnia 30 czerwca 2008r. do dnia 31 lipca 2009r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dozorowanie i ochrona mienia przez całą dobę (w dni robocze i święta) na placu składowym materiałów bieżącego i zimowego utrzymania dróg położonym w m. Biała Nyska w okresie od dnia 30 czerwca 2008 r. do dnia 31 lipca 2009 r. Oprócz prac związanych z dozorowaniem dozorca odpowiedzialny jest za utrzymanie czystości w kontenerze socjalnym (około 30 m2) i jego bezpośrednim otoczeniu. Materiały narzędzia i środki czystości konieczne do utrzymania czystości zapewnia Wykonawca. Na terenie placu składowego znajduje się magazyn soli, wiata magazynowa oraz kontener socjalny. Teren placu jest ogrodzony i oświetlony, w kontenerze socjalnym jest energia elektryczna, toaleta, telefon i jest on ogrzewany.Zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4, w tym spełniają n/w warunki: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, Są uprawnieni do wykonywania przedmiotowej usługi, Prowadzą działalności w zakresie świadczenia usług dozoru obiektów na podstawie aktualnej koncesji wydanej zgodnie z obowiązującymi przepisami, Mają do dyspozycji do realizacji przedmiotowego zamówienia odpowiednio wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników, w tym kierownika ( koordynatora) z 5 letnim stażem pracy i 2 letnim doświadczeniu na tym stanowisku oraz pracowników (min. 3-ch pracowników) z 2 letnim stażem pracy w branży dozorowania, Posiadają doświadczenie w wykonywaniu usług w zakresie dozoru mienia. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (lub jest w trakcie realizacji) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 3 zadania dot. usług w zakresie dozoru mienia o wartości łącznej 150 000,00 zł wraz z potwierdzeniem od poprzednich zamawiających, że usługi te zostały wykonane należycie, Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 100 000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu : analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców - na zasadzie spełnia / nie spełnia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Załącznika nr 1, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt. V niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania usług o podobnym charakterze, w zakresie dozoru mienia (zgodnie z treścią załącznika nr 2). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi były wykonywane terminowo i należycie, Wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zadania wraz z informacją na temat ich doświadczenia (potencjał kadrowy) na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 3, Kopię ważnej koncesji na działalność w zakresie świadczenia usług dozoru obiektów. Kopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl >> Oddziały - GDDKiA w Opolu >> zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, Rejon w Nysie Nysa Aleja Wojska Polskiego 27 rdknysa@opole. gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel./fax 077 433 24 78, 077 433 23 97.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 09:55, miejsce: GDDKiA Rejon w Nysie Aleja Wojska Polskiego 27 w sekretariacie( pok. 3 ) lub za pośrednictwem poczty na adres GDDKiA.Rejon Nysa,Al. Wojska Polskiego 27, 48-300 Nysa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: JEDNOSTKA PROWADZĄCA POSTĘPOWANIE: GDDKiA Rejon w Nysie Aleja Wojska Polskiego 27 48-300 Nysa rdknysa@opole.gddkia.gov.pl; www.gddkia.gov.pl, tel./fax 077 433 24 78, 077 433 23 97
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń techniczno-ochronnych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- Zakup serwera na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Opolu w budynku przy ul. 1 Maja 29
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników wraz z oprogramowaniem umożliwiającym elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz odbiór tablic rejestracyjnych ....
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody Gogolińskie Gniewosze, Lesisko i Srebrne Źródła - II termin.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DK71 - Aleksandrów Łódzki,projekt rozbudowy sygnalizacji świetlnej wraz z korektą skrzyżowania, Plac Kościuszki - Warszawska.
- Usługi dozoru i ochrony mienia w budynku Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Zielonej Górze oraz w budynkach Rejonu GDDKiA (podział zamówienia na 8 części).
- Usługa sprzątania i dozoru obiektów Pomorskiej Akademii Pedagogicznej.
więcej: Usługi strażnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





