eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZabudowę pomostu operacyjnego na poziomie 4,5 m ppt., likwidację zbędnego wyposażenia od poziomu zrębu do poziomu 14,0 ppt. oraz wykonania zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowych w szybie Ryszard pompowni głębinowej Porąbka-Klimontów Zakładu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-05

Katowice: Zabudowę pomostu operacyjnego na poziomie 4,5 m ppt., likwidację zbędnego wyposażenia od poziomu zrębu do poziomu 14,0 ppt. oraz wykonania zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowych w szybie Ryszard pompowni głębinowej Porąbka-Klimontów Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
Numer ogłoszenia: 112547 - 2007; data zamieszczenia: 05.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., ul. Kopalniana 6, 40-205 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabudowę pomostu operacyjnego na poziomie 4,5 m ppt., likwidację zbędnego wyposażenia od poziomu zrębu do poziomu 14,0 ppt. oraz wykonania zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowych w szybie Ryszard pompowni głębinowej Porąbka-Klimontów Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zabudowa pomostu operacyjnego na poziomie 4,5 m ppt., likwidacja zbędnego wyposażenia od poziomu zrębu do poziomu 14,0 ppt. oraz wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowych w szybie Ryszard pompowni głębinowej Porąbka-Klimontów Zakładu CZOK. Lokalizacja: Zakład Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi Ruch I rejon Porąbka-Klimontów Sosnowiec; ul. Szymanowskiego 1 Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1.Dostosowanie (przebudowę) istniejącego pomostu na poz. 4,5 m ppt do pełnienia funkcji pomostu operacyjnego przez dobudowanie pomostu w północnej części szybu i wykonanie przepustu dla 2-ch ciągów pompowych w południowej części pomostu oraz dobudowanie pomostu spoczynkowego przedziału drabinowego. Wszystkie elementy pomostu operacyjnego i spoczynkowego wykona Wykonawca z własnych materiałów i zabezpieczy antykorozyjnie przez pomalowanie - zgodnie z rysunkiem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2.Demontaż starego pomostu operacyjnego na poz. 14,0 m ppt przez wypalenie elementów pomostu i wydanie ich na powierzchnię. 3.Demontaż zbędnych elementów przedziału drabinowego w tym 3 drabin, siat na odcinku pomiędzy 4,5,m ppt do 14,0 m ppt. Demontaż zbędnych elementów wyposażenia szybu polegać będzie na odcięciu tych elementów i wydaniu ich na powierzchnię. 4.Wzmocnienie podpór głównych wsporczych na zrębie szybu za pomocą blach wykonanych ze stali 18G2A zgodnie z rysunkiem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 5.Zabezpieczenie antykorozyjne pozostałej konstrukcji wyposażenia szybu w tym: - podpory głównej i dźwigara I 350 na poz. 4,5 m ppt, - konstrukcji wsporczej podpór głównych (belek podtrzonowych), - przedziału drabinowego od zrębu do poz. 4,5 m ppt wraz z pozostawionymi dźwigarami. Siaty przepierzenia na tym odcinku należy wymienić na nowe. Zabezpieczenie antykorozyjne wyposażenia szybu polegać ma na wyczyszczeniu elementów z korozji oraz pomalowaniu podkładem i farbą antykorozyjną odporną na działanie agresywnej wody w szybie. 6.Wykonanie projektu techniczno-technologicznego wprowadzanych zmian. 7.Wykonanie dokumentacji powykonawczej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.91.20.00 - Usługi instalowania urządzeń mechanicznych Kod CPV wg słownika 2008: 51.12.00.00 - Usługi instalowania urządzeń mechanicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 7 300,00 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Prace objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać w oparciu o opracowany przez Wykonawcę projekt techniczno-technologiczny zatwierdzony przez KRZG Zamawiającego. 6. Prace będą prowadzone w dni robocze w terminach ustalonych z dozorem ruchu szybowego rejonu Saturn Zakładu CZOK. 7. Warunki prowadzenia prac - zgodnie z obowiązującymi aktualnie wymogami przepisów: - ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. - Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. Nr 27, poz. 96 wraz z późn. zm.), - rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2002 roku (Dz. U. Nr 139, poz. 1169 wraz z późn. zm.) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych, wraz z przynależnymi załącznikami, - rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r., w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 129, poz. 844), - rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 11 czerwca 2002 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, - Uzgodnień szczegółowych warunków współpracy pomiędzy stronami stanowiących załącznik nr 2 do projektu umowy, - wymagań określonych w odrębnych przepisach i normach. 8. Na wykonane elementy wyposażenia szybu Wykonawca powinien dostarczyć deklarację zgodności produktu i powinny one spełniać wymagania określone w: - rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 grudnia 2005 roku, w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn i elementów bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 259, poz. 2170), - ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2002 r., Nr 166, poz. 1360; Dz. U. z 2003 r., Nr 80, poz. 718 i Nr 130, poz. 1188 oraz Dz. U. z 2004 roku, Nr 204, poz. 2087), 9. Wykonawca powinien zatrudniać pracowników o kwalifikacjach i doświadczeniu umożliwiającym wykonanie zadania. Pracownicy wykonujący roboty szybowe powinni posiadać uprawnienia cieśli lub górnika szybowego. Osoby dozoru Wykonawcy nadzorujące prace, muszą posiadać stwierdzenie wymaganych kwalifikacji w zakresie kierownika działu energomechanicznego, osób wyższego dozoru szybowego oraz osób średniego dozoru szybowego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 11 czerwca 2002 r. (Dz. U. Nr 84 z 2002 r.) w sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładów górniczych.... Do zał. Nr 4 do druku OFERTA należy dołączyć ksero¬kopie świadectw, uprawnień, itp.: dla wykazanych pracowników i osób dozoru. 10. Wykonawca powinien udokumentować posiadane doświadczenie zawodowe dołączając wykaz ważniejszych prac wykonywanych w okresie ostatnich 3(trzech) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - zał. Nr 5 do druku OFERTA. 11. Wykonawca udzieli, co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego - zał. Nr 6 do druku OFERTA. 12. Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt sprzęt i urządzenia niezbędne do realizacji zamówienia. 13. Po wykonaniu przedmiotu umowy zostanie sporządzony protokół z odbioru końcowego podpisany przez upoważnione osoby Wykonawcy i Zamawiającego, który wraz z dokumentacją powykonawczą opracowaną przez Wykonawcę będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. Obowiązek sporządzenia protokołu odbioru końcowego spoczywa na Wykonawcy. 14. W trakcie prowadzenia prac będących przedmiotem przetargu Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność przed Zamawiającym, organami nadzoru górniczego oraz organami kontrolnymi za ewentualne skutki powstałe w wyniku zaniedbania lub rażącego naruszenia postanowień obowiązujących przepisów oraz zarządzeń i instrukcji obowiązujących w Zakładzie CZOK.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druku załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA . 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA . 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówie¬niem. 7. Wykaz personelu/podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik Nr 4 do druku OFERTA. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku udziału podwykonawcy należy dołączyć załącznik nr 4a do druku OFERTA. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dołączyć do załącznika Nr 4 do druku OFERTA, zgodnie z pkt. 2.3.5 SIWZ. 9. Wykaz ważniejszych prac wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 5 do druku OFERTA. 10. Wykonawca udzieli, co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego - zał. Nr 6 do druku OFERTA. 11. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia - załącznik nr 7 do druku OFERTA wraz z dołączonym kosztorysem cenotwórczym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Katowicach 40 - 205 Katowice, ul. Kopalniana 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Katowicach 40 - 205 Katowice, ul. Kopalniana 6 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.