eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Remont w toaletach ratusza w Koszalinie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Koszalin: Remont w toaletach ratusza w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 112545 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych , ul. Adama Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3488600 w. 4655.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont w toaletach ratusza w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa sanitariatów z wykonaniem jednego ustępu dla osób niepełnosprawnych na każdej kondygnacji. 2. Wymiana wszystkich ościeżnic i skrzydeł drzwiowych na laminowane. 3. Zeskrobanie warstwy nakrapianej tynku na ścianach i ościeżach. 4. Wykonanie gładzi cementowej na ścianach i ościeżach oraz części sufitów (po zeskrobanej warstwie nakrapianego tynku). 5. Wykonanie sufitów podwieszanych na części stropów. 6. Wymiana glazury na ścianach (skucie istniejącej i ułożenie nowej do wysokości ościeżnic drzwiowych). 7. Wymiana posadzek (skucie istniejących płytek, ułożenie warstwy wyrównawczej i położenie nowych). 8. Wymiana korytek instalacyjnych sieci teletechnicznej. 9. Wymiana istniejących luster. 10. Przebudowa i wymiana ścianek działowych między kabinami (demontaż starych i montaż nowych z płyt laminowanych systemowych np. SOLMET). 11. Naprawa i regulacja istniejących okien. 12. Demontaż starych wewnętrznych parapetów i montaż nowych z konglomeratów kamiennych. 13. Demontaż starych blatów przy umywalkach i montaż nowych z płyt z formowanego wodoodpornego laminatu gr. 8 mm. Np. FLUID CONTROL SYSTEMS typ E lub K. 14. Montaż poręczy dla niepełnosprawnych. 15. Montaż zamków cyfrowych. 16. Przebudowa instalacji wod- kan. 17. Wymiana istniejącej ceramiki sanitarnej ( miski ustępowe typy kompakt) 18. Wymiana armatury sanitarnej. 19. Wymiana kratek ściekowych. 20. Demontaż starych przegród pisuarowych i montaż nowych systemowych np. KOŁO 21. Demontaż kratek wentylacyjnych oraz montaż wentylatorów ściennych. 22. Wymiana drzwiczek rewizyjnych. 23. Wymiana grzejników CO. 24. Rozbudowa instalacji CO i montaż po 1 grzejniku w ustępie dla osób niepełnosprawnych. 25. Przebudowa instalacji elektrycznej. 26. Montaż odpowiedniej ceramiki i osprzętu sanitarnego w ustępach dla osób niepełnosprawnych. 27. Wymiana opraw oświetleniowych. 28. Montaż reflektorków typu rybie oko 29. Wymiana osprzętu elektrycznego. 30. Wymiana przyrządów sanitarnych (dozowniki do mydła, pojemniki na ręczniki papierowe, papier toaletowy)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.21.55.00 - Toalety publiczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki ogólne: a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 PZP. 2) Warunki szczegółowe: a) doświadczenia zawodowe Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. zrealizował budowę lub przebudowę obiektu o wartości nie mniejszej niż 70 tys. zl. brutto. b) potencjał kadrowy Wykonawca musi dysponować min. 3 osobami z niezbędnymi uprawnieniami, zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem (branża budowlana, elektryczna i sanitarna) i należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, które będą pełniły funkcje kierowników robót oraz wskazać osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy: - 1 osobę na stanowisko kierownika robót budowlanych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnej-budowlanej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - 1 osobę na stanowisko kierownika robót elektrycznych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - 1 osobę na stanowisko kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, c) sytuacja ekonomiczna Wykonawcy - Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi w wysokości minimum 45 tys. zł na realizację zadania, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą : spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 8.SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w Rozdziale III ( w przypadku udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie udostępniającego), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Informacja o osobach przewidzianych do pełnienia obowiązków kierowników robót oraz osobie, przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy z udokumentowaniem uprawnień zawodowych i przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, złożona na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 2 do Rozdziału III SIWZ, 4) Wykaz robót budowlanych wskazanych w pkt 5 ppkt 2a), złożony na formularzu zgodnym z załącznikiem nr 1 do Rozdziału III SIWZ, 5) Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione przez Wykonawcę w wykazie, zostały należycie wykonane (m.in. referencje), 6) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wymaganą wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koszalinie, ul. A. Mickiewicza 26, I piętro, pokój nr 13 - Biuro Zamówien Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie,ul. A. Mickiewicza 26, I pietro, pokój nr 13 - Biuro Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.