To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-15
Poznań: Dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 112541 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 138932 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, faks 061 8691847.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu medycznego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne 38.41.20.00 - Termometry 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 56938.20 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PYRAMED Sp.z o.o., ul.Kołodzieja 30, 60-070 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2016
- Oferta z najniższą ceną: 2016 oferta z najwyższą ceną: 4099.20
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet 4
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KONMEX Sp. z o.o., ul.Wojska Polskiego 42B, 05-804 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 53282.20
- Oferta z najniższą ceną: 53282.20 oferta z najwyższą ceną: 64455.20
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: pakiet 5
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED Sp. z o.o., ul. M. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1640
- Oferta z najniższą ceną: 1640 oferta z najwyższą ceną: 2010
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa mobilnych stacji zasilania o dużej wydajności
- sukcesywna dostawa ciekłego helu przez okres 12 miesięcy, wraz z transportem i wypożyczeniem dewarów
- ZP 43/25 Świadczenie usług konserwacyjnych i wsparcia serwisowego szpitalnych systemów informatycznych EKZ i EKOPIT
- Prace remontowe na oddziałach szpitalnych Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa Sprzętu Ochrony Dróg Oddechowych
- Dostawa zastawek biologicznych mitralnych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu interaktywnego, multimedialnego oraz pomocy do terapii sensorycznej na potrzeby projektu pn: Kompleksowy program podniesienia jakości edukacji w gminie Radwanice.
- Zakup sprzętu na uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ol i oc, w celu zapewnienia ciągłości dostaw podstawowych usług oraz zakup sprzętu do działań ratowniczych
- "Dostawa sprzętu medycznego oraz plecaków (zamówienie z podziałem na 4 części)"
- Dostawa ambulansów typu C z wyposażeniem
- Dostawa sprzętu do rehabilitacji w ramach projektu: Rozwój rehabilitacji medycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
- "Dostawa dla Gminy Szaflary nowych worków na odpady komunalne"
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.