eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa szkła laboratoryjnego oraz drobnego sprzętu medycznego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-28

Łódź: Dostawa szkła laboratoryjnego oraz drobnego sprzętu medycznego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 112535 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6302330, fax 042 6393952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szkła laboratoryjnego oraz drobnego sprzętu medycznego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szkła laboratoryjnego oraz drobnego sprzętu medycznego dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi obejmująca łącznie 278 pozycji - szczegółowo opisana w Przedmiocie zamówienia załącznik nr 2 SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.22.22.00 - Pojemniki medyczne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew Oryginalny kod CPV: 26.15.23.30 - Laboratoryjne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 1.Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne - z ubiegania się o zamówienie publiczne - wyklucza się wykonawców, którzy: a. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych opisanych w pkt.1-3, b. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 prawa zamówień publicznych, c. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 2 prawa zamówień publicznych, 4. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: a. gdy jest ona niezgodna z ustawą, b. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e. wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, f. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, g. który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, h. nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. 4. Warunki dodatkowe: - Nieprzekraczalny czas dostawy od momentu złożenia zamówienia - maksymalnie do 48 godzin. - Miejsce dostawy - Zamawiający wymaga dostarczenia przedmiotu zamówienia do bezpośrednich odbiorców wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego (jednostki organizacyjne UM usytuowane na terenie Łodzi). Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, w ilościach każdorazowo przez niego wskazanych. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego drogą telefoniczna lub faxem. Termin płatności: Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za dostarczony towar, przelewem, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury po zrealizowaniu poszczególnych zamówień. - Zamawiający zastrzega niezmienność cen przez cały okres trwania umowy. - Zamawiający wymaga dostarczenia próbek następujących pozycji przedmiotu zamówienia: Lp. 30,31,32 - końcówki do pipet automatycznych - po 10 szt. z każdej pozycji Lp. od 250 do 256 oraz od 258 do 261 - szkiełka - po 10 szt. z każdej pozycji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony Przedmiot Zamówienia wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4.1 do SIWZ. 4.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz z art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 prawo zamówień publicznych załącznik nr 4.2. do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1: 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, odpowiednio, że: 6.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Upoważnienie do podpisania oferty (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii), o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 10. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z formą reprezentacji każdego z nich. 11. Zamawiający wymaga dostarczenia próbek następujących pozycji przedmiotu zamówienia: Lp. 30,31,32 - końcówki do pipet automatycznych - po 10 szt. z każdej pozycji Lp. od 250 do 256 oraz od 258 do 261 - szkiełka - po 10 szt. z każdej pozycji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwerytet Medyczny w Łodzi Biuro Obsługi Zamówień Publicznych, III piętro pok. 22 Al. Kościuszki 4 90-419 Łódź.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: -

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: -

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Uniwerytet Medyczny w Łodzi Sekretariat Z-cy Kanclerza ds. Administracyjno-Technicznych, III piętro pok. 28 Al. Kościuszki 4 90-419 Łódź.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.