Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-20
Limanowa: Zakup licencji na oprogramowania, sprzętu komputerowego i biurowego dla Starostwa Powiatowego w Limanowej
Numer ogłoszenia: 112526 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Limanowej , ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3375360, faks 018 3375880.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.limanowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup licencji na oprogramowania, sprzętu komputerowego i biurowego dla Starostwa Powiatowego w Limanowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego oraz licencji na oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Limanowej obejmująca: 1. komputery - 12 szt. 2. monitor 19 LCD - 12 szt. 3. zasilacz awaryjny UPS - 12 szt. 4. drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 3 szt. 5. drukarka laserowa monochromatyczna A4 wysokonakładowa - 4 szt. 6. drukarka atramentowa A3+ - 1 szt. 7. urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 8. taśmy do streamera DAT72 - 20 szt. + 2 czyszczące 9. skaner A4+ - 1 szt. 10. oprogramowanie Microsoft Office 2007 Standard - 10 licencji 11. serwer rackowy - 1 szt. 12. zasilacz awaryjny UPS Rackowy- 1 szt. 13. szafa rackowa - 1 szt. 14.kopiarka cyfrowa monochromatyczna - 1 szt. 15. kopiarka cyfrowa monochromatyczna średnionakładowa - 1 szt. 16. kopiarka cyfrowa monochromatyczna wysokiej wydajności - 1 szt. 17. niszczarka - 2 szt. Szczegółowy opis urządzeń i wymagań zawarty jest w Specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego i biurowego będącego załącznikiem do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.23.47.00 - Taśmy magnetyczne 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 31.68.25.30 - Awaryjne urządzenia energetyczne 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.19.14.00 - Niszczarki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla zadania częściowego nr 1: 1 500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100 PLN), dla zadania częściowego nr 2: 400.00 PLN (słownie: czterysta 00/100 PLN), dla zadania częściowego nr 3: 600.00 PLN (słownie: sześćset 00/100 PLN)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: I. Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert II. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca przedłoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (minimum 3 dostawy) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Wykaz wykonanych dostaw - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (minimum 3 dostawy) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, 3) Oświadczenie z art. 22 i 24, 4) Normy - dla wszystkich oferowanych urządzeń należy przedłożyć certyfikaty CE, 5) Oświadczenie Wykonawcy o testach - W przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 1 (dostawa komputerów) do oferty należy dołączyć Oświadczenie Wykonawcy, w którym będą podane wyniki testów dla oferowanego komputera, 6) Kalkulacja cenowa - Wypełniona kalkulacja cenowa zawierająca parametry techniczne, nazwy, typy, modele urządzeń, 7) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 8) Dowód wniesienia wadium - Kopia dowodu wpłaty lub poręczeń bądź gwarancji zabezpieczenia wadium. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 233, II piętro, budynek B.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Kancelaria Ogólna, budynek B, I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz drukarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz drukarek dla Starostwa Powiatowego w Limanowej obejmująca: 1. komputery - 12 szt. 2. monitor 19 LCD - 12 szt. 3. zasilacz awaryjny UPS - 12 szt. 4. drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 3 szt. 5. drukarka laserowa monochromatyczna A4 wysokonakładowa - 4 szt. 6. drukarka atramentowa A3+ - 1 szt. 7. urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 8. taśmy do streamera DAT72 - 20 szt. + 2 czyszczące 9. skaner A4+ - 1 szt. 10. oprogramowanie Microsoft Office 2007 Standard - 10 licencji Szczegółowy opis urządzeń i wymagań zawarty jest w Specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego i biurowego będącego załącznikiem do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.21.30-4, 30.23.21.50-0, 30.23.47.00-5, 30.21.61.10-0, 31.68.25.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup serwera sieciowego oraz szafy rackowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych serwera sieciowego oraz szafy rackowej dla Starostwa Powiatowego w Limanowej obejmująca: 1. serwer rackowy - 1 szt. 2. zasilacz awaryjny UPS Rackowy - 1 szt. 3. szafa rackowa - 1 szt. Szczegółowy opis urządzeń i wymagań zawarty jest w Specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego i biurowego będącego załącznikiem do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup kopiarek cyfrowych oraz niszczarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych oraz niszczarek dla Starostwa Powiatowego w Limanowej obejmująca następujące urządzenia: 1. kopiarka cyfrowa monochromatyczna - 1 szt. 2. kopiarka cyfrowa monochromatyczna średnionakładowa - 1 szt. 3. kopiarka cyfrowa monochromatyczna wysokiej wydajności - 1 szt. 4. niszczarka - 2 szt. Szczegółowy opis urządzeń i wymagań zawarty jest w Specyfikacji technicznej sprzętu komputerowego i biurowego będącego załącznikiem do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.19.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Przebudowa drogi powiatowej nr 1627K Raba Niżna-Olszówka w km 0+000 - 0+247 oraz w km 0+387 - 4+662 w m. Raba Niżna i Olszówka, Powiat Limanowski"
- Dostawy materiałów medycznych ujętych w 5 zadaniach asortymentowych
- Docieplenie poddasza Muzeum Regionalnego Ziemi Limanowskiej w dworze Marsów w Limanowej - etap I
- Remont drogi wewnętrznej ul. Zarębki w miejscowości Limanowa
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyposażenie przedszkola integracyjnego z siedzibą przy ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1, 64-500 Szamotuły
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do CPKZ we Wrocławiu - w podziale na 6 zadań
- Dostawa i montaż klastra dwóch serwerów z macierzą dyskową wraz z usługą instalacyjną w związku z realizacją projektu grantowego pn. Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w UG Sierakowice.
- Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.