Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2015-01-27
Inowrocław: Dostawa używanego samochodu dostawczego dla potrzeb Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu
Numer ogłoszenia: 11251 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji , al. Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555350, faks 052 3555366.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.inowroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego samochodu dostawczego dla potrzeb Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Dostawa używanego samochodu dostawczego dla potrzeb Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu, który powinien spełniać następujące wymagania: - typ: furgon o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, - długość zewnętrzna nadwozia od min. 5,5 m do max. 6,2 m, - wysokość zewnętrzna do 2,6 m, - stan techniczny: bardzo dobry, nieuszkodzony, bezwypadkowy (garażowany), - kolor nadwozia: biały, - kupiony w polskim salonie, - pierwszy właściciel, - serwisowany w ASO + książka serwisowa, - rodzaj paliwa: olej napędowy (diesel), - przebieg: do 15.000 km, - pojemność skokowa silnika min. 2.200 cm3 - max. 3.000 cm3, - rok produkcji od 2013 r. do 2014 r., - moc silnika min. 150 kM max. 190 kM, - skrzynia biegów manualna min. 5 biegów, - punkty mocujące ładunek (bagaż) w podłodze i ścianach, - liczba miejsc łącznie z kierowcą od 3 do 5, - drzwi boczne odsuwane (nieprzeszklone), - drzwi tylne dwuskrzydłowe min. 180o otwarcia (nieprzeszklone), - system zapobiegania blokowania kół podczas hamowania - ABS, - system kontroli trakcji - ASR, - poduszka powietrzna kierowcy, - autoalarm, - immobiliser, - bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, - wspomaganie kierownicy, - kierownica wielofunkcyjna, - centralny zamek zdalnie sterowany w kluczyku, - min. dwa komplety oryginalnych kluczyków, - klimatyzacja, - czujnik deszczu, - gniazdo 12V do podłączenia akcesoriów, - radio z CD (min. 2 głośniki + antena), - nawigacja GPS, - zestaw głośnomówiący, - elektryczne szyby, - pełnowymiarowe koło zapasowe + zestaw do wymiany kół, - ogumienie letnie pojazdu (4 szt.), - koła (4 szt.) z ogumieniem śnieżno - błotnym, - apteczka, - gaśnica, - trójkąt odblaskowy, - podręczny zestaw narzędzi, - komplet dokumentów o dopuszczeniu do ruchu po drogach publicznych oraz niezbędnych do rejestracji pojazdu. 2) Dodatkowe informacje: a) oferowany samochód powinien być kompletny, w pełni sprawny technicznie i użytkowo, przygotowany do eksploatacji, b) oferowany samochód musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały specjalnie zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego postępowania, c) oferowany samochód musi być wolny od obciążeń, zobowiązań, praw i roszczeń na rzecz osób trzecich, d) wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojazd na własne ryzyko i koszt, e) w dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia wykonawca przekaże zamawiającemu: - komplet potrzebnych do użytkowania pojazdu kluczyków (w tym zapasowych), - polski dowód rejestracyjny wraz z książką pojazdu i ważną polisą OC, - instrukcję obsługi w języku polskim, - dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Zamawiający przed ostatecznym wyborem oferty zastrzega sobie możliwość dokonania oględzin oraz sprawdzenia stanu technicznego samochodu. Wymagany okres rękojmi za wady (jeżeli dotyczy) Wymagany okres gwarancji jakości (jeżeli dotyczy) minimum 12 miesięcy, licząc od dnia przekazania samochodu zamawiającemu na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w załączonym oświadczeniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w załączonym oświadczeniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w załączonym oświadczeniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w załączonym oświadczeniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku. Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w załączonym oświadczeniu na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowany pojazd odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego wraz z ofertą należy załączyć: a) aktualne zdjęcia pojazdu, b) zdjęcia fotograficzne zbliżeniowe tabliczek znamionowych określających parametry pojazdu jak i typu zabudowy i ich charakterystyki.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Przebieg km - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir-inowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) na stronie Zamawiającego: www.osir-inowroclaw.samorzady.pl
2) w siedzibie Zamawiającego: Hala Widowiskowo - Sportowa,
al. Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław, pok. 211.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Hala Widowiskowo - Sportowa, al. Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław, pok. 214 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Naprawa nawierzchni mineralnej wodoprzepuszczalnej alejek na terenie Parku Solankowego w Inowrocławiu
- Doposażenie Gminy Inowrocław w wyposażenie niezbędne do realizacji zadań OL i OC
- Doposażenie Gminy Inowrocław w sprzęt niezbędny do realizacji zadań OL i OC
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy ciągłej 100 kW w ramach zadania Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do wykonywania zadań z zakresu ochrony ludności
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki w ramach zadania: Zapewnienie ciągłości dostaw żywności, produktów leczniczych, wody pitnej w tym awaryjnych ujęć wody i budowa lokalnych studni.
- "Szkolenie z fizjoterapeutą dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy- urząd rozwojowy"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Zakup samochodu 9-osobowego (mikrobus) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Mińsku Mazowieckim.
- Najem na okres 36 miesięcy specjalistycznego pojazdu typu chłodnia oraz pojazdu typu VAN (w podziale na dwie części)
- Dostawa samochodu osobowego niskoemisyjnego dla Sądu Okręgowego w Zamościu.
- Dostawa samochodu osobowego dla Sądu Apelacyjnego w Katowicach
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





