eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › P1CATERING2012 - postępowanie na świadczenie usługi sporządzania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla pacjentek Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA w okresie modernizacji pomieszczeń kuchni szpitalnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-11

Warszawa: P1CATERING2012 - postępowanie na świadczenie usługi sporządzania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla pacjentek Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA w okresie modernizacji pomieszczeń kuchni szpitalnej
Numer ogłoszenia: 11247 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P1CATERING2012 - postępowanie na świadczenie usługi sporządzania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla pacjentek Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA w okresie modernizacji pomieszczeń kuchni szpitalnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sporządzania i dostarczania całodziennego wyżywienia dla pacjentek i personelu dyżurnego Szpitala według zasad określonych w specyfikacji opisowej stanowiącej załącznik A do niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszej SIWZ mowa jest o posiłku rozumie się przez to także naczynia i sprzęty niezbędne do jego podania. 2.Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje między innymi: a)Przygotowanie i dostarczanie posiłków - w ilości określanej przez Zamawiającego zgodnie z warunkami zawartej na podstawie niniejszego postępowania umowy - zgodnie z zaleceniami Instytutu Żywienia i Żywności w Warszawie obowiązującymi normami na składniki pokarmowe i produkty spożywcze dla chorych i pensjonariuszy w zakładach służby zdrowia. b)Utrzymanie prawidłowego poziomu kaloryczności i jakości posiłków, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie Żywności i Żywienia (Dz.U. nr 171 dnia 27 września 2006 r.) c)Rozkładanie całododziennej porcji pokarmowej na 3 posiłki zapewniające pokrycie zapotrzebowania na energię w następujący sposób: śniadanie - 35%, obiad 40%, kolacja - 25%. d)Dostarczanie posiłków o odpowiedniej temperaturze. e)Dostarczanie posiłków we wszystkie dni tygodnia: śniadania 7.30-7.45, obiady 12.30-12.45, kolacje dostarczane wraz z obiadami w sposób gwarantujący ich odpowiednią jakość dla podania około godz. 17.45-18.00. f)Przygotowanie i podawanie posiłków w sposób gwarantujący spełnienie wymagań smakowych, estetycznych i zdrowotnych. g)Przygotowywanie i dostarczanie posiłków w podziale na diety według wymagań Zamawiającego h)Ścisła współpraca z dietetykiem Szpitala i)Poddanie się - na każde żądanie Zamawiającego - kontrolom w zakresie warunków przygotowywania i transportu posiłków. j)Realizacja innych postanowień określonych przez Zamawiającego w załączniku A do niniejszej SIWZ. 3.Wykonawca winien posiadać wdrożony i certyfikowany system zarządzania bezpieczeństwem żywności HACCP. 4.Szacunkowa ilość osobodnia (dla jednej osoby śniadanie, obiad i kolacja) - średnio 50. Podana ilość ma charakter szacunkowy. Rzeczywista ilość w ramach zamówienia wynikać będzie z bieżących potrzeb Szpitala i uzależniona będzie od liczby leczonych pacjentek. 5.Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Ginekologiczno - Położniczy INFLANCKA, Warszawa, ul. Inflancka 6. 6.Zamawiający informuje, iż realizacja przedmiotu niniejszego postępowania odbywać się będzie w budynku Szpitala w trakcie jego modernizacji co może spowodować dla Wykonawcy dodatkowe utrudnienia związane z bezpośrednim dostępem do klatek schodowych z poziomu ulicy i utrudnienia w poruszaniu się w budynku. Zamawiający nie gwarantuje także Wykonawcy zapewnienia pomieszczeń dla jakichkolwiek działań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia poza składowaniem gotowych do wydania porcji kolacyjnych oraz ewentualnego składowania brudnych naczyń i zastawy. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.89.42.20-9 - Posiłki szpitalne, 55.32.10.00-6-Usługa przygotowywania posiłków, 55.52.12.00-0 - Usługa dowożenia posiłków.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu zamówienia - jak w zamówieniu podstawowym Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.20-9, 55.32.10.00-6, 55.52.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. nr 2.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykażą, że zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jednego zamówienia/jednej umowy polegającego na sporządzaniu i dostarczaniu całodziennego wyżywienia dla pacjentów w zakładzie zamkniętej opieki zdrowotnej (szpital, ZOL) - gdzie wartość całego zamówienia nie była mniejsza niż 50.000 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), a okres dostarczenia nie krótszy niż 3 miesiące (na formularzu nr 4 do SIWZ) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. (Uwaga! Wykazane zamówienia nie sumują się - dla spełnienia warunku zamówienie musiało równocześnie wynosić nie mniej niż 50.000 zł, obejmować codzienne dostarczanie posiłków i trwać nieprzerwanie minimum 3 miesiące).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. nr 2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. nr 2.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza żadnego warunku w tym zakresie - Oświadczenie - zał. nr 2.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a. formularz oferty (według wzoru załącznik nr 1 do SIWZ); b. formularz - wykaz usług (według wzoru załącznik nr 4 do SIWZ); c. ew. pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególności dopuszcza się zmianę postanowień umowy w zakresie: - zmiany stawki podatku VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość umowy brutto nie może ulec zmianie); - godzin dostarczania posiłków, podziału kaloryczności pomiędzy poszczególne posiłki dzienne. Zmiany nie mogą powodować zmiany zaoferowanej przez Wykonawcę ceny; - zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów; - zmian osób upoważnionych do kontaktów od obu stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Inflancka 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.