Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-21
Białystok: Dostawy opatrunków
Numer ogłoszenia: 112471 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku , ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7450595, faks 085 7450595.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsk.umb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy opatrunków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy opatrunków, wartość poniżej 130 000 euro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.19-7, 33.14.00.00-3, 33.14.11.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1.3.1. Oświadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 17.06.2010r. Nr 107 poz. 679), zawierające zobowiązanie Wykonawcy do dostarczenia kopii ww. dokumentów na każde żądanie zamawiającego, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ (dotyczy wyrobów medycznych). W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie został zakwalifikowany jako wyrób medyczny, należy przedłożyć stosowne oświadczenie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
2.1. Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty. 2.2. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 1.2.2, do oferty należy dołączyć: 2.2.1. aktualny dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie osoby podpisującej ofertę do tej czynności, np. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut spółki, rejestr handlowy - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 2.2.2. pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem, pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 1.2.2. lub 2.2.1 oraz jej podpisem.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsk.umb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pok. 60007.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. 6124 - Kancelaria Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPATRUNKI OKULISTYCZNE, 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPATRUNEK NEUROCHIRURGICZNY JAŁOWY, 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYROBY BAWEŁNIANE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPATRUNEK DO ZABEZPIECZANIA WKŁUĆ CENTRALNYCH, 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPATRUNEK DO ZABEZPIECZANIA WKŁUĆ CENTRALNYCH, 3 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TAMPONY WEWNĄTRZNOSOWE PROSTE, 3 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BAKTERIOBÓJCZE OPATRUNKI PIANKOWE, 2 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZECIWBAKTERYJNE OPATRUNKI NIEPRZYWIERAJĄCE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPATRUNKI PRZECIWBAKTERYJNE, 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZECIWBAKTERYJNE OPATRUNKI PIANKOWE, 1 poz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZYLEPCE ZE SZTUCZNEGO JEDWABIU NA TKANINIE, 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPATRUNKI SAMOPRZYLEPNE WYJAŁOWIONE, 2 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPATRUNKI PARAFINOWE WYJAŁOWIONE, 2 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPATRUNEK Z MAŚCIĄ, 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZYLEPCE ZASTĘPUJĄCE NICI CHIRURGICZNE, 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PODKŁADY POD OPATRUNEK GIPSOWY, 2 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘKAWY ELASTYCZNE DZIANE, 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GĄBKA OKULISTYCZNA, 1 poz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługi sukcesywne informatyczno-graficznego opracowania materiałów e-learningowych
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja dwóch serwerów z oprogramowaniem na potrzeby Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawa panelu cyfrowego RTG DR z montażem oraz serwera PACS DX - R - archiwum zdjęć RTG
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- "Świadczenie usługi transportu odpadów z ZUOK w Hryniewiczach do ZUOK w Białymstoku"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów do żywienia pozajelitowego, wyrobów farmaceutycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, opatrunków, produktów leczniczych dla przewodu pokarmowego i metabolizmu (...)-48cz.
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użycia.
- ZP-4-2024 - Zakup i dostawa implantów do zabiegów ortopedycznych
- DOSTAWA OPATRUNKÓW SPECJALISTYCZNYCH ORAZ ZBIORNIKÓW WRAZ Z UŻYCZENIEM SPRZĘTU DO TERAPII PODCIŚNIENIOWEJ DLA SZPITALA MATKI BOŻEJ NIEUSTAJĄCEJ POMOCY W WOŁOMINIE
- Jednorazowe wyposażenie sal dla bloku operacyjnego
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.