eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZłotówTechnolog robót wykończeniowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-21

Złotów: Technolog robót wykończeniowych
Numer ogłoszenia: 112464 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2635434, faks 067 2635434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.zlotow.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Technolog robót wykończeniowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia: Technolog robót wykończeniowych dla 10 osób bezrobotnych zamieszkałych na terenie miasta i gminy Okonek zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Złotowie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 33.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. Nr 236, poz. 2365 ze zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie żądanych w dziale VII SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej 2 szkolenia grupowe dla grup co najmniej 10 osobowych (jeżeli okres działalności jest krótszy, to z okresu prowadzenia działalności) o tematyce: Technolog robót wykończeniowych lub z zakresu robót wykończeniowych w budownictwie z załączeniem dokumentów potwierdzających, że szkolenia zostały zorganizowane należycie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie żądanych w dziale VII SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: 1) salą szkoleniową z możliwością skorzystania z pomieszczeń sanitarnych i socjalnych o powierzchni minimum 25 m 2, spełniającą wymagania ergonomiczne i bhp, w której odbywać się będzie szkolenie w zakresie zajęć teoretycznych, wyposażoną w odpowiednią ilość miejsc i stolików, dla każdego uczestnika odrębne miejsce tj. 10 stanowisk szkoleniowych oraz wyposażoną w środki dydaktyczne w tym co najmniej: tablice, projektor multimedialny, ekran, 2) odpowiednim sprzętem i narzędziami typu: rusztowania, drabiny, pojemniki budowlane, wiertarki stosowane w budownictwie, mieszadła do zapraw, szpachle, pace, kielnie i drobnym sprzętem budowlanym (młotki, obcęgi, poziomice murarskie, wiadra, pędzle, itp.) oraz materiałami budowlanymi tj. pustaki ścienne, cegły, płyty gipsowo-kartonowe, płyty styropianowe, gładź szpachlowa, gips, zaprawy murarskie, farby, folie ochronne budowlane, kleje, listwy narożnikowe, listwy cokołowe, dyble plastikowe, tynk silikonowy, worki na odpady budowlane, itp. w ilości niezbędnej do realizacji części praktycznej, tak by każdy z uczestników szkolenia mógł odbyć część praktyczną szkolenia. Uwaga: do zastosowania zasada montażu/demontażu, tj. część materiałów do wykorzystania kilkakrotnie. Używane materiały, sprzęt, urządzenia itp. wykorzystywane przy realizacji szkolenia muszą być zgodne z normami polskimi, posiadać stosowne atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty i dopuszczenia, być zgodne z zaleceniami inspektorów nadzoru. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie żądanych w dziale VII SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • I.Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: 1) do realizacji zajęć teoretycznych: a) minimum jednym wykładowcą z wykształceniem wyższym - inżynier budownictwa, b) minimum jednym wykładowcą z uprawnieniami do prowadzenia szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy i p.poż, 2) do realizacji zajęć praktycznych: minimum jednym wykładowcą z wykształceniem minimum średnim z zakresu budownictwa, w przypadku podziału uczestników na grupy, każda grupa musi mieć zapewniony nadzór wykładowcy instruktora, 3) w przypadku zdarzeń losowych wykładowcami na zastępstwo osób wykazanych w ofercie do realizacji zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych. Wykładowcy wskazani na zastępstwo muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie przynajmniej równe określonym w pkt I. ppkt 1) i ppkt 2), Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie żądanych w dziale VII SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że jest objęty ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie żądanych w dziale VII SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - posiadanie certyfikatu jakości usług w dziedzinie kształcenia - 30
  • 3 - liczba zorganizowanych i przeprowadzonych z należytą starannością szkoleń o tematyce Technolog robót wykończeniowych lub z zakresu robót .... - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych na uzasadniony wniosek Zamawiającego, przewiduje się możliwość dokonania zmian w umowie dotyczącej zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a powodujących, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe w liczbie określonej przez Wykonawcę. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być także dokonywane w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności nazwy przedsiębiorstwa, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.zlotow.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Złotowie, ul. Kolejowa 11, 77-400 Złotów w sekretariacie - I piętro, w godzinach urzędowania tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Aktywność drogą do zatrudnienia czyli od A do Z Priorytet VI. Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych PO KL.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.