To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-28
Warszawa: Dostawa krzeseł biurowych oraz wersalkidla Oddziału Morskiego IMGW - PIB
Numer ogłoszenia: 112461 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128760 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa krzeseł biurowych oraz wersalkidla Oddziału Morskiego IMGW - PIB.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 19 krzeseł biurowych oraz 1 wersalki zwanych dalej krzesłami lub meblami. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na: część I zamówienia - polegającą na dostawie 13 krzeseł, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia dotyczącym części I zamówienia z dostawą do Gdyni, ul. Waszyngtona 42 i Gdańsk-Rębiechowo, ul. Słowackiego 208; część II zamówienia - polegającą na dostawie 1 krzesła, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia dotyczącym części II zamówienia z dostawą do Goleniowa, ul. Glewice1a; część III zamówienia - polegającą na dostawie 1 krzesła, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia dotyczącym części III zamówienia z dostawą do Kołobrzegu, ul. J. Kasprowicza 7; część IV zamówienia - polegającą na dostawie 1 krzesła, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia dotyczącym części IV zamówienia z dostawą do Chojnic, ul. Meteorologiczna 1; część V zamówienia - polegającą na dostawie 1 krzesła, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia dotyczącym części V zamówienia z dostawą do Torunia, ul. Storczykowa 124; część VI zamówienia - polegającą na dostawie 2 krzeseł, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia dotyczącym części VI zamówienia z dostawą do Szwederowa, ul. I.J. Paderewskiego 1 Białe Błota; część VII zamówienia - polegającą na dostawie 1 wersalki, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia dotyczącym części VII zamówienia z dostawą do Świnoujścia, ul. S. Żeromskiego 27. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka wybranych przez siebie części zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje: zakup mebli, dostarczenie ich do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (dostarczenie obejmuje: transport, rozładunek, wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż). Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w szczególności ustawienie, wypoziomowanie poszczególnych elementów mebla będących przedmiotem zamówienia. Oferowane meble muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji 2014/2015), posiadać stosowne certyfikaty, atesty, atest bezpieczeństwa i trwałości, raporty dopuszczające meble do sprzedaży i użytkowania w krajach Unii Europejskiej. Krzesła muszą spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Pracy i Opieki Socjalnej z 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.51.61.00 - Meble tapicerowane 39.11.20.00 - Krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Gdynia- Gdańsk
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tronus Polska Sp. z o.o., Ordona 2a, 01-237 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7439,04
Oferta z najniższą ceną: 7439,04 / Oferta z najwyższą ceną: 7439,04
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Goleniów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tronus Polska Sp. z o.o., Ordona 2a, 01-237 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 611,31
Oferta z najniższą ceną: 611,31 / Oferta z najwyższą ceną: 611,31
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kołobrzeg
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tronus Polska Sp. z o.o., Ordona 2a, 01-237 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 611,31
Oferta z najniższą ceną: 611,31 / Oferta z najwyższą ceną: 611,31
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Chojnice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tronus Polska Sp. z o.o., Ordona 2a, 01-237 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 611,31
Oferta z najniższą ceną: 611,31 / Oferta z najwyższą ceną: 611,31
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Toruń
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tronus Polska Sp. z o.o., Ordona 2a, 01-237 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 611,31
Oferta z najniższą ceną: 611,31 / Oferta z najwyższą ceną: 611,31
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Szwederowo-Białe Błota
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tronus Polska Sp.z o.o., Ordona 2a, 01-237 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2371,44
Oferta z najniższą ceną: 2371,44 / Oferta z najwyższą ceną: 2371,44
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Świnoujscie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tronus Polska Sp. z o.o., Ordona 2a, 01-237 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 620,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1381,29
Oferta z najniższą ceną: 1381,29 / Oferta z najwyższą ceną: 1381,29
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa przełączników sieciowych Cisco do sieci w Centrum Przetwarzania Danych
- Świadczenie usługi administracji i utrzymania w sprawności systemu CallCenter.
- Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej - teren AOM Nr 2 i Nr 3.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 2 pakietów.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie.
- Wykonanie inwestycji pn. "Część 1 - Rozbudowa ul. Jana Pawła II w Dzielnicy Wesoła. Realizacja projektów z Budżet Obywatelskiego w ul. Gwiaździstej i ul. Dzieci Warszawy; Część 2 - Budowa drogi dla...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Biblioteka blisko ludzi"- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach. Przebudowa wypożyczalni i czytelni dla dorosłych
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki Politechniki Krakowskiej
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa 1 kpl. mebli biurowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem do Działu Informatyki Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
- Zakup krzeseł obrotowych dla Oddziału ZUS w Toruniu
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.