To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-12
Wrocław: Sukcesywne dostawy ustników do alkotestów i alkomatów dla jednostek województwa dolnośląskiego
Numer ogłoszenia: 112435 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69937 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy ustników do alkotestów i alkomatów dla jednostek województwa dolnośląskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ustników do alkotestów i alkomatów dla jednostek województwa dolnośląskiego. b) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę ustników, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami określonymi poniżej. c) Postępowanie zostało podzielone na 2 niżej opisane części: 1) Część 1 postępowania obejmuje dostawę: - ustników o nazwie handlowej typ IV, stosowanych jako element wymienny do alkotestu przenośnego typu ALCOSENSOR IV, w ilości 110 000 szt., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 1 postępowania; Zamawiający wymaga, aby ustniki typu IV były wykonane z tworzywa sztucznego oraz składały się z trzech części: 1. kapelusza 2. lufki 3. dysku zabezpieczającego 2) Część 2 postępowania obejmuje dostawę: - ustników o nazwie handlowej typ D, stosowanych jako element wymienny do alkotestu przenośnego typu DRÄGER 7410 z tuleją wąską, w ilości 60 000 szt., - ustników o nazwie handlowej typ A, stosowanych jako element wymienny do urządzenia stacjonarnego typu A2,0 z tuleją wąską, w ilości 50 000 szt., zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 2 postępowania. Zamawiający wymaga, aby ustniki typu A i D były wykonane z tworzywa sztucznego, przezroczystego. Wewnątrz ustnika winien znajdować się widoczny zawór z tworzywa sztucznego, dzięki któremu nie ma możliwości fałszowania pomiarów przez zasysanie powietrza. d) Ustniki będące przedmiotem zamówienia muszą być pakowane w pojedyncze indywidualne torebki foliowe, które należy umieścić w workach foliowych zawierających po 250 sztuk. e) Pojedyncze indywidualne torebki, worki foliowe i opakowania zbiorcze muszą zawierać zamieszczoną w sposób trwały informację o: - rodzaju zawartych ustników - ich ilości - nazwie producenta - numerze atestu dopuszczającego ustniki do użytku - nazwie instytucji wydającej atest f) Opakowania (pojedyncze indywidualne torebki, worki foliowe i kartony zbiorcze) muszą zapewniać zabezpieczenie zawartych w nich ustników przed uszkodzeniami mogącymi wystąpić w trakcie transportu oraz magazynowania. g) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu w ramach danej części postępowania. h) Miejsce dostawy: Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony transportem Wykonawcy i na jego koszt do siedziby KWP we Wrocławiu, przy ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 postępowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSCOM INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRANSCOM INTERNATIONAL SP. Z O.O.
- TransCom International Sławomir Śleziak, Winicjusz Filipow sp.j., ul. Armii Krajowej 2, 48-370 Paczków, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53658,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64944,00
Oferta z najniższą ceną: 64944,00 / Oferta z najwyższą ceną: 64944,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 postępowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELEKTROMECHANIKA mgr inż. Wacław Strześniewski, ul. Promyka 25, 01-604 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27642,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13700,00
Oferta z najniższą ceną: 13700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wielgomłyny w zakresie zadań własnych - z podziałem na części.
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników i materiałów laboratoryjnych dla Wydziału Medycznego
- "Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej"
- DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH POLIETYLENOWYCH
- Dostawa pojemników na odpady w ramach programu "Poprawa jakości systemów selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie związku miast i gmin dorzecza Parsęty"
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





