eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi porządkowe w budynku Prokuratur Rejonowych dla Wrocławia Fabryczna, Stare Miasto, Śródmieście, Psie Pole przy ul. Sądowej 2/Podwale 28

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-11

Wrocław: Usługi porządkowe w budynku Prokuratur Rejonowych dla Wrocławia Fabryczna, Stare Miasto, Śródmieście, Psie Pole przy ul. Sądowej 2/Podwale 28
Numer ogłoszenia: 11231 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174017 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3718114 wew. 241, faks 071 3718114 w. 244.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Prokuratura.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi porządkowe w budynku Prokuratur Rejonowych dla Wrocławia Fabryczna, Stare Miasto, Śródmieście, Psie Pole przy ul. Sądowej 2/Podwale 28.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi porządkowe - w budynku Prokuratur Rejonowych dla Wrocławia Fabryczna, Stare Miasto, Śródmieście, Psie Pole przy ul. Sądowa 2/Podwale 28 2.Usługi porządkowe polegać mają na sprzątaniu powierzchni biurowych i pomocniczych o łącznej powierzchni 3878 m2 oraz mycie okien o powierzchni 650 m2, a także dbanie o czystość dźwigu osobowego od strony ul. Podwale 28. 3.Sposób realizacji usług: 3.1.Sprzątanie pomieszczeń biurowych i pomocniczych o powierzchni: pomieszczenia powierzchnia w m2 rodzaj powierzchni pokoje biurowe 2081 m2 parkiet, glazura, dywany, meble, sprzęt techniczny ciągi komunikacyjne 848 m2 lastriko, glazura, powłoka syntetyczna zmywalna sanitariaty 151 m2 glazura składnica akt 798 m2 glazura powierzchnia okien 650 m2 ramy drewniane, szyby zespolone Częstotliwość wykonywanych prac porządkowych na obiekcie: Codziennie:a) wycieranie na wilgotno lub mycie zewnętrznych powierzchni mebli, b) ścieranie kurzy z obrazów i innych przedmiotów, c) opróżnianie koszy na śmieci i pojemników do niszczarek, wymiana worków w koszach i pojemnikach niszczarek, d) wycieranie na wilgotno twardych powierzchni podłóg środkami czyszczącymi przeznaczonymi do danego rodzaju powierzchni zalecanymi przez producenta danego rodzaju podłogi, e) wycieranie na wilgotno drzwi, parapetów i grzejników, f) wycieranie na wilgotno nóg krzeseł, biurek, stołów, g) szczególna dbałość o czystość w sanitariatach, mycie urządzeń sanitarnych przy użyciu środków o właściwościach dezynfekujących, mycie powierzchni podłogowej, h) mycie luster, w tym również znajdujących się w toaletach, i) wycieranie na wilgotno korytarzy, j) inne czynności związane z bieżącym utrzymaniem czystości na terenie obiektu m.in. mycie drzwi wejściowych przeszklonych od strony Sądu Rejonowego dla Wrocławia Krzyków i Sądu Rejonowego dla Wrocławia Śródmieścia na parterze, pierwszym i drugim piętrze, k) odkurzanie kwiatów żywych l) czyszczenie wycieraczek ł) zamiatanie oraz wycieranie na wilgotno klatki schodowej od ul. Podwale 28 (ok. 120 m2), m) sprzątanie dźwigu i konserwacja kabiny środkami odpowiedniej jakości, które gwarantują utrzymanie czystości wewnątrz pomieszczenia. Raz w tygodniu:a) konserwacja podłóg środkami antypoślizgowymi (w tym polerowanie) odpowiednimi środkami przeznaczonymi do danego typu podłogi zgodnie z zaleceniami producenta danych materiałów podłogowych, b) nabłyszczanie ciągów komunikacyjnych środkami antypoślizgowymi, c) mycie powłok ceramicznych na ścianach w toaletach i innych pomieszczeniach, d) mycie stolarki drzwiowej przy użyciu środków konserwujących, e) czyszczenie lamp, parapetów, grzejników, usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów, f) sprzątanie kancelarii tajnej po umówieniu dnia i godziny z osobą odpowiedzialną za w/w pomieszczenie (Prokuratura Rejonowa dla Wrocławia Psie-Pole), g) mycie drzwi wejściowych od ul. Sądowej 2 oraz od ul. Podwale 28, h) inne czynności związane z okresowym utrzymaniem czystości na terenie obiektu zlecone przez użytkownika obiektu. Na zlecenie zamawiającego czyszczenie tapicerowanych krzeseł oraz dywanów. Dwa razy w roku: a) kompleksowe mycie szyb okiennych oraz obrzeży (na przełomie marca/kwietnia: najpóźniej do 20 kwietnia oraz na przełomie września/października: najpóźniej do 20 października) przy użyciu odpowiednich środków, ramy drewniane należy konserwować odpowiednim środkiem przeznaczonym do tego typu powierzchni b) mycie punktów świetlnych po wcześniejszym umówieniu się z konserwatorem tut. jednostki na zdjęcie opraw, c) sprzątanie piwnicy i pomieszczeń piwnicznych - w miesiącu marcu i wrześniu (zamiatanie) 3.2.Inne obowiązki:a) wyłączanie światła, zamykanie okien, wietrzenie pomieszczeń, b) przestrzeganie przepisów i instrukcji służbowych o ochronie BHP i PPOŻ, c) informowanie Zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach d) bieżące uzupełnianie ubytków mydła, ręczników papierowych, papieru toaletowego, odświeżaczy powietrza w miejscach o szczególnej dokuczliwości, worków do koszy na śmieci i do niszczarek dostarczonych przez Wykonawcę. Wykonawca wykonuje usługi porządkowe codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) od godziny 1530 do 2100, przy użyciu własnego sprzętu oraz środków czystości. Sprzątanie kancelarii tajnej ma się odbywać w czasie pracy, tj. do godz.1530 po wcześniejszym umówieniu się z osobą odpowiedzialną za w/w pomieszczenie. Wykonawca do obsługi pomieszczeń Zamawiającego wyznaczy co najmniej 8 osób sprzątających. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania skutecznych i niezawodnych środków czystości, bezpiecznych, nieagresywnych powodujących zniszczenia mebli i elementów wyposażenia. Zamawiający żąda, w celach informacyjnych, listy środków chemicznych (aktualizowanej na bieżąco), które będą używane w trakcie wykonywania usługi. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenie do przechowywania sprzętu i środków czystości..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Cleaning Partner - Usługi Porządkowe Patrycja Ważny, ul. Komandorska 90/1, 53-345 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 76800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 201300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.