Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-14
Grybów: Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego wsparcia psychologicznego oraz indywidualnego doradztwa prawnego dla Beneficjentów Ostatecznych biorących udział w realizowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grybowie projekcie systemowym PO KL pt: Nowe perspektywy - nowe szanse !, na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 112291 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grybowie , ul. Jakubowskiego 33, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 18 448 42 46, faks 18 448 42 46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotamalopolski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie indywidualnego wsparcia psychologicznego oraz indywidualnego doradztwa prawnego dla Beneficjentów Ostatecznych biorących udział w realizowanym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grybowie projekcie systemowym PO KL pt: Nowe perspektywy - nowe szanse !, na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 7.1.1, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na organizacji, przygotowaniu i przeprowadzeniu Indywidualnego wsparcia psychologicznego dla 25 osób oraz Indywidualnego doradztwa prawnego dla 6 osób z terenu Gminy Grybów w ramach projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pt: Nowe perspektywy - nowe szanse!, zadanie 1 Aktywna integracja. Projekt realizowany jest przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grybowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7. 1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Program szkolenia winien być przeprowadzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług na rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 ze zm.). 3. Przedmiot zamówienia został opisany poniżej i obejmuje opracowanie zakresu tematycznego Indywidualnego wsparcia psychologicznego oraz Indywidualnego doradztwa prawnego w następujący sposób: a) Indywidualne wsparcie psychologiczne: Celem szkolenia jest: - wypracowanie i ukształtowanie postaw aktywności w kierunku działań zmierzających do zmiany swojej sytuacji, - podniesienie chęci do działania, - nauczenie skutecznego komunikowania się i radzenia sobie ze stresem oraz problemami życia codziennego, - poprawa jakości życia Uczestników, ich rozwój i optymalizacja poczynań związanych z różnymi aspektami funkcjonowania indywidualnego, rodzinnego, zawodowego, Tematyka szkolenia powinna obejmować: - diagnoza problemu tzn: zidentyfikowanie trudności z jakimi Uczestnik sobie nie radzi, - określenie czynników podtrzymujących problem oraz trudności związanych z jego rozwiązaniem, - poszukiwanie nowych sposobów przezwyciężania trudności, - wzmocnienie Uczestnika w realizowanych przez niego zmianach, wspomaganie rozwoju cech sprzyjających poradzeniu sobie w aktualnej sytuacji, - praca nad swoimi doświadczeniami związanymi z funkcjonowaniem w rodzinie i społeczeństwie, Liczba godzin indywidualnych (dla grupy 25 osób - minimum 100 godzin tj: minimum 4 godziny/1 osobę. Za 1 godzinę wsparcia uważa się 1 godzinę zegarową Zamawiający zastrzega aby godzina indywidualnego wsparcia psychologicznego organizowana była dwa razy w tygodniu dla 1 osoby, przy czym odstęp pomiędzy wsparciem dla jednej osoby winien wynosić minimum 1 dzień roboczy. b) Indywidualne doradztwo prawne: Celem szkolenia jest: - wypracowanie i ukształtowanie postaw aktywności w kierunku działań zmierzających do zmiany swojej sytuacji, - podniesienie chęci do działania, - nauczenie skutecznego poruszania się wśród przepisów prawnych, - poprawa jakości życia Uczestników i ich rozwój, Tematyka szkolenia powinna obejmować: - diagnoza problemu tzn: zidentyfikowanie trudności z jakimi Uczestnik sobie nie radzi, - określenie czynników podtrzymujących problem oraz trudności związanych z jego rozwiązaniem, - poszukiwanie nowych sposobów przezwyciężania trudności, - pomoc prawna dla ofiar przemocy, - udzielanie porad prawnych z zakresu: prawa karnego, cywilnego, prawa rodzinnego i opiekuńczego, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, - pomoc w sporządzaniu podstawowych pism sądowych, Liczba godzin indywidualnych (dla grupy 6 osób - minimum 24 godziny tj: minimum 4 godziny/1 osobę. Za 1 godzinę wsparcia uważa się 1 godzinę zegarową Zamawiający zastrzega aby godzina indywidualnego doradztwa prawnego organizowana była dwa razy w tygodniu dla 1 osoby, przy czym odstęp pomiędzy wsparciem dla jednej osoby winien wynosić minimum 1 dzień roboczy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem składania ofert, co najmniej dwóch różnych usług, polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu Indywidualnego wsparcia psychologicznego (jedna usługa) oraz Indywidualnego doradztwa prawnego (druga usługa) o tematyce zgodnej z wyszczególnioną w niniejszym zamówieniu w oparciu o tą, którą określono w Dziale 2 SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ), Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę osób (kadra zawodowa - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ) mających uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, posiadających kwalifikacje zawodowe niezbędne do realizacji zamówienia tj.: - trener - psycholog, posiadający uprawnienia pedagogiczne oraz minimum 2 - letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej. - trener - prawnik, posiadający uprawnienia pedagogiczne oraz minimum 2 - letnie doświadczenie w zakresie prawa
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę aktualnego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 3 do SIWZ) Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły : spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
33-330 Grybów
ul. Jakubowskiego 33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 33-330 Grybów ul. Jakubowskiego 33.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GRYBÓW
- IR.ZP.271.18.2025 Budowa placu zabaw z elementami infrastruktury sportowej w miejscowości Florynka
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Grybów do placówek oświatowych i przywóz do miejsca zamieszkania.
więcej: przetargi GRYBÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług społecznych w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce" zadanie od nr 1 do nr 6
- Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców miasta Puszczykowa
- Indywidualne specjalistyczne wsparcie dla uczestników Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Otwocku
- "Świadczenie specjalistycznej usługi psychiatrycznej w ramach stanowiska Psychiatry"
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (SUO 7 części) w miejscu zamieszkania odbiorców (Gmina Wronki) w roku 2025 r."
- Usługa interwencji kryzysowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.