To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-21
Gdynia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (wraz z załadunkiem) i utylizacji zakaźnych odpadów medycznych Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 112286 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11059 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Św. Wincentego a Paulo Spółka z o.o., ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6207501, faks 58 6201114.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (wraz z załadunkiem) i utylizacji zakaźnych odpadów medycznych Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (wraz z załadunkiem) i utylizacji zakaźnych odpadów medycznych Szpitala Św. Wincentego a Paulo Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wywóz i utylizację zakaźnych odpadów medycznych o kodach: a) 180101 - narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 180103) w ilości około 80 kg rocznie; b) 180102* - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 180103) w ilości około 1,5 tony rocznie; c) 180103* - inne odpady, które zawierają drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przenoszenia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pieluchomajtki, podpaski, podkłady) z wyłączeniem 180180 i 180182, w ilości około 150 ton rocznie; d) 180108* - leki cytotoksyczne i cytostatyczne w ilości około 10 kg rocznie; e) 180109 - leki inne niż wymienione w 180108 w ilości około 20 kg rocznie. 2) Załadunek i transport odpadów o kodach 180102*, 180103* w ilości szacunkowej ok. 160 ton na rok, czyli ok. 13 ton na miesiąc, z częstotliwością odbioru: poniedziałek, środa, piątek (bez względu na święta i dni wolne od pracy) w godzinach 1800 - 2000 z punktu usytuowanego na terenie Szpitala. Transport i załadunek odpadów powinien odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 3) Załadunek i transport odpadów o pozostałych kodach odbywać się będzie wg zgłoszeń telefonicznych (czas odbioru do uzgodnienia). 4) Ustawienie na terenie Szpitala komory chłodniczej o wymiarze wewnętrznym ok. 32 m3 z agregatem chłodniczym zasilanym energią elektryczną, bez progu lub z podjazdem, posiadającej pomieszczenie izolujące przed wejściem do urządzenia, wydzielone boksy i miejsca w zależności od rodzaju magazynowanych odpadów medycznych oraz spełniającej inne wymogi zawarte w §5 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010 roku w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U. 2010 nr 139 poz. 940). a) Komora chłodnicza powinna zostać ustawiona na terenie Szpitala nie później niż do 7 dni od daty zawarcia umowy. W przeciwnym wypadku Wykonawca zapłaci karę w wysokości 0,5 % wartości całkowitej umowy brutto za każdy dzień zwłoki i nie mniej niż 500 zł. b) Wszelkie naprawy związane z awariami agregatu chłodniczego i komory chłodniczej należą do wykonawcy - naprawy należy dokonać w ciągu 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego lub faksem. W przeciwnym razie Zamawiający dokona naprawy na koszt Wykonawcy. Zapłata za usunięcie usterki nastąpi poprzez potrącenie kwoty z faktury za wywóz odpadów. 5) Dezynfekcja i mycie komory chłodniczej po każdym odbiorze odpadów medycznych środkami o szerokim zakresie działania na drobnoustroje zawierającymi chlor, w stężeniu przeznaczonym do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych organicznie, obejmującym swoim zakresem działanie na bakterie, prątki gruźlicy, wirusy i grzyby..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.33.00 - Usługi spalania odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EMKA S.A., ul. Jaktorowska 15A, 93-600 Żyrardów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 414400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 332800,00
Oferta z najniższą ceną: 332800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 363200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju piłki nożnej
- Utrzymanie instalacji elektrycznych w parkingach podziemnych na Placu Dworcowym i w Parku Centralnym
- Wykonanie badań laboratoryjnych próbek osadów dennych z wybranych rej. Morza Bałtyckiego pod kątem obecności bojowych środków trujących (BST), mat. wybuchowych (MW) oraz produktów ich degradacji
- Świadczenie usług w zakresie przewozu osób czterema wolnobieżnymi pojazdami elektrycznymi typu meleks
- Badawczo-dydaktyczna czworonożna platforma krocząca.
- Usługa serii szkoleń rozwijających kompetencje kadry Uniwersytetu Morskiego w Gdyni zaangażowanej w realizację procesu kształcenia w UMG w zakresie projektowania uniwersalnego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie odcinkowego udrażniania sieci kanalizacji deszczowej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2025 roku"
- ZP/20/25 "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- ZP/27/2025 Remont budynku nr 2 w Jednostce Wojskowej w Trzebiatowie II
- Oczyszczanie terenów należących do Gminy Szemud oraz transport i utylizacja padłych zwierząt na okres 36 miesięcy
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów z terenu OR POLATOM
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.