eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › "Zakup narzędzi i materiałów budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-26

Ogłoszenie nr 112270 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.

Siemianowice Śląskie: "Zakup narzędzi i materiałów budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 373422-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 376119-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 000515879, ul. ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 327 605 200, faks 327 605 280, e-mail ratusz@um.siemianowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup narzędzi i materiałów budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RK.271.81.2016, ZP.rp.48.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup narzędzi i materiałów budowlanych, na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 Części. 2.1. Przedmiotem części 1 będzie: dostawa narzędzi na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. Kod CPV: Nazwa: 44510000-8 Narzędzia Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części 1 określa Dodatek nr 3 do SIWZ Przedmiot zamówienia dotyczący części 1 zostanie dostarczony w jednej transzy, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 8 dni od daty podpisania umowy. 2.2. Przedmiotem części 2 będzie: bieżąca dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. Kod CPV: Nazwa: 44190000-8 Różne materiały budowlane Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części 2 określa Dodatek nr 4 do SIWZ. Dostawa przedmiotu zamówienia dotycząca części 2, odbywać się będzie w maksymalnie 7 częściowych zamówieniach, wg częściowych zleceń Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych materiałów budowlanych, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 8 dni od złożenia zlecenia przez Zamawiającego. Ilości zamawianych materiałów budowlanych zostały określone szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotowego i ilościowego zamawianych materiałów budowlanych. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości materiałów budowlanych danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych materiałów budowlanych zawartych w formularzu ofertowym stanowiącym Dodatek nr 1b do SIWZ, do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). 4. Narzędzia oraz materiały budowlane mają być dostarczone do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych znajdującego się na ulicy Wyzwolenia w Siemianowicach Śląskich. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5 do SIWZ w odniesieniu do części 1 zamówienia i Dodatek nr 6 do SIWZ w odniesieniu do części 2 zamówienia). 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 44190000-8
Dodatkowe kody CPV: 44510000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa narzędzi na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu termin na składanie ofert upłynął w dniu 09.01.2017r. o godz. 09:00. Wykonawca Z.U.H. Elkot Krzysztof Kotkowski z/s ul. 25 Czerwca 71, 26-600 Radom dostarczył do siedziby Zamawiającego ofertę dot. Części 1 zamówienia w dniu 04.01.2017 r. Koperta, w której znajdowała się oferta była opatrzona zwrotem "oferta na: Zakup narzędzi na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie nie otwierać przed 09.01.2017 godz. 9:00" W dniu 4 stycznia 2017 roku pracownica Kancelarii Podawczej Zamawiającego wykonując swoje codzienne czynności związane z przyjmowaniem korespondencji, nie zauważyła, iż jedna z dużej ilości kopert dostarczonych w tym dniu za pośrednictwem operatorów pocztowych jest ofertą złożoną przez Z.U.H. Elkot Krzysztof Kotkowski ul. 25 Czerwca 71, 26-600 Radom w postępowaniu przetargowym i nieopatrznie ją otworzyła. Następnie wyjęła ofertę z koperty i przybiła pieczątkę wpływu na 1 str. Oferty, na której znajdowała się oferowana przez Wykonawcę cena za wykonanie przedmiotu zamówienia. W momencie, gdy pracownica Kancelarii Podawczej zorientowała się czego dotyczy zawartość koperty, bez dokonywania analizy treści Oferty, natychmiast włożyła ją do koperty, zakleiła i przekazała do kancelarii podawczej w budynku przy ul. Michałkowickiej 105, gdzie została zdeponowała razem z pozostałymi ofertami do dnia, w którym upływał termin na składanie ofert (koperta została zarejestrowana pod numerem RKP-000851/17). O powyższym zdarzeniu pracownica nie powiadomiła swojego bezpośredniego przełożonego. Ww. oferta została przekazana Przewodniczącemu Komisji wraz z pozostałymi ofertami w dniu 9.01.2017 r. o godzinie 9:21. W trakcie sesji otwarcia ofert, która zgodnie z zapisami SIWZ odbyła się w dniu 09.01.2017r. o godz. 09:15 Członkowie Komisji zorientowali się, iż oferta Wykonawcy Z.U.H. Elkot Krzysztof Kotkowski była już wcześniej otwarta. Świadczy o tym przybita na pierwszej stronie oferty, pieczątka wpływu do Zamawiającego, opatrzona datą 4.01.2017 r. Oferta Wykonawcy Z.U.H. Elkot Krzysztof Kotkowski nie została zatem publicznie otwarta w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, ponieważ w chwili otwarcia ofert była już faktycznie otwarta, pomimo iż Wykonawca złożył ją w miejscu i formie wskazanej przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 86 ust. 1 Pzp z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert. Oznacza to, iż od momentu złożenia poszczególnych ofert do momentu wyznaczonego terminu ich otwarcia pozostają u Zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach uniemożliwiających zapoznanie się z ich zawartością. Otwarcie ofert przed wyznaczonym terminem lub wcześniejsze ujawnienie ich treści stanowi naruszenie ustawowych zasad postępowania, w szczególności zasady równego traktowania wykonawców, przejrzystości postępowania i zachowania uczciwej konkurencji. W myśl art. 93 ust. 1 Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z kolei art. 146 ust. 6 Pzp stanowi, iż Prezes Urzędu może wystąpić do sądu o unieważnienie umowy w przypadku dokonania przez zamawiającego czynności lub zaniechania dokonania czynności z naruszeniem przepisu ustawy, które miało lub mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Otwarcie oferty przed terminem jej otwarcia jest wadą, której nie można usunąć, ponieważ czynności otwarcia ofert nie można powtórzyć, ma ona bezspornie charakter jednostronny, w związku z czym nie istnieje możliwość jej sanowania. Stwierdzić należy, iż w przedmiotowym postępowaniu zaistniał obiektywny brak możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej, naruszenie przepisów ustawy Pzp mogło mieć wpływ na wynik postępowania. Za niewłaściwe działanie Zamawiającego należałoby zatem uznać dalsze kontynuowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Powyższe potwierdza Wyrok Zespołu Arbitrów z dnia 29 marca 2005 r., sygn. akt UZP/ZO/0-524/05 "Jeżeli ktokolwiek mógł się zapoznać z treścią oferty przed momentem wskazanym w SIWZ jako chwila otwarcia ofert, to mamy do czynienia z czynem przez prawo zabronionym. W niniejszej sprawie tak właśnie było. Tego typu stwierdzenie musi prowadzić do wniosku, że w takiej sytuacji nie ma możliwości zawarcia z danym wykonawcą prawnie wiążącej umowy." Z kolei zgodnie ze stanowiskiem Krajowej Izby Odwoławczej wyrażonym w wyroku z dnia 25 stycznia 2008r. "Otwarcie ofert przed wyznaczonym terminem lub wcześniejsze ujawnienie ich treści stanowi poważne naruszenie ustawowych zasad postępowania (...) nie ma znaczenia, czy z treścią oferty firmy (...) ktokolwiek zapoznał się przed terminem otwarcia ofert. Istotne jest w tym przypadku, iż istniało takie zagrożenie" (KIO/UZP 112/07). Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnił postępowanie w odniesieniu do Części 1 zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 6 Pzp, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT5469.62
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4274.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12643.53
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Bieżąca dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT44597.15
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Skład Materiałów Budowlanych Dombud S.C., , ul. Katowicka 8a, 41-100, Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42744.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42744.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76587.45
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.