eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązownica › DOWÓZ UCZNIÓW Z TERENU GMINY WIĄZOWNICA DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW W ROKU SZKOLNYM 2015/2016 WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W CZASIE TRWANIA DOWOZU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-28

Wiązownica: DOWÓZ UCZNIÓW Z TERENU GMINY WIĄZOWNICA DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW W ROKU SZKOLNYM 2015/2016 WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W CZASIE TRWANIA DOWOZU
Numer ogłoszenia: 112219 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wiązownica , Wiązownica 208, 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.regiony.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW Z TERENU GMINY WIĄZOWNICA DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJÓW W ROKU SZKOLNYM 2015/2016 WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W CZASIE TRWANIA DOWOZU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Wiązownica w roku szkolnym 2015/2016 z zapewnieniem opieki w czasie dowozu. Dowóz uczniów do szkół odbywał się będzie w dni nauki szkolnej z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych oraz innych ustawowych wolnych dni od zajęć szkolnych. Dowozem objęci będą uczniowie zamieszkali w następujących miejscowościach: Dla części Nr 1 przewidziano 3 trasy dowozu: I trasa z miejscowości Ryszkowa Wola (górki ,wioska) przez Wólkę Zapałowską do Zespołu Szkół w Zapałowie, II trasa z miejscowości Surmaczówka przez Ryszkową Wolę (Pochodaje) do Zespołu Szkół w Zapałowie III trasa z miejscowości Cetula przez Ryszkową Wolę (osiedle PGR, przystanek PKS) do Zespołu Szkół w Zapałowie. Dla części Nr 2 przewidziano 3 trasy dowozu uczniów: I trasa z miejscowości Manasterz przez Nielepkowice do Zespołu Szkół w Wiązownicy. II trasa z miejscowości Wola Mołodycka przez Mołodycz, Radawę do Zespołu Szkół w Wiązownicy III trasa z miejscowości Radawa do Zespołu Szkół w Wiązownicy. Dla części Nr 3 przewidziano 1 trasę dowozu z miejscowości Szówsko - Krzyżówka przez Koniaczów, Surochów do Zespołu Szkół w Szówsku. Dla części Nr 4 przewidziano 1 trasę dowozu z miejscowości Radawa i Mołodycz do Szkoły Podstawowej w Mołodyczu. Do dowozu uczniów do szkół należy wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich i odpowiednio oznakowane. Podmiot, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości dowożonych osób. Dowóz uczniów będzie realizowany według opracowanego przez szkoły rozkładów godzin nauczania. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godziny dowozu i odwozu uczniów. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na niżej wyszczególnionych rejonach i trasach dowozu, na podstawie miesięcznych biletów szkolnych wykupionych u przewoźnika - Wykonawcy. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. Wykonawca zobowiązany jest przez okres trwania niniejszej umowy posiadać polisę ubezpieczeniową od następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca zapewnia opiekę nad uczniami w czasie dowozu do szkoły. 4.1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA 4 ODRĘBNE CZĘŚCI. Część Nr 1 - Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do Zespołu Szkół w Zapałowie w roku szkolnym 2015/2016 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu. Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie Ryszkowa Wola (górki, wioska) - Chodanie - Wólka Zapałowska - Zapałów; Trasa Nr 2 - dowóz uczniów na trasie Surmaczówka - Ryszkowa Wola (Pochodaje) - Zapałów; Trasa Nr 3 - dowóz uczniów na trasie Cetula - Ryszkowa Wola (osiedle, przystanek PKS) - Zapałów. Część Nr 2 - Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do Zespołu Szkół w Wiązownicy w roku szkolnym 2015/2016 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu. Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie Manasterz - Nielepkowice - Wiązownica; Trasa Nr 2 - dowóz uczniów na trasie Mołodycz - Radawa - Wiązownica; Trasa Nr 3 - dowóz uczniów na trasie Radawa - Wiązownica, Część Nr 3 - Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do Zespołu Szkół w Szówsku w roku szkolnym 2015/2016 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu. Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie Szówsko Krzyżówka - Szówsko; Część Nr 4 - Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkoły podstawowej w Mołodyczu w roku szkolnym 2015/2016 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu. Trasa Nr 1 - dowóz uczniów na trasie Radawa - Mołodycz - Mołodycz Szkoła Odległości w km oraz ilość dowożonych dzieci dla poszczególnych tras dowozu podano w załączniku do SIWZ - Harmonogram dowozu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9, 60.11.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium przetargowego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualną licencję na wykonywanie międzynarodowego lub krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1 b) aktualną licencję na wykonywanie międzynarodowego lub krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał co najmniej 1 usługę dowozu osób o wartości min. 100 000 zł. odpowiadającej całemu przedmiotowi zamówienia - lub w odniesieniu do poszczególnych części (zadań) wykonanie co najmniej 1 usługi dowozu osób o wartości: - dla części Nr 1 min. 50 000 zł. - dla części Nr 2 min. 50 000 zł. - dla części Nr 3 min. 20 000 zł. - dla części Nr 4 min. 20 000 zł. z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, daty wykonania zamówienia i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, Dowodami potwierdzającymi wykonanie usług są poświadczenia odpowiednich podmiotów lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie jest w stanie uzyskać takich poświadczeń. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego wykonano usługi wskazane w wykazie, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania tych dowodów. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1 b) wykazu wykonanych zamówień wg. zał. do siwz. c) dowodów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane w sposób należyty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym (środki transportu) niezbędnym do wykonania zamówienia , w odpowiedniej ilości, nie starsze niż 12 lat (data I rejestracji) w następującej ilości na poszczególne części: Część nr 1 - 1 środek transportu z liczbą min. 30+1 miejsc siedzących, oraz 3 środkami transportu (BUSY) z liczba min. 23+1 miejsc siedzących, Część nr 2 - 2 środkami transportu z liczbą min. 50+1 miejsc siedzących, 1 środek transportu (BUS) z liczba min. 20+1 miejsc siedzących, Część nr 3 - 1 środek transportu z liczbą min. 40+1 miejsc siedzących, Część nr 4 - 1 środek transportu z liczbą min. 25+1 miejsc siedzących. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1 b) wykazu potencjału technicznego wg. zał. do siwz.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedłożą pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w szczególności: Część nr 1 - 4 kierowców z uprawnieniami i aktualnymi badaniami; Część nr 2 - 3 kierowców; Część nr 3 - 1 kierowca; Część nr 4 - 1 kierowca Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1 b) wykazu osób wg. zał. do siwz. c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia ( prawo jazdy odpowiedniej kategorii i aktualne badania)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy są: - ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych) na cały przedmiot zamówienia lub 50 000 zł. dla każdej części zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1 b) opłaconej polisy ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz oferty; - kosztorys ofertowy- wycena usług; - parafowany projekt umowy; - pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia; - pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin płatności za faktury - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany zawartej umowy mogą zostać dokonane wyłącznie za zgodą obu stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 1, mogą dotyczyć w szczególności: a) terminu wykonania przedmiotu zamówienia, b) zakresu i organizacji usługi, a w szczególności rozkładów jazdy, tras, odstąpienia od realizacji części zamówienia, w szczególności w przypadku likwidacji trasy, c) zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, - zwiększenia lub zmniejszenia liczby dowożonych uczniów, d) zmiany harmonogramu dowozów, 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazownica.com lub www.bip.wiazownica.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiązownica 37-522 Wiązownica pok. nr 42 II p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiązownica 37-522 Wiązownica Sekretariat urzędu pok. nr 22 I p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do Zespołu Szkół w Zapałowie w roku szkolnym 2015/2016 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do Zespołu Szkół w Zapałowie w roku szkolnym 2015/2016 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu. Dla części Nr 1 przewidziano 3 trasy dowozu: I trasa z miejscowości Ryszkowa Wola (górki ,wioska) przez Wólkę Zapałowską do Zespołu Szkół w Zapałowie, II trasa z miejscowości Surmaczówka przez Ryszkową Wolę (Pochodaje) do Zespołu Szkół w Zapałowie III trasa z miejscowości Cetula przez Ryszkową Wolę (osiedle PGR, przystanek PKS) do Zespołu Szkół w Zapałowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9, 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności za faktury - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do Zespołu Szkół w Wiązownicy w roku szkolnym 2015/2016 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla części Nr 2 przewidziano 3 trasy dowozu uczniów: Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do Zespołu Szkół w Wiązownicy w roku szkolnym 2015/2016 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu Dla części Nr 2 przewidziano 3 trasy dowozu uczniów: I trasa z miejscowości Manasterz przez Nielepkowice do Zespołu Szkół w Wiązownicy. II trasa z miejscowości Wola Mołodycka przez Mołodycz, Radawę do Zespołu Szkół w Wiązownicy III trasa z miejscowości Radawa do Zespołu Szkół w Wiązownicy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9, 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności za faktury - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do Zespołu Szkół w Szówsku w roku szkolnym 2015/2016 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do Zespołu Szkół w Szówsku w roku szkolnym 2015/2016 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu. Dla części Nr 3 przewidziano 1 trasę dowozu z miejscowości Szówsko - Krzyżówka przez Koniaczów, Surochów do Zespołu Szkół w Szówsku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9, 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności za faktury - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkoły podstawowej w Mołodyczu w roku szkolnym 2015/2016 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów z terenu gminy Wiązownica do szkoły podstawowej w Mołodyczu w roku szkolnym 2015/2016 wraz z zapewnieniem opieki w czasie trwania dowozu. Dla części Nr 4 przewidziano 1 trasę dowozu z miejscowości Radawa i Mołodycz do Szkoły Podstawowej w Mołodyczu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9, 60.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatności za faktury - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.