eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzeladźDostawa fabrycznie nowego samochodu dla Straży Miejskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-28

Czeladź: Dostawa fabrycznie nowego samochodu dla Straży Miejskiej
Numer ogłoszenia: 112216 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czeladź reprezentowana przez Burmistrza, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 7637923, fax 032 7633694.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu dla Straży Miejskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu dla Straży Miejskiej. Odbiór w siedzibie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2008, na potrzeby Straży Miejskiej 1.1.Przeznaczony do przewozu 9 osób łącznie z kierowcą, w tym: 6 funkcjonariuszy, 3 osób w przedziale o obniżonym standardzie podróżowania. 1.2.Gabaryty:długość maksymalna 5500mm, szerokość maksymalna 2050 mm, z lusterkami 2550 mm, wysokość maksymalna 2100 mm 1.3.z instalacją antenową, przygotowany do montażu radiostacji 1.4.wyposażony w silnik wysokoprężny:mocy od 100 KM, pojemności od 1900 cm3, spełniający normę emisji spalin Euro 4 1.5.z zawieszeniem wzmocnionym przeznaczonym na drogi o złej nawierzchni 1.6.o rozstawie osi od 3400 mm 1.7.wyposażony w manualną skrzynię biegów, liczba biegów 5 lub 6 plus bieg wsteczny 1.8.wyposażony w poduszkę powietrzną dla kierowcy 1.9.z fotelem kierowcy o regulowanej wysokości 1.10.z obrotomierzem 1.11.z immobiliserem i autoalarmem 1.12.z zamontowaną dodatkową konsolą na desce rozdzielczej (w celu zamontowania dodatkowych urządzeń) 1.13.wyposażony w system ABS lub równoważny 1.14.ze wspomaganiem układu kierowniczego 1.15.wyposażony w klimatyzację i w centralny zamek 1.16.z przednimi światłami przeciwmgielnymi 1.17.dodatkowy komplet kół na obręczach stalowych z oponami zimowymi 1.18.z pełnowymiarowym kołem zapasowym 1.19.z radioodtwarzaczem CD i minimum 2 głośnikami 1.20.wyposażony w alternator i akumulator wzmocniony (lub drugi akumulator) - moc akumulatora i alternatora taka jak w modelu z mocniejszą jednostką napędową 1.21.z hakiem holowniczym z możliwością demontażu 1.22.kolor nadwozia - srebrny metalik 2.Pojazd bazowy wersja podstawowa zabudowy obejmuje: 2.1.drzwi boczne przesuwne po prawej stronie 2.2.drzwi tylne dwuskrzydłowe 2.3.homologowane, zespolone urządzenie sygnalizacyjno-nagłaśniające (belka świetlna) z dwoma punktami świetlnymi typu obrotowego w kolorze pomarańczowym + modulowany sygnał dźwiękowy z możliwością podawania komunikatów głosem oraz z napisem Straż Miejska 2.4.przeszklony przedział pasażerski - szyba stała w drzwiach przesuwnych usytuowanych po prawej stronie oraz szyba stała naprzeciwko, po lewej stronie pojazdu 2.5.przeszklone drzwi tylne ( 2 szt. szyby stałe) 2.6.pas odblaskowy koloru pomarańczowego z napisem Straż Miejska umieszczony poniżej dolnej krawędzi okien. Herb miasta Czeladź umieszczony po obydwu bokach samochodu w środkowej jego części. Wykonanie po zaakceptowaniu graficznego projektu przez Zamawiającego 3.Zakres adaptacji Przedziału I. Do przewozu sześciu (6) funkcjonariuszy wraz z kierowcą: 3.1.oddzielenie przedziału l od przedziału zatrzymanych pełną przegrodą, z oknem przesuwnym, okratowanym od strony zatrzymanych, zapewniającym komunikację pomiędzy konwojem a zatrzymanymi 3.2.izolacja dźwiękowo / termiczna przedziału 3.3.wzmocniona podłoga z zabezpieczeniem antykorozyjnym pokryta trwałą wykładziną antypoślizgową 3.4.pełne tapicerowanie nadwozia 3.5.składany stolik do sporządzania notatek w 2 rzędzie siedzeń 3.6.dodatkowe oświetlenie przedziału - nad drugim rzędem siedzeń 3.7.dwa dodatkowe gniazda do podłączania akcesoriów po lewej i prawej stronie deski rozdzielczej oraz jedno w drugim rzędzie siedzeń 3.8.montaż nagrzewnicy wodnej w l przedziale z możliwością podgrzania w czasie pracy silnika przedziału dla zatrzymanych 3.9.fotele wyposażone w zagłówki, regulację oparcia oraz pasy biodrowe bezwładnościowe 3.10.dodatkowo pokrowce z trwałego materiału na fotele w pierwszym i drugim rzędzie 3.11.gaśnica, apteczka, trójkąt odblaskowy 4.Zakres adaptacji Przedziału II. do przewozu trzech (3) osób zatrzymanych: 4.1.izolacja dźwiękowo / termiczna przedziału 4.2.podłoga wykonana z blachy ryflowanej nierdzewnej z wywinięciem na boki, połączenie podłogi ze ścianą wodoszczelne 4.3.ściany boczne i sufit, wykonane z materiału trwałego, odpornego na uszkodzenia i przystosowanego do częstego mycia 4.4.dodatkowe oświetlenie przedziału odporne na uszkodzenia - zapalane w przedziale kierowcy 4.5.trzeci rząd siedzeń zabudowany tyłem do kierunku jazdy, z siedziskami wykonanymi z twardego, łatwozmywalnego i odpornego na uszkodzenia materiału, z zamontowanymi uchwytami do mocowania kajdanek 4.6.wykonanie okratowania tylnej części przedziału z jednoskrzydłowymi drzwiami otwieranymi na zewnętrzną stronę pojazdu, wyposażonymi w zamek zapadkowo-zasuwkowy, ryglowaniem górnym i dolnym, zabezpieczeniem przed wyjęciem z zawiasów, uniemożliwiające kontakt zatrzymanych z drzwiami tylnymi pojazdu 4.7.zamontowanie wentylatora wywiewno - nawiewnego w części dla zatrzymanych (okratowany) sterowanego z kabiny kierowcy 5.Gwarancja: 5.1.minimum 2 letnia gwarancja ogólna na samochód wraz wyposażeniem (bez limitu kilometrów) 5.2.minimum 12 letnia gwarancja na perforację elementów nadwozia, licząc od daty podpisania protokołu przyjęcia - przekazania przez Odbiorcę 5.3.minimum 2 lata assistance 6.Dodatkowe wymagania 6.1.Dokumentacja umożliwiająca rejestrację pojazdu na potrzeby Straży Miejskiej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 98.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art.22 ust.1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Uwagi: 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć dokumenty wymienione w pkt 1 i 2 odrębnie dla poszczególnych podmiotów. 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, którym ustanowiono pełnomocnika należy dołączyć do oferty. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czeladz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Czeladź,pok.129,ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź lub fax nr 032 763 36 94 lub e-mail administracyjny@um.czeladz.pl -podajac nazwę,adres, telfax, e-mail firmy i nazwisko osoby kontaktowej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, Kancelaria pok. 118 - I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.