To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-14
Brzesko: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Brzesku
Numer ogłoszenia: 112215 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87055 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Brzesku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Brzesku tj. : - komputer stacjonarny - 5 sztuk - komputer przenośny - 1 sztuka - kompleksowy pakiet oprogramowania biurowego - 5 sztuk - skaner dokumentów - 1 sztuka 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Wymagana wydajność procesorów podawana jako wynik osiągany przez dany typ procesora, w teście Performance Test, opracowanym przez firmę PassMark Software Pty Ltd. - do pobrania ze strony producenta: www.passmark.com/products/pt.htm . 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego do oferty należy dołączyć : - wydrukowane wyniki testów. Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca powołał się na wyniki testów, opublikowane przez firmę PassMark na stronie: www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - dla procesorów 4. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy był sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Oznacza to, że będzie sprzętem fabrycznie nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Za dostarczony sprzęt (w tym ubezpieczenie, stan techniczny) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru całego zamówienia przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem zdawczo- odbiorczym. 6. Gwarancja obsługiwana przez dostawcę. - Gwarancja Dostawcy nie może być krótsza niż 24 miesiące na urządzenie typu skaner, 12 miesięcy na komputer przenośny wraz z baterią i 36 miesięcy na komputery stacjonarne. Gwarancja Dostawcy nie może być mniej korzystna niż gwarancja producenta. - Czas reakcji od momentu zgłoszenia do rozpoczęcia naprawy gwarancyjnej / odbioru sprzętu dla komputera przenośnego i skanera 2 dni robocze, a dla komputerów stacjonarnych - 1 dzień roboczy. - Możliwość zgłoszenia awarii poprzez telefon, mail, faks. - W przypadku awarii dysku twardego uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego. W przypadku konieczności wymiany lub naprawy sprzętu dysk twardy pozostaje u Zamawiającego. - Jeżeli czas naprawy przekroczy 7 dni roboczych Wykonawca dostarczy sprzęt zastępczy umożliwiający wykonywanie dalszej pracy na stanowisku z którego sprzęt został zabrany do naprawy. - Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. - Wsparcie techniczne producenta: Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 48.92.00.00 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CLIMAX Sp. z o.o., Sterkowiec ul. Akacjowa 15, 32-823 Szczepanów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18617,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22712,54
Oferta z najniższą ceną: 22632,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24445,02
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"- na podstawie Umowy nr 06OW/7444/I/2024
- Obłożenia operacyjne
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika z kanalizacją deszczową przy drodze powiatowej nr 1447K Muchówka - Porąbka Iwkowska w msc. Wojakowa.
- "Przebudowa drogi gminnej nr 250611K ul. Miłej od km 0+002,50 do km 0+140,75 w miejscowości Brzesko, Gmina Brzesko"
- Zagospo. poscalen. wsi Wola Przemykowska, gm. Szczurowa. Etap II- moderni. dróg D-57,D-58,D-59,D-60,D-61,D-62,D-63,D-64, mode-uzupeł poboczy, wyko. dojazdów(zjazdów, przejaz, przepus) i roboty melio.
- Gazy medyczne
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na III części
- Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego, multimedialnego oraz urządzeń sprzątających - wyposażenia nowego budynku Szkoły Podstawowej w Różynach
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
- IR.ZP.271.17.2025 Zakup i montaż wyposażenia do żłobka w miejscowości Florynka, Gmina Grybów, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa sprzętu i akcesoriów IT stanowiących wyposażenie showroom Delegatury IPN-KŚZpNP w Olsztynie
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.