eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GniewSukcesywne dostawy materiałów sypkich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Gniew: Sukcesywne dostawy materiałów sypkich
Numer ogłoszenia: 112211 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: INWEST-KOM w Gniewie sp. z o.o. , ul. Wiślana 6, 83-140 Gniew, woj. pomorskie, tel. 058 5352318, 5352331, faks 058 5352318 w. 46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwest-kom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego, której jedynym właścicielem jest gmina.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów sypkich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostawy według bieżących potrzeb Zamawiającego następujących materiałów sypkich: 1) POSPÓŁKA wg normy PN-B-02480:1986, charakteryzująca się zawartością sumy frakcji żwirowej i kamienistej pomiędzy 10 a 50% ( 50 % > fk+fż > 10 % ) w ilości 1000 ton 2) PIASEK PŁUKANY o frakcji 0-2 mm w ilości 1000 ton 3) GRYS KAMIENNY o frakcji 2-31,5 mm w ilości 600 ton 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie maksymalnie 3 dni od daty otrzymania telefonicznego zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia będzie odbierany w siedzibie Zamawiającego (wjazd bramą nr 2 od ulicy Promowej) przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 4. Do dokumentacji dostawy należy dołączyć: wymagane polskimi przepisami atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu oraz wymagane certyfikaty bezpieczeństwa. 5. Płatność będzie dokonywana z dołu w terminie nie krótszym jak 30 dni po złożeniu prawidłowo sporządzonej faktury VAT wraz z potwierdzonym przez strony protokołem odbioru poszczególnych partii dostawy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wyczerpania (zmniejszenia) zakresu rzeczowego zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń z tytułu zmniejszenia ilości zamawianym materiałów. 7. Zaoferowane ceny jednostkowe materiałów wraz z należnym podatkiem VAT będą niezmienne dla całego zakresu zamówienia, przez cały okres trwania umowy lub do momentu wyczerpania zamawianych ilości. 8. Zamawiający nie określa, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 12.21.20.00 - 12.21.20.00 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia, b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, d) dysponują potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dołączone do oferty Wykonawcy dokumenty, o których mowa w pkt. 9 SIWZ. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 22 i 24 Ustawy (druk B). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 22 i 24 Ustawy (druk B). 3. Dokumenty w pkt. 1 - 2 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inwest-kom.pl/KP/1/2009.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: ul. Wiślana 6, 83-140 Gniew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wiślanej 6 w Gniewie, pok. nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.