To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-21
Ostróda: Kapitał na przyszłość - współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego cz. II
Numer ogłoszenia: 112205 - 2012; data zamieszczenia: 21.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86597 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429800, faks 089 6429817.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kapitał na przyszłość - współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego cz. II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4. Dostawa materiałów technicznych. 5. Dostawa sprzętu i narzędzi do pracowni szkolnych. 6. Usługa przeprowadzenia kursu Barista. 8. Usługa przeprowadzenia kursu Manager restauracji. 9. Dostawa materiałów promocyjnych. 10. Usługa przewozu uczniów. 11. Usługa przygotowania i dostarczenia posiłków dla uczestników kursów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 30.19.50.00 - Tablice 39.31.50.00 - Urządzenia restauracyjne 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 39.22.56.00 - Świece 39.51.30.00 - Bielizna stołowa 39.29.89.00 - Różne wyroby dekoracyjne 39.17.20.00 - Lady 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.72.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Kapitał na przyszłość - współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa materiałów technicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- J&T Top Gastro S.C., ul. Kościelna 87, 26-800 Białobrzegi, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7037,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5663,07
Oferta z najniższą ceną: 5663,07 / Oferta z najwyższą ceną: 7732,09
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa sprzętu i narzędzi do pracowni szkolnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU SAWEX Sławomir Czarnecki, ul. Lotosowa 43, 60-175 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21098,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24160,18
Oferta z najniższą ceną: 24160,18 / Oferta z najwyższą ceną: 24160,18
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Usługa przeprowadzenia kursu Barista
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABSYNT Mariusz Grzesik, Strażów 145, 36-073 Strażów 145, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4790,00
Oferta z najniższą ceną: 4790,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Usługa przeprowadzenia kursu Manager restauracji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jacek Kotula Galicyjska Szkoła Smaku, ul. Krakowska 29, 32-085 Modlniczka, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33500,00
Oferta z najniższą ceną: 33500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Usługa przygotowania i dostarczenia posiłków dla uczestników kursów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. Szews J.Szews, E. Czarnecka, S. Szews, ul. 11-go. Listopada 12, 14-300 14-300 Morąg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7833,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7896,00
Oferta z najniższą ceną: 7896,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7896,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa cateringowa, obejmująca przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków podczas konferencji organizowanej w ramach projektu pn. "Utworzenie BCU przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- Przeprowadzenie dwudniowego szkolenia pn. "Wymagania normy ISO/IEC 27001:2022 oraz zasady i techniki przeprowadzania audytów wewnętrznych systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji..."
- Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu pn. "Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie"
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 3.
- "ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIERZNO W ROKU SZKOLNYM 2025/2026, W RAMACH REGULARNEJ KOMUNIKACJI ZBIOROWEJ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI PODCZAS PRZEJAZDU"
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 92 krótkookresowych pobytów 3-dniowych dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz 2 wyjazdowych turnusów profilaktycznych 10-dni dla dzieci i młodzieży
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.