eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Celestynów › Dostawa leków i materiałów medycznych - sprawa nr 70/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-28

Celestynów: Dostawa leków i materiałów medycznych - sprawa nr 70/2008
Numer ogłoszenia: 112195 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej, ul. Wojska Polskiego 57, 05-430 Celestynów, woj. mazowieckie, tel. 022 7897906 w. 317, fax 022 7898291.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków i materiałów medycznych - sprawa nr 70/2008.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment J.m. Ilość do zakupu Wadium [PLN] Gwarancja Uwagi 1 Jodi Gel 10% - 10ml. szt. 300 50,00 75 %* 2 Środek przeciw odmrożeniom (krem, maść) op 600 33,00 75 %* 3 Panthenol areozol 130g szt. 300 166,00 75 %* 4 Krem emulsja ochronna p. słoneczna (filtr min. 30 UVA/UVB) szt. 300 162,00 75 %* 5 Preparat łagodzący skutki oparzeń i odmrożeń szt. 300 109,00 75 %* 6 Środek do pielęgnacji przeciwgrzybiczej szt. 600 370,00 75 %* 7 Środek przeciw komarom i kleszczom spray- szt. 600 143,00 min. 2 lata począwszy od daty dostarczenia preparatu do zamawiającego WTT w załączeniu 8 Miniaturowa pompka ssąca szt. 300 630,00 75 %* 9 Torba do indywidualnego zestawu profilaktyczno leczniczego szt. 300 1032,00 3 lata Projekt w załączeniu RAZEM vadium 2.695,00

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 17.22.00.00 - Gotowe wyroby włókiennicze Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.00.00 - Gotowe wyroby włókiennicze .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium na te części zamówienia (pozycje) na które składa ofertę. Kwoty wadium na poszczególne części zamówienia (pozycje) przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ. Łączna kwota wadium na wszystkie pozycje zamówienia wynosi 2.695,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) w pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 38 1010 1010 0020 3313 9120 0000 Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł: Wadium przetarg: sprawa nr 70/2008 cześć nr .................. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) Gwarancjach bankowych. 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium niezależnie od formy musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: 1) upłynie termin związania oferta; 2) zostanie zawarta umowa o udzielenie zamówienia publicznego; 3) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wniesienia. 7. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 8. Złożenie wniosku o zwrot wadium przez Wykonawcę wykluczonego lub którego oferta została odrzucona, jest równoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizje bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Oferent, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Kopię dokumentu potwierdzającego złożenie wadium Wykonawca załącza do oferty. Oryginał złożenia wadium Wykonawca składa do Głównego Księgowego WOFiTM, który dokonuje jego weryfikacji..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, jeżeli zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ złożonych wraz z ofertą. Zamawiający wymaga załączenia do oferty 5 sztuk prototypów oferowanych toreb, które będą oceniane według kryteriów określonych w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano niżej): 1) wypełniony formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1 2) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 2; 3) wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3; 4) zaakceptowany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (lub części na które złożona jest oferta) - załącznik nr 4; 5) zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 5; 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa. Za aktualny odpis lub zaświadczenie należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym); 2. Dokumenty, o których mowa powyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej i opatrzonej klauzulą --za zgodność z oryginałem-- przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 3. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak. 4. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu lub konieczne będzie unieważnienie postępowania . Uzupełniane dokumenty lub oświadczenia powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający może także w wyznaczonym terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wofitm.eu

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Ośrodek Farmacji i Techniki Medycznej - Celestynów. 05-430 Celestynów; ul. Wojska Polskiego 57.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Wojskowym Ośrodku Farmacji i Techniki Medycznej - Celestynów w Celestynowie ul. Wojska Polskiego 57 (kancelaria jawna lub biuro przepustek) w dni robocze w godzinach 7.00-15.00.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga załączenia do oferty 5 sztuk prototypów oferowanych toreb (pozycja nr 9 przedmiotu zamówienia), które będą oceniane według kryteriów określonych w załączniku nr 6 do SIWZ.

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Jodi Gel 10% - 10ml..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jodi Gel 10% - 10ml. szt. 300.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środek przeciw odmrożeniom (krem, maść).

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek przeciw odmrożeniom (krem, maść) op 600.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Panthenol areozol 130g.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Panthenol areozol 130g szt. 300.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Krem emulsja ochronna p. słoneczna (filtr min. 30 UVA/UVB).

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krem emulsja ochronna p. słoneczna (filtr min. 30 UVA/UVB) szt. 300.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparat łagodzący skutki oparzeń i odmrożeń.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat łagodzący skutki oparzeń i odmrożeń szt. 300.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Środek do pielęgnacji przeciwgrzybiczej.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do pielęgnacji przeciwgrzybiczej szt. 600.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Środek przeciw komarom i kleszczom spray.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek przeciw komarom i kleszczom spray- szt. 600.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Miniaturowa pompka ssąca.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miniaturowa pompka ssąca szt. 300.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Torba do indywidualnego zestawu profilaktyczno leczniczego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba do indywidualnego zestawu profilaktyczno leczniczego szt. 300.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.22.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.