Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-04
Krasnosielc: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ WE WSI PRZYTUŁY
(DO DROGI POWIATOWEJ CHORZELE - KRASNOSIELC)
Numer ogłoszenia: 112119 - 2007; data zamieszczenia: 04.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krasnosielc, Rynek 40, 06-212 Krasnosielc, woj. mazowieckie, tel. 029 7175073, fax 029 7175074.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnosielc.bip.tc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ WE WSI PRZYTUŁY (DO DROGI POWIATOWEJ CHORZELE - KRASNOSIELC).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej o nawierzchni żwirowej we wsi Przytuły o długości 2,074 km. Zakres prac budowlanych: 1. Odtworzenie osi trasy oraz powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna 2,074 km 2. Warstwa podbudowy wyrównawczo-wzmacniająca z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie , z profilowaniem i zagęszczeniem. m2 12.754 ton 1.850 Kruszywo wg tabeli wyrównania 3. Nawierzchnia z betonu asfaltowego KR-1 o strukturze zamkniętej, grubości 6 cm układana z dwóch warstw po 3 cm każda. Struktura masy zamknięta. m2 11.966 4. Umocnienie poboczy kruszywem naturalnym, Średnia grubość warstwy 5 cm, m2 4.200 ton 500 5. Oczyszczenie przepustów Ø 500mm i Ø 600mm z namułu m 22,7 6. Wykonanie ścianek czołowych prostych z betonu B15 przy przepustach istniejących szt. 4 Pełen zakres zamówienia obejmuje przedmiar robót
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.500 zł (słownie złotych: pięć tysięcy pięćset 00/100). Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. w gwarancjach bankowych, 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. w poręczeniach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione nie później niż w terminie składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Urzędu Gminy w Krasnosielcu, BS Krasnosielc Nr 15 8917 0001 0000 0026 2000 0030. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zwrot wadium nastąpi, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: a. upłynął termin związania ofertą, b. zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c. zamawiający unieważnił przetarg. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek oferenta. Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego gdy: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy oferenta. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w poz. 2-5 i nie podpisania umowy w określonym w SIWZ terminie, Zamawiający uruchomi wadium nie później niż w ostatnim dniu jego ważności..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)podpisany i wypełniony formularz -Oferta-, zał. Nr 1 do SIWZ; b)podpisany i wypełniony formularz -Oświadczenie-, zał. Nr 2 do SIWZ; c)podpisany i wypełniony formularz -Oświadczenie-, zał. Nr 3 do SIWZ; d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f)wykaz wykonanych robot budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - zał. Nr 4; g)wykaz podstawowego sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, i które będą wykorzystane przy realizacji zamówienia -załącznik Nr 5. h) wykonawca dołączy informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 mies. przed upływem terminu składania ofert. i) kopię dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania w/w prac, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. j) wykonawca dołączy kosztorys ofertowy z podaniem wartości netto i brutto całego zadania, a także harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót. W kalkulowanej cenie na wykonanie ww. robót należy przewidzieć wszystkie koszty zawarte w części opisowej zamówienia (Rozdział II), przedmiarze robót oraz nie ujęte w dokumentacji przetargowej, a niezbędne do poniesienia ze względu na technologię robót i warunki terenowe. k) wykonawca dołączy dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnosielc.bip.tc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Krasnosielcu ul. Rynek 40 06-212 Krasnosielc.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Krasnosielcu ul. Rynek 40 06-212 Krasnosielc.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest współfinansowana z budżetu Województwa Mazowieckiego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty drogowe polegające na remoncie nawierzchni terenów mieszkaniowych (podwórza) stanowiących zasób Gminy Opole
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 5201W Płock - Zągoty - Bonisław w zakresie budowy ścieżki rowerowej
- ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ 1268C SEROCK-STRONNO NA ODCINKU CA 1,6 KM
- "Budowa dróg gminnych - ul. Mazowieckiej i ul. Królewskiej w Cekanowie wraz z infrastrukturą - Program Rozwoju Infrastruktury Drogowej na terenie Gminy Słupno - OFMP" - etap II
- Przebudowa odcinka drogi wewnętrznej, działka Nr 438/44 w Kietrzu".
- Przystosowanie GNT PW przy ul. Narbutta 85 dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami-etap II Przebudowa wejścia głównego do budynku przebudowa dziedzińca wejściowego oraz zabudowa istniejącego tarasu
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





