Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-20
Gryfino: DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OBUWIA ROBOCZEGO NA POTRZEBY PUK SP. Z O.O. W GRYFINIE
Numer ogłoszenia: 112106 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie , ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4163051.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.puk.gryfino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OBUWIA ROBOCZEGO NA POTRZEBY PUK SP. Z O.O. W GRYFINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę: odzieży roboczej, obuwia roboczego i rękawic roboczych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 35.11.34.00 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 18.83.00.00 - Obuwie ochronne 18.31.20.00 - Kalesony 18.11.40.00 - Kombinezony 35.11.34.40 - Kamizelki odblaskowe 35.11.34.50 - Płaszcze lub poncza ochronne 35.11.34.10 - Odzież ochrony biologicznej i chemicznej 18.22.00.00 - Odzież przeciwdeszczowa 39.51.41.00 - Ręczniki 18.14.10.00 - Rękawice robocze 18.42.40.00 - Rękawice 18.81.20.00 - Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych 18.81.30.00 - Obuwie z cholewkami ze skóry .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie na formularzu stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji (zał. 4), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, Ponadto wykonawcy mają obowiązek dołączyć dodatkowo następujące informacje oraz dokumenty: 1)oferta cenowa załącznik nr 1, 2, 3 (należy wypełnić wszystkie pozycje w formularzu), 2)certyfikat lub deklarację zgodności produktu lub inny równoważny dokument wystawiony przez podmiot uprawniony, na każdy artykuł (z wyłączeniem artykułów wymienionych w rozdz. II ust. 2 pkt 4 instrukcji dla wykonawców SIWZ) - sporządzone w języku polskim, 3)karta wzoru produktu dla asortymentu: a)ODZIEŻ ROBOCZA w zakresie pkt 1 - 4 ze szczególnym uwzględnieniem wielkości gramatury materiału i gramatury ociepliny; b)OBUWIE ROBOCZE w zakresie pkt 1-8. 4)wzory artykułów będących przedmiotem postępowania po jednym egzemplarzu z każdego asortymentu wymienionego w załączniku nr 1, 2, 3 z zastrzeżeniem, iż Wykonawca we wzorach: a)kamizelek ostrzegawczych i koszulek typu polo nie musi stosować oznaczenia nazwą Zamawiającego (rozdz. II ust. 2 pkt 1 instrukcji dla wykonawców); zachowane muszą być wymogi dotyczące gramatury materiału, b)bluz roboczych, spodni roboczych, kurtek ocieplanych i kamizelek ocieplanych nie musi stosować oznaczenia ubrań nazwą Zamawiającego, opisanej kolorystyki i kroju szycia (rozdz. II ust. 1 pkt 1-4), zachowane muszą być wymogi dotyczące gramatury materiału i gramatury ociepliny. Na potwierdzenie spełnienia wymogów dotyczących kolorystyki, oznaczenia nazwą Zamawiającego i kroju szycia w czasie jego realizacji, Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym (zał. nr 1 ust.4). 5)pełnomocnictwo do podpisania oferty cenowej i załączników (w przypadku gdy dokumenty te podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie rejestrowym), 6)pełnomocnictwo do zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę, 7)pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy - przy podmiotach wspólnie ubiegających się o zamówienie, 8)pełnomocnictwa, o których mowa w pkt 5, 6, 7 muszą być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.puk.gryfino.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ul. Szczecińska 5, 74-100 Gryfino - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ODZIEŻ ROBOCZA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odzież robocza.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 35.11.34.00-3, 18.31.20.00-9, 18.11.40.00-1, 35.11.34.40-5, 35.11.34.50-8, 35.11.34.10-6, 39.51.41.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RĘKAWICE ROBOCZE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice robocze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7, 18.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: OBUWIE ROBOCZE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obuwie robocze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-0, 18.81.20.00-4, 18.81.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 85
- 2. Jakość-walory użytkowe trzewików roboczych i trzewików ochronnych S3 - 15
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Zakup 8 sztuk kontenerowych obiektów mieszkalno-magazynowych
- Przebudowa ulicy Parkowej w Gryfinie - dojazd do szpitala
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa produktów spożywczych
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie gotowości obronnej i poprawa bezpieczeństwa w Gminie Myszyniec
- Sukcesywne dostawy środków higieny BHP
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego
- Dostawa odzieży ochronnej i specjalistycznej na potrzeby WOPR i GOPR
- Dostawa odzieży i wyposażenia ochronnego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





