Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-20
Bolesławiec: ADAPTACJA BUDYNKU XV NA POTRZEBY ADMINISTRACJI -ETAP I
Numer ogłoszenia: 112104 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu , al. 1000-lecia 30, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7380317 (sekretariat), faks 075 7380301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpsychiatryczny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA BUDYNKU XV NA POTRZEBY ADMINISTRACJI -ETAP I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ADAPTACJA BUDYNKU XV NA POTRZEBY ADMINISTRACJI -ETAP I - zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: WADIUM 4500,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oświadczenia przez Wykonawcę, iż: posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wymienione warunki Wykonawca spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oświadczenia przez Wykonawcę, iż: posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wymienione warunki Wykonawca spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oświadczenia przez Wykonawcę, iż: dysponuje potencałem technicznym. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wymienione warunki Wykonawca spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oświadczenia przez Wykonawcę, iż: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wymienione warunki Wykonawca spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie oświadczenia przez Wykonawcę, iż: znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wymienione warunki Wykonawca spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony druk Oferty - stanowiący załącznik do SIWZ Zaakceptowany projekt umowy - załącznik do SIWZ dowód wniesienia wadium kopie polisy ubezpieczeniowej Uwaga: Wszystkie dokumenty dołączone do oferty składane w formie kopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli. Jeżeli uprawnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak
- nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Jakość - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpsychiatryczny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Aleja Tysiąclecia nr 30, 59-700 Bolesławiec, budynek działu techniczno - gospodarczego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu Ul. Aleja Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, Pok. 105 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Zakup koparko-ładowarki kołowej dla Gminy Bolesławiec
- Budowa toru dla rolkarzy i wrotkarzy w ramach zadania pn.: "Utworzenie wielofunkcyjnych miejsc aktywności społeczności lokalnej poprzez budowę otwartego toru dla rolkarzy i wrotkarzy na Bulwarze nad..
- Odnowa parku w kwartale ulic Zygmunta Augusta/Bronisława Kosiby/Murarska/Gabriela Narutowicza
- Świadczenie usług w zakresie przyjęcia i unieszkodliwiania odpadów oraz odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów: - Cmentarza Komunalnego w Bolesławcu i MZGM w Bolesławcu
- Dostawa wyposażenia sal sensorycznych w miejskich przedszkolach publicznych w Bolesławcu realizowana w ramach projektu: "Rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wspieranie ...
- Dostawa pomocy dydaktycznych do miejskich przedszkoli publicznych w Bolesławcu realizowana w ramach projektu: "Rozwój kompetencji kluczowych i umiejętności uniwersalnych oraz wspieranie wczesnego ...
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku (piętra) placówki opiekuńczo - wychowawczej na żłobek
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki."
- Remont drogi powiatowej Nr 2504E od drogi nr 1 - Oraczew - Witonia - Pacyna od km 11+505 do km 12+170
- "Przebudowa drogi wewnętrznej dz. 363 w Rożnicy i dz. 528, 529, 558, 510 i 502 w Nowym Węgrzynowie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





